ik ken het.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:34 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Vind het altijd wel handig voor info en onderdelen.
Ben ondertussen ook lid geweest van de SXOC.nl forum.
Silvia is ondertussen al weer weg.
Ach kerel sterf toch. Heb je wel eens een IQ-test laten doen? Weer zeker dat een straatsteen slimmer isquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:44 schreef Unimog het volgende:
[..]
Nouw zeg, jullie doen alwtijd zo stoer enzo
Ik ken tog oowk ni helpe da ik dysplectisch ben![]()
Presies, nouw ga je zekuh beewtje stoer lope doen zeke. Het was zekker lacheh grap.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En waarom zou Hugo er 1 zijn? Omdat hij je uit je MSN-lijst tyft? Een niet meer dan normale actie na dat partijtje zielige post van je.
nee piemolquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh god je ziet weer wat om te neuken he
omdat ik het zeg DUHquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:47 schreef Unimog het volgende:
[..]
Nouw zeg! Waarom ebn ik nouw weer treist!![]()
Ik ben de stoerheid zelve stuk verdrietquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:49 schreef Unimog het volgende:
[..]
Presies, nouw ga je zekuh beewtje stoer lope doen zeke. Het was zekker lacheh grap.
Maar ik ga meh afleveringe van RTL tranport wereld kijke op me nieuwe hd-rekorder.
Lache grapquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:49 schreef Unimog het volgende:
[..]
Presies, nouw ga je zekuh beewtje stoer lope doen zeke. Het was zekker lacheh grap.
Maar ik ga meh afleveringe van RTL tranport wereld kijke op me nieuwe hd-rekorder.
De wereld draait om mij jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Anders gedraag je je even alsof je de King-Kong van de SC bent ofzo.
jij draait alleen om lantaarnpalenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:54 schreef Fugie het volgende:
nee bojo, jouw wereld draait om jou, de echte wereld draait om mij
nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
zit het opel logo nog in je voorhoofd?![]()
Ohja ik ging![]()
nu echt
Mja je moet het FRL trouw blijven natuurlijkquote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja je moet het FRL trouw blijven natuurlijk
Ik heb nu geen geld, maar het is wel m'n droomautotjequote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Pug205 is de algemene 205 site.
205gti.nl is meer voor de GTI's.
Heb je anders belang bij een 205 1.9 GTTI?
Tjabboquote:
Iddquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:01 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
UiteraardPlus dat het gewoon lekker is.
Eerst maar even sparen dan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb nu geen geld, maar het is wel m'n droomautotje
Ik duik zelf de smeerolie wel in jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:04 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Eerst maar even sparen dan.
Dan nog eenzelfde bedrag erbij sparen ( voor onderdelen en reparaties).
Of een handig virendje zoeken die alles zelf kan maken( Hoe ongeempancipeert weer....)
Always was, always will bequote:
is er nog geen mooi 205 topicje hier in pta?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tjabbo
Ik heb nooit wat te melden in PTA, behalve dat 205-jes geweldig zijn. vandaar dat ik niet vaak kom
Nepbalquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
jullie alle 2 , stelletje padjakkers
Beet je patsen met je spullen verkregen door de centen van je paquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
jullie alle 2 , stelletje padjakkers
Ach tyf toch op werkschuw tuigquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nepbal
Flikker toch op met je drankprobleem![]()
Hugo is de drugsverslaafdequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Beet je patsen met je spullen verkregen door de centen van je pa IB-GROEP![]()
.
Drugsverslaafde![]()
Ik lach om julliequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach tyf toch op werkschuw tuig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |