Ik heb al een nieuwe autoquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
Zodra ik een andere auto heb mag je mijn 1.4tje overkopen![]()
slaap ze en werk zequote:Op dinsdag 6 december 2005 21:58 schreef M5 het volgende:
* is pitten..
morgen gaat de wekker weer eens om 5:00.
Die van mij ook. Stel je niet aanquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:58 schreef M5 het volgende:
* is pitten..
morgen gaat de wekker weer eens om 5:00.
wat voor 1 ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb al een nieuwe auto
Ik zal ook alleen nog een 1.9 GTI kopen, dus als je er nog eentje weet
quote:Onderwerp: fokking briljant!
Van: "Jaap van Otterlo" <Jaap@**********l>
Datum: Di, 6 december, 2005 7:00 pm
Aan: freestylemassiv@sockonthamikecollective.tk
dat was alles wat ik te zeggen had...
Moet ik tegen m'n bijlmervrienden zeggen dat de 205 niet in de fik hoeft, of is dit het volgende stadium van je grap?quote:
ik kan het me niet echt veroorloven om half wakker op m'n werk te komen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die van mij ook. Stel je niet aantruste
oke oke we weten nou wel dat het een matige kut grap wasquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Moet ik tegen m'n bijlmervrienden zeggen dat de 205 niet in de fik hoeft, of is dit het volgende stadium van je grap?
Ik zou graag een redelijk originele, donkergrijze 205 GTI 1.9 hebben. Ik weet dat ze afgetrapt zijn over het algemeen. Maar voorlopig ben ik toch bankroet, dus hoef ik me er nog geen zorgen over te maken. Maar een mens mag dromen hebben he?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat voor 1 ?
Enne ik weet alleen dat er veeeeeuuulll 1.9 GTItjes afgetrapt zijn en de achteras doorgezakt![]()
![]()
Dat is voor 6 bonkige negers helegaar geen probleem hoorquote:
Laat die Britten maar lekker wachtenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:02 schreef M5 het volgende:
[..]
ik kan het me niet echt veroorloven om half wakker op m'n werk te komen.zo zonde van die ford (ahum..
) en een brit in engeland moet dan nog langer wachten op z'n nieuwe auto
meer van die bonkige negers konden niet eens de Fiat 750 Luxe uit 1978 van m'n moeder op z'n kant krijgenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is voor 6 bonkige negers helegaar geen probleem hoor
Dus toen heb jij ze maar een handje geholpen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
meer van die bonkige negers konden niet eens de Fiat 750 Luxe uit 1978 van m'n moeder op z'n kant krijgen![]()
de buurvrouw had ze gezien en toen kwam de politie ze storenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dus toen heb jij ze maar een handje geholpen?
Ik ga nog ff een roti opwarmen
Stonden je antennes uit?quote:
Jups, scheef naar achteren over het dak.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stonden je antennes uit?205-jes
Lief door de bocht:![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |