mee eens, ik had zelf [bij Karlijn en Christon] 't idee dat er semi-live gezongen werd,quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:58 schreef blaaatkipje het volgende:
Ik vond de begeleidingsband niet zo geweldig, ben ik hier in de enige of?
heel goed!quote:hee een eva duijvestein-avatar!![]()
Spam!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:01 schreef PeRi het volgende:
BVO Wat is die Bridget banner.
Idols liep uit, dus dit zal ook wel een beetje uitlopen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:04 schreef Jelleee het volgende:
Rtl 4 om 22:05 toch? :/
crime scene investigation?
Ah, duurt nog 12 min ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
.... en toen rende ze weer terug
deel 1 liep uit, dus CSI natuurlijk ook...
Ja ik bedacht het me net toen ik weg wilde lopenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
.... en toen rende ze weer terug
deel 1 liep uit, dus CSI natuurlijk ook...
Fluitsma en consorten spelen dramatischquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:02 schreef babette21 het volgende:
mee eens, ik had zelf [bij Karlijn en Christon] 't idee dat er semi-live gezongen werd,
en bij Charissa [??] gingen ze véél te snel
Gelukkig niet neequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:13 schreef babette21 het volgende:
nou Svenniepennie, je kan veel zeggen, maar 't is hier níet rustig vanavond
Nee joh,quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:14 schreef flugeltje het volgende:
Gaan ze daar nu een half uur over doen?
Inderdaad!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Reinout en Chantal, dat was de goede combi geweest!
Weet je hoeveel een bedrijf moet betalen om tussen idols door hun reclame te mogen uitzenden? Dat is pas echt geld verdienen!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:21 schreef Zun het volgende:
Ik snap ze niet! Een reclameblok == extra inkomsten door de sms'ers. Maar we mogen nu niet meer stemmen!
Ga me nou niet vertellen dat de stemmen echt geteld moeten worden!
Martijn, Jeroen is zijn vaderquote:
Ik moest aan Krabbé denken.... Daarom zeil ik Jeroenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Martijn, Jeroen is zijn vader
En ik vind Martijn juist wel leuk..
schaam jequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moest aan Krabbé denken.... Daarom zeil ik Jeroen
Ik weet nog dat hij een keer DJ was op een schoolfeest toen ik in de brugklas zat. Alleen kwam hij toen veeeeel te laat, heb nog net een minuut van hem kunnen meemaken of zo (want zat in de brugklas en moest om elf uur weg zijn).quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:23 schreef Svensational het volgende:
Martijn is een kwalquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Martijn, Jeroen is zijn vader
Ik ook van jouquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt wat voor jou om een favoriete reclame te hebben
I-Jay heeft mij wat teveel bling-bling, maar hij lijkt me toch een goede gozer. Verder heb ik er niks meequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:25 schreef Jelleee het volgende:
Wat heeft iedereen met die I-jay? :/
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:27 schreef Svensational het volgende:
Jan van Rhee, toffe gast is dat.
Best irritant vind ik die reclame steeds.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:28 schreef Jelleee het volgende:
Ik dacht dat er opeens zo'n vliegende tampon in beeld kwam, is het zo'n rexona flesje..![]()
Inderdaad...quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:28 schreef Svensational het volgende:
Oh, wat ontzettend ingestudeerd, en niet boeiend en stom enzo..
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:30 schreef babette21 het volgende:
Sonny voor nu eruit, I-Jay door... we gaan goed
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:32 schreef -Hans- het volgende:
KARLIJN KARLIJN KARLIJN PLEASE
Gadgets, Video en HiFiquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:36 schreef Svensational het volgende:
Dizer, de link in je sig klopt niet. Dit is forum #107. Hoe je nou weer bij #96 komt?
Ja!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:34 schreef E.T. het volgende:
Ik vond Merle de best van vanavond trouwens, ze had alleen wat meer mogen 'rocken'
Gewoon een slechte keuze qua nummerquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:38 schreef PeRi het volgende:
Christon!!!!!
AlexMaja hij heeft het ook wel verneukt. Ach, niks aan te doen.
Merle heeft de uitstraling van een pannenkoek. Yuli was een souldiva, en dat slaat toch beter aan dan de huisvrouwen-versie van Melissa Etheridge.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:38 schreef fayle het volgende:
[..]
Ja!
Boe, Merle was veruit het beste vanavond, ookal vind ik Charissa en Floortje ook terechte kandidaten voor de finale.
Meestal (in voorgaande jaren) was ik het vaak met publiek én jury eens (muv Yuli) maar dat Merle er nu uit ligt vind ik wat betreft zangtalent écht onterecht!
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
Laten we hopen dat de volgende ronde wat meer uitpuilt van talent![]()
Dat de jury hem op 1 had!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:39 schreef Dizer het volgende:
Jammer van I-Jay, maar voor de rest, kan ik er wel mee leven
Idols is veel leuker manquote:
Dat komt door Jerny en haar erotische fantasieën over hemquote:
15 mensen danquote:
Dat was ook het eerste wat ik net zeiquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat komt door Jerny en haar erotische fantasieën over hem
Charissa, Christon, I-Jay, Floortje door naar de Finale de rest naar de wildcardquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:42 schreef E.T. het volgende:
Kan iemand ff samenvatten wie er nou door zijn? Ik heb geen tv hier![]()
Floortje, Charissa, I-Jay, en Christon zijn gekozen door de jury. De rest is door naar de wildcardshow.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:42 schreef E.T. het volgende:
Kan iemand ff samenvatten wie er nou door zijn? Ik heb geen tv hier![]()
Nah, dat huisvrouwen en keurig verhaal is indoctrinatie van de jury.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Merle heeft de uitstraling van een pannenkoek. Yuli was een souldiva, en dat slaat toch beter aan dan de huisvrouwen-versie van Melissa Etheridge.
31e is de eerste liveshow al, je bedoelt een week eerder denk ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:44 schreef PeRi het volgende:
Kunnen ze de allerbelachelijksten (Royena-achtige) niet gewoon blijvend naar huis sturen, ook op de 31e?![]()
Ja pulleaze!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:44 schreef PeRi het volgende:
Kunnen ze de allerbelachelijksten (Royena-achtige) niet gewoon blijvend naar huis sturen, ook op de 31e?![]()
Nee ik bedoelde de 31e. Maar ik dacht dat de wildcardshow de 31e was dus. Door Chantal die (tegen de afvallers) zei dat ze de 31e een feestje zouden gaan maken met zn allen!.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
31e is de eerste liveshow al, je bedoelt een week eerder denk ik.
raar eigenlijk, dit zijn toch óók liveshows?!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
31e is de eerste liveshow al, je bedoelt een week eerder denk ik.
Ach welnee, de eerste keer dat ik d'r zag riep ik dat al meteen, zonder iets van de jury gehoord te hebben. Ze heeft een goede stem, maar geen uitstraling. (imo dan he, en sms-end Nederland en de jury is het blijkbaar met me eens)quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:43 schreef fayle het volgende:
[..]
Nah, dat huisvrouwen en keurig verhaal is indoctrinatie van de jury.
Dat zeg ikquote:Haar stem is gewoon goed en wat ze zingt klinkt lekker.
Voor mij is het geen "beschaafde" uitstraling, maar een compleet lege uitstraling. Ze zegt me absluut niks.quote:Haar uitstraling is ook leuk, ookal is ze wat 'beschaafd' maar ik ben ervan overtuigd dat je daar óf nog wat aan kunt verwilderen óf dat je gewoon moet kiezen voor een goeie stem met een leuke lach erbij als bonus.
Klopt, Jamai was geen prototype Idol, maar die had een uitstraling waar je u tegen zegt. Of die uitsraling je wel of niet aanstaat is weer een heel ander verhaal.quote:Ik bedoel, ik was meteen voor Jamai en Hind en later voor Boris en Jamai was ook niet prototype idol en toch gaf zijn stem de doorslag.
Gekozen door de jury? M.a.w. het publiek heeft helemaal niks in te brengen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Floortje, Charissa, I-Jay, en Christon zijn gekozen door de jury. De rest is door naar de wildcardshow.
Het staat er wat ongelukkig. Eerste drie door het publiek (en toevallig ook de keuze van de jury) en Christon heeft van de jury de 4e stoel gekregen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:51 schreef Fusion het volgende:
[..]
Gekozen door de jury? M.a.w. het publiek heeft helemaal niks in te brengen?
En ik maar vriendelijk doen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:53 schreef PeRi het volgende:
Anders lees je je ff in zeg. Tering.
Daarom hou je ook van mequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat ben je toch een rare jongen
Remzzquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:54 schreef Remzz het volgende:
[..]![]()
Karlijn niet door, ze was echt heeeeel erg
75% van de posts van de afgelopen twee pagina's bestaat uit wie er door zijn en wie niet. Teruglezen jijquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:54 schreef Sasami het volgende:
Ik zat film te kijken...... wie zijn er uiteindelijk door?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:54 schreef Remzz het volgende:
[..]![]()
Karlijn niet door, ze was echt heeeeel erg
Dat weet niemand. Het staat ook niet 600x in dit topic.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:54 schreef Sasami het volgende:
Ohw sorry hoorquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
75% van de posts van de afgelopen twee pagina's bestaat uit wie er door zijn en wie niet. Teruglezen jij![]()
NaNo!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:55 schreef NiNi het volgende:
Gelukkig is Christon door. Was eigenlijk de enige die ik leuk vond vanaaf.
Nou, vooruit I-Jay () ook wel.
Nekschot.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:56 schreef PeRi het volgende:
Christus, kunnen die mensen niet gewoon wegblijven ofzo.
Floortje, Charissa, I-Jay, Christon.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:54 schreef Sasami het volgende:
Het staat fucking 60x in het topic helemaal uitgelegd hoe, wie en wat.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:57 schreef Fusion het volgende:
[..]
Floortje, Charissa, I-Jay, Christon.
In die volgorde van populariteit als ik het wel heb.
En Peri, struikel jij ff lekker over een stoepje ofzo.
exactly my wordsquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:57 schreef Dizer het volgende:
Karlijn... wat jammer... dat ze Anouk nadeed...
Tnx Ik had het al gezien met teruglezenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:57 schreef Fusion het volgende:
[..]
De botox raakt uitgewerkt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:58 schreef Dizer het volgende:
Lag het nou aan mij of kon Jerny vandaag emoties tonen met haar gezicht
SMoel houwe over PeRi, dat iedereen te beroerd is om te lezen, kan zij niks aan doen. Ze reageert nog mils trouwens.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:57 schreef Fusion het volgende:
[..]
D'r onderkaak is wat losser afgesteld.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:58 schreef Dizer het volgende:
Lag het nou aan mij of kon Jerny vandaag emoties tonen met haar gezicht
Waarmee?quote:
Zie je nou wel, ik vond dat ze haar mond echt verder open kon...quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
D'r onderkaak is wat losser afgesteld.
Ja wat je van jou absoluut niet kunt zeggen maar goed!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
SMoel houwe over PeRi, dat iedereen te beroerd is om te lezen, kan zij niks aan doen. Ze reageert nog mils trouwens.
Alex, Karlijn en Merle... en de jury heeft voor Sonny gekozen[/hoax]quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:56 schreef Insomaniac het volgende:
Wie zijn er nou eigenlijk door?
Mja, door de Cullum-overkill kan ik dat nummer niet meer aanhoren. Christon had van mij wel iets met meer power mogen doen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
Waarmee?
Vond jij Christon niet loik?
Ja, jij vindt hem leuk.quote:Ik was wel zo afgeleid steeds door de rare kleur foundation die I-Jay ( DIE NAAM?!?! hoe kan je iemand nog serieus nemen?!?) op had.
Dat riep ik ook al meteen. Eerste liveshow moet je gewoon goed doen, punt. Maar och, het is toch een beetje een Maud, dus R. en Geert zijn helemaal enthousiast.quote:En die Floortje? Wie legt me dat even uit? Is dit weer het boehoe-jank-op-tv-en-dan-smst-agos-wat-zielig-Nederland-wel-verhaal ofzo?
Ze zingt goed maar 42% van de stemmen als ZO'N KOE van een fout maakt. Ze had het best weer op kunnen pakken..
No shit Sherlock.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:00 schreef Sasami het volgende:
[..]
Ja wat je van jou absoluut niet kunt zeggen maar goed!
Tja, als je dat vergelijkt met wat we vandaag zagen....quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
* Svensational luistert Hind - From This Moment.
Ah nee! Wat een kutkeuzes! Ik kijk nooit meer!quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
Alex, Karlijn en Merle... en de jury heeft voor Sonny gekozen[/hoax]
dat vond ik dus echt helemaal niks..quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:01 schreef Dizer het volgende:
* Dizer luistert nog steeds naar Sonny - Crazy
Hind was echt 1000 keer beter inderdaadquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Tja, als je dat vergelijkt met wat we vandaag zagen....
Sgoe. Ik kijk toch geen ONM, dus ik hoef nooit meer iets van hem te horen (op de wildcard show na dan).quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:05 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop en vind dat Alex de nieuwe Erik is.
Hij bouwt het op. Het was een goede keuze. Iets rustigs tussen de anderen door, en hij deed het echt super. In de Liveshows gaat ie knallen. Let op mijn woorden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mja, door de Cullum-overkill kan ik dat nummer niet meer aanhoren. Christon had van mij wel iets met meer power mogen doen.
* Dizer luistert Alanise Morisette - Crazyquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:05 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat vond ik dus echt helemaal niks..
I-Jay had dat nummer beter kunnen zingen, maar er zijn er maar weinig dit dat nummer goed kunnen brengen.. En Sonny hoort daar niet bij
Maar Erik was juist hartstikke slecht???quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:05 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop en vind dat Alex de nieuwe Erik is.
Ja, is wel zo maar ik vind hem wel fris. Ofzo.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mja, door de Cullum-overkill kan ik dat nummer niet meer aanhoren. Christon had van mij wel iets met meer power mogen doen.
Nee. Ik vind hem niet leuk. Het is uiteraard een enge bosneger met blingbling. Maar ik vond wel dat hij leuk zong. Jeweettog!quote:Ja, jij vindt hem leuk..
.
Ik vind dr saaaaaaaaai. En mutsig, boehoe. Maargoed dat was Maud ook.quote:Dat riep ik ook al meteen. Eerste liveshow moet je gewoon goed doen, punt. Maar och, het is toch een beetje een Maud, dus R. en Geert zijn helemaal enthousiast.. Huilie of niet.
Irmaquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hind was echt 1000 keer beter inderdaad.
Alex had door moeten gaan. Hij heeft de x-factorquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:07 schreef PeRi het volgende:
Clown, okay zingen, looks best mee. Mensen, work on it!![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:00 schreef Insomaniac het volgende:
D'r onderkaak is wat losser afgesteld.
Alleen als hij zn baard laat staan. Anders mag hij ook wel thuis blijven.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alex had door moeten gaan. Hij heeft de x-factor
Hij is iig stukken beter dan Jim.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:06 schreef NiNi het volgende:
Ja, is wel zo maar ik vind hem wel fris. Ofzo.![]()
Dude! Hij zong alsof iemand in z'n ballen kneep!quote:Nee. Ik vind hem niet leuk. Het is uiteraard een enge bosneger met blingbling. Maar ik vond wel dat hij leuk zong. Jeweettog!
Ze wil niet als een symbool gezien worden. Ze doet mee aan Idols.quote:Ik vind dr saaaaaaaaai. En mutsig, boehoe. Maargoed dat was Maud ook.
Nee das nieuwquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:09 schreef NiNi het volgende:
Ehh trouwens..waren er altijd al 13 finalisten?
Het lijkt zo veel.
Das jouw experticequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Alleen als hij zn baard laat staan. Anders mag hij ook wel thuis blijven.
T waren er 10 toch? De vorige keren.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:09 schreef NiNi het volgende:
Ehh trouwens..waren er altijd al 13 finalisten?
Het lijkt zo veel.
Gelukkig, ik begon al aan mezelf te twijfelen.quote:
Ik moest echt drie keer kijken bij dat Lucie Silvas gebeuren. 'Hè, wiesda? Verkeerde naambordje bij die dude. Nee dat kan niet, wtf, verrek. Mijn god.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das jouw experticeMaar hij zag er best dom uit zonder baard
Jerney geilt dusdanig op hem dat ze heeft gedreigd de hoofden van HJ en Eric af te bijten als ze niet op I-Jay zouden stemmen. Vandaar ook de eerste plaats.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:10 schreef NiNi het volgende:
Oh he.
Nouja, het is toch een hoog nummer.
De jury vond hem ook goed. Nanana.
![]()
precies.... ik werd blij van hem, om hoe die daar z'n eigen feestje stond te houdenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:08 schreef Dizer het volgende:
Alex had door moeten gaan. Hij heeft de x-factor
Hehe... ik schrok me kapot toen ze hem Alex noemde. Ik had het eerst niet door dat het Alex wasquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik moest echt drie keer kijken bij dat Lucie Silvas gebeuren. 'Hè, wiesda? Verkeerde naambordje bij die dude. Nee dat kan niet, wtf, verrek. Mijn god.'
Dat wordt dus een dure telefoonrekening tijdens de wildcard rondequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies.... ik werd blij van hem, om hoe die daar z'n eigen feestje stond te houden
hij moet gewoon alsnog door![]()
Ah! Dus daarom was haar kaak alvast wat losser afgesteld!quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jerney geilt dusdanig op hem dat ze heeft gedreigd de hoofden van HJ en Eric af te bijten als ze niet op I-Jay zouden stemmen. Vandaar ook de eerste plaats.
.
Om een of andere reden vond ik hem er Vlaams uit zien.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hehe... ik schrok me kapot toen ze hem Alex noemde. Ik had het eerst niet door dat het Alex was![]()
Mag ik meequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:14 schreef Svensational het volgende:
Nou, ik ga de kroeg in. Braaf zijn allemaal he
?
Het ben immers een neger.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:14 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ah! Dus daarom was haar kaak alvast wat losser afgesteld!
Ik zat hier echt hardop te 'Noooooooooooooooooooooo''n.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hehe... ik schrok me kapot toen ze hem Alex noemde. Ik had het eerst niet door dat het Alex was![]()
Fout, ze gaat er natuurlijk vanuit dat ze I-Jay gaat pijpen en dus haar kaak moest bijstellen want het is en blijft een neger en we weten allemaal hoe negers gebouwd zijnquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jerney geilt dusdanig op hem dat ze heeft gedreigd de hoofden van HJ en Eric af te bijten als ze niet op I-Jay zouden stemmen. Vandaar ook de eerste plaats.
.
Zou leuk zijnquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:16 schreef PeRi het volgende:
Zouden CDP en Skaai en Vaduz en Sbientje en C_A veel foto's gemaakt hebben?
Dat weet ik niet, Ayaxola en -Globe- gingen ook nog.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:16 schreef PeRi het volgende:
Zouden CDP en Skaai en Vaduz en Sbientje en C_A veel foto's gemaakt hebben?
Het zal wel iets zijn van Irvin-Jay of zo zijnquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:17 schreef Remzz het volgende:
Waarom noemt die knakker zich I-Jay? Hij zal toch ook wel een normale naam hebben...? toch....?
Ik open dr een topic over denk ik zo.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, Ayaxola en -Globe- gingen ook nog..
Die conclusie hadden we al getrokken, Dizer.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fout, ze gaat er natuurlijk vanuit dat ze I-Jay gaat pijpen en dus haar kaak moest bijstellen want het is en blijft een neger en we weten allemaal hoe negers gebouwd zijn![]()
![]()
Ik vind het best eng hoe veel wij hetzelfde denken dit jaarquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:19 schreef BVO het volgende:
Maar goed, mooi om te zien dat Floortje ondanks die misser nog zóveel stemmen gekregen heeft. Jammer van Sonny.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:18 schreef Dizer het volgende:
I-Jay: Dat de jury meedeed, was flexus!"
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die conclusie hadden we al getrokken, Dizer.
Op dit moment absoluut jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het best eng hoe veel wij hetzelfde denken dit jaar
Beev, hoop jij ook op een Finale tussen Floortje en Raffie?
"over het hoofd gemist"..... da's dan wél weer grappigquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:21 schreef Dizer het volgende:Over het hoofd gemist... damn nou is mijn post niet meer grappig
Inderdaad, ik hoop nog op een hoop potentie van Gabriel en Clarissaquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Op dit moment absoluut ja![]()
![]()
.
Kan nog veranderen natuurlijk, maar nu steken ze er ver bovenuit wat mij betreft.
Het is half 12 en ik heb aardig wat bier opquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
"over het hoofd gemist"..... da's dan wél weer grappig
universiteit was het toch??
Contaminaties overkomen iedereen, al was deze wel erg grappig.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
"over het hoofd gemist"..... da's dan wél weer grappig
universiteit was het toch??
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoop nog op een hoop potentie van Gabriel en Clarissa
Hehe. Clarissa gaat het ver schoppen (hoop ik) Maar ik weet het niet van Gabriel. Ik vind hem wel cool alleen ik denk niet dat hij het goed gaat doenquote:
Zuip zequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:25 schreef Svensational het volgende:
DOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI
wat hij zegt...............quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:25 schreef Svensational het volgende:
DOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI
Wacht... heb je onze dochter nog haar flesje gegeven om 10 uur? Of moet ik dat nu dan gaan doen!quote:
Zo weinig? Hilbrand Nawijn had nog meer stemmenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:27 schreef BVO het volgende:
Toch wel weer zo'n 20.000 stemmen uitgebracht. Is niet niks.
PB!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo weinig? Hilbrand Nawijn had nog meer stemmen.
Meld je hier even Geq! CDP, Skaai, Vaduz, Sbien, C_A en de rest hun foto's topic.quote:Op zondag 4 december 2005 00:05 schreef Geqxon het volgende:
Globale samenvatting na een bezoekje in de studio:
-Chantal is lekker
-Het was heel zielig dat Floortje in de commercials zat te huilen
-Chantal is lekker
-Ik heb floortjes string gezien, maar ik durfde geen foto te nemen (security)
-Chantal maakte een geweldige opmerking met haar "Zingen vanuit je kruis".
Who care's nerdquote:Op zondag 4 december 2005 04:28 schreef Svensational het volgende:
Ik weet nog wel dat we tijdens Idols II deze smilie ontdekten: ""
Nostalgie!
Dat lijkt me lichtelijk overdreven.quote:Op zondag 4 december 2005 13:36 schreef PeRi het volgende:
Kunnen de mensen die dingen vragen die al tienduizend keer beantwoord zijn en/of makkelijk terug te vinden zijn, niet gewoon sterven ofzo.
Dat vond ik echt een diepe teleurstelling. Ik had er veel meer van verwacht, maar het was echt pijnlijk.quote:Op zondag 4 december 2005 13:35 schreef Svensational het volgende:
Ja, Alex bijvoorbeeld.
Ach hou op, als je zo een fout maakt mag je best wat traantjes laten rollenquote:Op zondag 4 december 2005 03:45 schreef Day het volgende:
Floortje: 49% is wel superveel voor een zangeres die zo'n mega-fout maakt. Goede stem, maar hoop wel dat ze kapt met door middel van janken stemmen te winnen. Hou ik niet zo van.![]()
Hmm, ik hou er niet zo van. Bovendien denk ik dan: komop, je was duidelijk de beste in deze groep dus wees wat reeeler over je eigen kunnen.quote:Op zondag 4 december 2005 13:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ach hou op, als je zo een fout maakt mag je best wat traantjes laten rollen
Ik weet niet, maar was dat huilen ook op tv te zien dan?quote:Op zondag 4 december 2005 14:18 schreef fayle het volgende:
[..]
Hmm, ik hou er niet zo van. Bovendien denk ik dan: komop, je was duidelijk de beste in deze groep dus wees wat reeeler over je eigen kunnen.
nee, het werd alleen even genoemd, maar toen kon er nauwelijks meer gestemd worden...quote:Op zondag 4 december 2005 14:49 schreef Ayaxola het volgende:
Ik weet niet, maar was dat huilen ook op tv te zien dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |