Je bent idd erger dan een Limbo jaquote:Op woensdag 7 december 2005 00:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
hmm nu je het zo stelt ben ik toch ver gezonken
weer wat extra punten gescoord in me carmagedon simulatorquote:Op woensdag 7 december 2005 00:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
hij heeft z'n voorwielophanging krom gereden op een stoplicht
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
hij heeft z'n voorwielophanging krom gereden op een stoplicht
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:33 schreef Sjoewe het volgende:
Ik denk dat je aan Marijke Helwegen meer originele onderdelen vind dan aan Fugie z'n Vectra
mijn opel is nog 95% standaardquote:Op woensdag 7 december 2005 00:33 schreef Sjoewe het volgende:
Ik denk dat je aan Marijke Helwegen meer originele onderdelen vind dan aan Fugie z'n Vectra
Ik ben zelf wel steel-platedquote:
Een hele oude die ik meteen maar een rotschop heb gegeven: Peugeot 205quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Always was, always will be
[..]
is er nog geen mooi 205 topicje hier in pta?![]()
Jawelquote:Op woensdag 7 december 2005 07:06 schreef Sandraugiga het volgende:
[14.gif] Is je niet echt gelukt he, dat uitslapen?
Ahh, kun je er straks niet nog even inkruipen danquote:Op woensdag 7 december 2005 08:58 schreef Sandraugiga het volgende:
Oooh... Ja, dat scheelt wel even...
Ik wilde ook uitslapen vandaag, maar de katten dachten daar anders over. En toen was Alex ook nog eens ziek en blablabla...
een flauwe grap ofzo van BoJoquote:Op woensdag 7 december 2005 10:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
heb ik weeeer wat gemist?
Een stomme Waal is op mn werk voluit achteruit gereden tegen mn GEPARKEERDE auto aan.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee, wat er met jou auto aan de hand is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |