Hahah welkom bij de club. Nu weet je ongeveer hoe ik me de afgelopen bijna 4 maanden al weer voelquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Behalve slapeloosheid (met alle gevolgen van dien) prima, ik kan die draaimolen met feiten in mn kop gewoon niet stil krijgen
![]()
Heb voor vanacht lichte slaappillen, anders heb ik morgen een groot probleem (4u de tijd om 650km te rijden).
Baal je nu niet een beetje?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:20 schreef Fugie het volgende:
ik dacht eindelijk die bo opgetieft, is het een grap
erg geloofwaardig was het niet trouwens
minstens 1 van de 3 die ik in de maling nam vind het ook jammer dat ik niet opgetieft ben denk ikquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:20 schreef Fugie het volgende:
ik dacht eindelijk die bo opgetieft, is het een grap
erg geloofwaardig was het niet trouwens
vrouwen ookquote:
Ik ga toch liever voor de GTI als ik mag kiezenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga met BoJo trouwen, en word vaste gast op de bijrijdersstoel van de auto uit de OP
Vrouwen die van 205-jes houden zijn extra liefquote:
rukkertje van mequote:Op dinsdag 6 december 2005 21:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
minstens 1 van de 3 die ik in de maling nam vind het ook jammer dat ik niet opgetieft ben denk ik![]()
ach jah matige rel, iedereen loopt hier de laatste tijd alleen maar te klagen, ik wilde wel eens een keer wat anders![]()
mjah maar het ging me hier om het verbruik en de kostenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga toch liever voor de GTI als ik mag kiezen![]()
Dan is 't goed. Ik kan geen afstand nemen van mijn 205-je ook al moet 't wel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah maar het ging me hier om het verbruik en de kosten![]()
ik meen hetquote:
Zodra ik een andere auto heb mag je mijn 1.4tje overkopenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is 't goed. Ik kan geen afstand nemen van mijn 205-je ook al moet 't wel.
Rood 1.1 GE'tje kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |