Ketsend en wel?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Precies, kijk maar naar naar dat stuk straat vuil dat zich in de kamer hiernaast ophoud![]()
Ja maar iemand met zoveel neukertjes is gewoon een baasquote:
Start C:/Music/applausband.mp3quote:
goed planquote:Op woensdag 7 december 2005 00:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gewoon negeren, doet iedereen...
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja maar iemand met zoveel neukertjes is gewoon een baas![]()
ik kantelquote:
Prima handelquote:
Prima pecunia'squote:
Je moest eens wetenquote:
Jij begrijpt echt niets ehquote:Op woensdag 7 december 2005 00:15 schreef lipje het volgende:
[quote]Op woensdag 7 december 2005 00:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zwerver
[/quote
Beter dan dat je paps bij de macdonalds arbeit![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij begrijpt echt niets eh
Alles beter dan een gay-usericon met een parfumflesquote:Op woensdag 7 december 2005 00:15 schreef lipje het volgende:
[quote]Op woensdag 7 december 2005 00:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zwerver
[/quote
Beter dan dat je paps bij de macdonalds arbeit![]()
Riep de oppermongoolquote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Alles beter dan een gay-usericon met een parfumfles
geen, dat gaat gewoon handjeklap voor ene paar koeien hier in zeelandquote:Op woensdag 7 december 2005 00:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Riep de oppermongool
Zeg hoeveel van die boterzegels heb je nou nodig voor een rijbewijs?
Je bent idd erger dan een Limbo jaquote:Op woensdag 7 december 2005 00:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
hmm nu je het zo stelt ben ik toch ver gezonken
weer wat extra punten gescoord in me carmagedon simulatorquote:Op woensdag 7 december 2005 00:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
hij heeft z'n voorwielophanging krom gereden op een stoplicht
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
hij heeft z'n voorwielophanging krom gereden op een stoplicht
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:33 schreef Sjoewe het volgende:
Ik denk dat je aan Marijke Helwegen meer originele onderdelen vind dan aan Fugie z'n Vectra
mijn opel is nog 95% standaardquote:Op woensdag 7 december 2005 00:33 schreef Sjoewe het volgende:
Ik denk dat je aan Marijke Helwegen meer originele onderdelen vind dan aan Fugie z'n Vectra
Ik ben zelf wel steel-platedquote:
Een hele oude die ik meteen maar een rotschop heb gegeven: Peugeot 205quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Always was, always will be
[..]
is er nog geen mooi 205 topicje hier in pta?![]()
Jawelquote:Op woensdag 7 december 2005 07:06 schreef Sandraugiga het volgende:
[14.gif] Is je niet echt gelukt he, dat uitslapen?
Ahh, kun je er straks niet nog even inkruipen danquote:Op woensdag 7 december 2005 08:58 schreef Sandraugiga het volgende:
Oooh... Ja, dat scheelt wel even...
Ik wilde ook uitslapen vandaag, maar de katten dachten daar anders over. En toen was Alex ook nog eens ziek en blablabla...
een flauwe grap ofzo van BoJoquote:Op woensdag 7 december 2005 10:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
heb ik weeeer wat gemist?
Een stomme Waal is op mn werk voluit achteruit gereden tegen mn GEPARKEERDE auto aan.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee, wat er met jou auto aan de hand is
dat is klotequote:Op woensdag 7 december 2005 10:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Een stomme Waal is op mn werk voluit achteruit gereden tegen mn GEPARKEERDE auto aan.
Ik bedoel, alsof je die kunt missen
brakke phoneshots, maar die zijn ook alleen voor de situatie aan te gevenquote:
niet van de schade?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
brakke phoneshots, maar die zijn ook alleen voor de situatie aan te geven
Neem jij een foto van je binnenscherm van je auto?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
niet van de schade?![]()
Wat voor auto heb je eigenlijk?![]()
Ik neem idd overal foto's van, dus ook van het binnenscherm van mijn autoquote:Op woensdag 7 december 2005 11:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
Neem jij een foto van je binnenscherm van je auto?
Wel een van het kleine deukje wat er is idd en van mijn lak op zijn bumper
Een 100nx
Geil onderwerp?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:56 schreef Sjoewe het volgende:
Zometeen eensch mn referaat in elkaar knutselen
Hoezo zou ik het niet overleven?quote:
Omdat Volkert en de linkse kerk (echt, wie die uitdrukking bedacht heeftquote:Op woensdag 7 december 2005 14:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hoezo zou ik het niet overleven?
[patsmodeaan]
Ik heb drie nederlands-kampioenschappen debatteren opzak, ik hou wel van een robbertje verbaal matten![]()
[patsmodeuit]
Whehe het zou best wel eens Fortuyn zelf zijn geweest die die term bedacht heeft, in ieder geval nam hij 'm vaak in de mond.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Omdat Volkert en de linkse kerk (echt, wie die uitdrukking bedacht heeft) niet zo van het debatteren zijn
Dank je voor dat mental image.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe het zou best wel eens Fortuyn zelf zijn geweest die die term bedacht heeft, in ieder geval nam hij 'm vaak in de mond.
Net als een hoop andere voorwerpen trouwens
No problemquote:
That's a huge bitchquote:Op woensdag 7 december 2005 14:47 schreef BazzoS het volgende:
http://poststuff2.entensity.net/120505/hb.php![]()
WHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 7 december 2005 13:23 schreef Hugster het volgende:
Zit je in een bus vol met negerinnen die allemaal verse en gebakken vis bij zich hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Zat godverdomme neg net niet te nekken in die kankerbusik haat vis
En als dat nog niet erg genoeg is komt er een ranzige ouwe graftak naast je zitten die een snor heeft staan van heb ik u daar![]()
Begint ze ook nog tegen me te praten met die rotte donkerbruine staafjes die ze in d'r bek heeft![]()
Grijpt ze ook nog eens een paar keer m'n arm als ze wat tegen me zegt, ik zeg kunt u even opstaan, ik zoek een andere plaats
Jezus joh, GA EENS DOOD!! je bent hier blijkbaar al te lang, want je bent aan het ROTTEN! GRAFTAK![]()
![]()
Verplaatsing van het probleemquote:Op woensdag 7 december 2005 15:09 schreef Sandraugiga het volgende:
Nee, mee met sinterklaas moeten ze...![]()
Historisch gezien weten ze in Spanje wel hoe ze moslims de deur moeten wijzenquote:Op woensdag 7 december 2005 15:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Verplaatsing van het probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |