Ik hoop dat je verzuipt de volgende keerquote:Op woensdag 7 december 2005 00:00 schreef Sjoewe het volgende:
Stelletje arrogante nep-ballen
Ik ga wel met peu zuipen volgende keer
PFFFFFFFFquote:Op woensdag 7 december 2005 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
IK QUOTE GODVERDOMME HUGO TOCH OOK LOMPE TERINGNIETSNUT!
Mja als dat nodig om die hele alexander polder vol te laten lopen, so be it!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop dat je verzuipt de volgende keer
Met je budget maatpakkenquote:
samen met zijn dode artiestenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:00 schreef Sjoewe het volgende:
Stelletje arrogante nep-ballen
Ik ga wel met peu zuipen volgende keer
Je gaat je goddelijke hoerengang maar, ik woon daar toch nietquote:Op woensdag 7 december 2005 00:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja als dat nodig om die hele alexander polder vol te laten lopen, so be it!
Hoor wie het zegtquote:Op woensdag 7 december 2005 00:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je zo'n hoofd, ben je nog scheel ook![]()
!
Waar bemoei jij je nou weer meer takke-newbie met je ouwe grappenquote:
Mja dat liever dan de rest van mn leven duwbakken ontwerpenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop dat je morgen tegen een boom aan skate, kuthippie!
Zo hoog nogquote:Op woensdag 7 december 2005 00:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
kan jij nog wat van leren, jouw broek hangt op half 7![]()
Nee MSN-icoontjes fabrieken in een budget-programma is fijnquote:Op woensdag 7 december 2005 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja dat liever dan de rest van mn leven duwbakken ontwerpen![]()
Ik zit normaal altijd in pak hierquote:Op woensdag 7 december 2005 00:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
kan jij nog wat van leren, jouw broek hangt op half 7![]()
ga jij nou maar met Peu zuipenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je nou weer meer takke-newbie met je ouwe grappen
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tommy! De enige aardige hier in dit gezelschap
!
Slijmjurkquote:Op woensdag 7 december 2005 00:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tommy! De enige aardige hier in dit gezelschap
!
Met alle plezier, hij heeft tenminste kennissen van vrienden van buren met AMG'squote:
Dus, dat heeft tenminste nog een beetje klassequote:
Puh-leasequote:Op woensdag 7 december 2005 00:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zit normaal altijd in pak hier
[afbeelding]
Mijn vader werkt bij de McDonaldsquote:Op woensdag 7 december 2005 00:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Met alle plezier, hij heeft tenminste kennissen van vrienden van buren met AMG's![]()
en ///M'squote:Op woensdag 7 december 2005 00:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Met alle plezier, hij heeft tenminste kennissen van vrienden van buren met AMG's![]()
Niks leasequote:
Die van mij bij de Döner 66quote:Op woensdag 7 december 2005 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mijn vader werkt bij de McDonalds
jouwe ook alquote:Op woensdag 7 december 2005 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En hij heeft in alle stoere auto's zelf geredenquote:
Mijn vader is de manager van jouw vaderquote:Op woensdag 7 december 2005 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met pliesieligtuh!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En hij heeft in alle stoere auto's zelf gereden
Kots op z'n mattenset!!!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En hij heeft in alle stoere auto's zelf gereden
Mijn vader is altijd 2 beter dan jou vader!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mijn vader is de manager van jouw vader![]()
Precies, kijk maar naar naar dat stuk straat vuil dat zich in de kamer hiernaast ophoudquote:Op woensdag 7 december 2005 00:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alleen een zwerver drinkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |