Alex, Karlijn en Merle... en de jury heeft voor Sonny gekozen[/hoax]quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:56 schreef Insomaniac het volgende:
Wie zijn er nou eigenlijk door?
Mja, door de Cullum-overkill kan ik dat nummer niet meer aanhoren. Christon had van mij wel iets met meer power mogen doen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
Waarmee?
Vond jij Christon niet loik?
Ja, jij vindt hem leuk.quote:Ik was wel zo afgeleid steeds door de rare kleur foundation die I-Jay ( DIE NAAM?!?! hoe kan je iemand nog serieus nemen?!?) op had.
Dat riep ik ook al meteen. Eerste liveshow moet je gewoon goed doen, punt. Maar och, het is toch een beetje een Maud, dus R. en Geert zijn helemaal enthousiast.quote:En die Floortje? Wie legt me dat even uit? Is dit weer het boehoe-jank-op-tv-en-dan-smst-agos-wat-zielig-Nederland-wel-verhaal ofzo?
Ze zingt goed maar 42% van de stemmen als ZO'N KOE van een fout maakt. Ze had het best weer op kunnen pakken..
No shit Sherlock.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:00 schreef Sasami het volgende:
[..]
Ja wat je van jou absoluut niet kunt zeggen maar goed!
Tja, als je dat vergelijkt met wat we vandaag zagen....quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
* Svensational luistert Hind - From This Moment.
Ah nee! Wat een kutkeuzes! Ik kijk nooit meer!quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
Alex, Karlijn en Merle... en de jury heeft voor Sonny gekozen[/hoax]
dat vond ik dus echt helemaal niks..quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:01 schreef Dizer het volgende:
* Dizer luistert nog steeds naar Sonny - Crazy
Hind was echt 1000 keer beter inderdaadquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Tja, als je dat vergelijkt met wat we vandaag zagen....
Sgoe. Ik kijk toch geen ONM, dus ik hoef nooit meer iets van hem te horen (op de wildcard show na dan).quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:05 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop en vind dat Alex de nieuwe Erik is.
Hij bouwt het op. Het was een goede keuze. Iets rustigs tussen de anderen door, en hij deed het echt super. In de Liveshows gaat ie knallen. Let op mijn woorden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mja, door de Cullum-overkill kan ik dat nummer niet meer aanhoren. Christon had van mij wel iets met meer power mogen doen.
* Dizer luistert Alanise Morisette - Crazyquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:05 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat vond ik dus echt helemaal niks..
I-Jay had dat nummer beter kunnen zingen, maar er zijn er maar weinig dit dat nummer goed kunnen brengen.. En Sonny hoort daar niet bij
Maar Erik was juist hartstikke slecht???quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:05 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop en vind dat Alex de nieuwe Erik is.
Ja, is wel zo maar ik vind hem wel fris. Ofzo.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mja, door de Cullum-overkill kan ik dat nummer niet meer aanhoren. Christon had van mij wel iets met meer power mogen doen.
Nee. Ik vind hem niet leuk. Het is uiteraard een enge bosneger met blingbling. Maar ik vond wel dat hij leuk zong. Jeweettog!quote:Ja, jij vindt hem leuk..
.
Ik vind dr saaaaaaaaai. En mutsig, boehoe. Maargoed dat was Maud ook.quote:Dat riep ik ook al meteen. Eerste liveshow moet je gewoon goed doen, punt. Maar och, het is toch een beetje een Maud, dus R. en Geert zijn helemaal enthousiast.. Huilie of niet.
Irmaquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hind was echt 1000 keer beter inderdaad.
Alex had door moeten gaan. Hij heeft de x-factorquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:07 schreef PeRi het volgende:
Clown, okay zingen, looks best mee. Mensen, work on it!![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:00 schreef Insomaniac het volgende:
D'r onderkaak is wat losser afgesteld.
Alleen als hij zn baard laat staan. Anders mag hij ook wel thuis blijven.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alex had door moeten gaan. Hij heeft de x-factor
Hij is iig stukken beter dan Jim.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:06 schreef NiNi het volgende:
Ja, is wel zo maar ik vind hem wel fris. Ofzo.![]()
Dude! Hij zong alsof iemand in z'n ballen kneep!quote:Nee. Ik vind hem niet leuk. Het is uiteraard een enge bosneger met blingbling. Maar ik vond wel dat hij leuk zong. Jeweettog!
Ze wil niet als een symbool gezien worden. Ze doet mee aan Idols.quote:Ik vind dr saaaaaaaaai. En mutsig, boehoe. Maargoed dat was Maud ook.
Nee das nieuwquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:09 schreef NiNi het volgende:
Ehh trouwens..waren er altijd al 13 finalisten?
Het lijkt zo veel.
Das jouw experticequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Alleen als hij zn baard laat staan. Anders mag hij ook wel thuis blijven.
T waren er 10 toch? De vorige keren.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:09 schreef NiNi het volgende:
Ehh trouwens..waren er altijd al 13 finalisten?
Het lijkt zo veel.
Gelukkig, ik begon al aan mezelf te twijfelen.quote:
Ik moest echt drie keer kijken bij dat Lucie Silvas gebeuren. 'Hè, wiesda? Verkeerde naambordje bij die dude. Nee dat kan niet, wtf, verrek. Mijn god.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das jouw experticeMaar hij zag er best dom uit zonder baard
Jerney geilt dusdanig op hem dat ze heeft gedreigd de hoofden van HJ en Eric af te bijten als ze niet op I-Jay zouden stemmen. Vandaar ook de eerste plaats.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:10 schreef NiNi het volgende:
Oh he.
Nouja, het is toch een hoog nummer.
De jury vond hem ook goed. Nanana.
![]()
precies.... ik werd blij van hem, om hoe die daar z'n eigen feestje stond te houdenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:08 schreef Dizer het volgende:
Alex had door moeten gaan. Hij heeft de x-factor
Hehe... ik schrok me kapot toen ze hem Alex noemde. Ik had het eerst niet door dat het Alex wasquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik moest echt drie keer kijken bij dat Lucie Silvas gebeuren. 'Hè, wiesda? Verkeerde naambordje bij die dude. Nee dat kan niet, wtf, verrek. Mijn god.'
Dat wordt dus een dure telefoonrekening tijdens de wildcard rondequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies.... ik werd blij van hem, om hoe die daar z'n eigen feestje stond te houden
hij moet gewoon alsnog door![]()
Ah! Dus daarom was haar kaak alvast wat losser afgesteld!quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jerney geilt dusdanig op hem dat ze heeft gedreigd de hoofden van HJ en Eric af te bijten als ze niet op I-Jay zouden stemmen. Vandaar ook de eerste plaats.
.
Om een of andere reden vond ik hem er Vlaams uit zien.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hehe... ik schrok me kapot toen ze hem Alex noemde. Ik had het eerst niet door dat het Alex was![]()
Mag ik meequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:14 schreef Svensational het volgende:
Nou, ik ga de kroeg in. Braaf zijn allemaal he
?
Het ben immers een neger.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:14 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ah! Dus daarom was haar kaak alvast wat losser afgesteld!
Ik zat hier echt hardop te 'Noooooooooooooooooooooo''n.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hehe... ik schrok me kapot toen ze hem Alex noemde. Ik had het eerst niet door dat het Alex was![]()
Fout, ze gaat er natuurlijk vanuit dat ze I-Jay gaat pijpen en dus haar kaak moest bijstellen want het is en blijft een neger en we weten allemaal hoe negers gebouwd zijnquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jerney geilt dusdanig op hem dat ze heeft gedreigd de hoofden van HJ en Eric af te bijten als ze niet op I-Jay zouden stemmen. Vandaar ook de eerste plaats.
.
Zou leuk zijnquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:16 schreef PeRi het volgende:
Zouden CDP en Skaai en Vaduz en Sbientje en C_A veel foto's gemaakt hebben?
Dat weet ik niet, Ayaxola en -Globe- gingen ook nog.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:16 schreef PeRi het volgende:
Zouden CDP en Skaai en Vaduz en Sbientje en C_A veel foto's gemaakt hebben?
Het zal wel iets zijn van Irvin-Jay of zo zijnquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:17 schreef Remzz het volgende:
Waarom noemt die knakker zich I-Jay? Hij zal toch ook wel een normale naam hebben...? toch....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |