mee eens, ik had zelf [bij Karlijn en Christon] 't idee dat er semi-live gezongen werd,quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:58 schreef blaaatkipje het volgende:
Ik vond de begeleidingsband niet zo geweldig, ben ik hier in de enige of?
heel goed!quote:hee een eva duijvestein-avatar!![]()
Spam!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:01 schreef PeRi het volgende:
BVO Wat is die Bridget banner.
Idols liep uit, dus dit zal ook wel een beetje uitlopen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:04 schreef Jelleee het volgende:
Rtl 4 om 22:05 toch? :/
crime scene investigation?
Ah, duurt nog 12 min ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
.... en toen rende ze weer terug
deel 1 liep uit, dus CSI natuurlijk ook...
Ja ik bedacht het me net toen ik weg wilde lopenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
.... en toen rende ze weer terug
deel 1 liep uit, dus CSI natuurlijk ook...
Fluitsma en consorten spelen dramatischquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:02 schreef babette21 het volgende:
mee eens, ik had zelf [bij Karlijn en Christon] 't idee dat er semi-live gezongen werd,
en bij Charissa [??] gingen ze véél te snel
Gelukkig niet neequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:13 schreef babette21 het volgende:
nou Svenniepennie, je kan veel zeggen, maar 't is hier níet rustig vanavond
Nee joh,quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:14 schreef flugeltje het volgende:
Gaan ze daar nu een half uur over doen?
Inderdaad!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Reinout en Chantal, dat was de goede combi geweest!
Weet je hoeveel een bedrijf moet betalen om tussen idols door hun reclame te mogen uitzenden? Dat is pas echt geld verdienen!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:21 schreef Zun het volgende:
Ik snap ze niet! Een reclameblok == extra inkomsten door de sms'ers. Maar we mogen nu niet meer stemmen!
Ga me nou niet vertellen dat de stemmen echt geteld moeten worden!
Martijn, Jeroen is zijn vaderquote:
Ik moest aan Krabbé denken.... Daarom zeil ik Jeroenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Martijn, Jeroen is zijn vader
En ik vind Martijn juist wel leuk..
schaam jequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moest aan Krabbé denken.... Daarom zeil ik Jeroen
Ik weet nog dat hij een keer DJ was op een schoolfeest toen ik in de brugklas zat. Alleen kwam hij toen veeeeel te laat, heb nog net een minuut van hem kunnen meemaken of zo (want zat in de brugklas en moest om elf uur weg zijn).quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:23 schreef Svensational het volgende:
Martijn is een kwalquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Martijn, Jeroen is zijn vader
Ik ook van jouquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt wat voor jou om een favoriete reclame te hebben
I-Jay heeft mij wat teveel bling-bling, maar hij lijkt me toch een goede gozer. Verder heb ik er niks meequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:25 schreef Jelleee het volgende:
Wat heeft iedereen met die I-jay? :/
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:27 schreef Svensational het volgende:
Jan van Rhee, toffe gast is dat.
Best irritant vind ik die reclame steeds.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:28 schreef Jelleee het volgende:
Ik dacht dat er opeens zo'n vliegende tampon in beeld kwam, is het zo'n rexona flesje..![]()
Inderdaad...quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:28 schreef Svensational het volgende:
Oh, wat ontzettend ingestudeerd, en niet boeiend en stom enzo..
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:30 schreef babette21 het volgende:
Sonny voor nu eruit, I-Jay door... we gaan goed
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:32 schreef -Hans- het volgende:
KARLIJN KARLIJN KARLIJN PLEASE
Gadgets, Video en HiFiquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:36 schreef Svensational het volgende:
Dizer, de link in je sig klopt niet. Dit is forum #107. Hoe je nou weer bij #96 komt?
Ja!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:34 schreef E.T. het volgende:
Ik vond Merle de best van vanavond trouwens, ze had alleen wat meer mogen 'rocken'
Gewoon een slechte keuze qua nummerquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:38 schreef PeRi het volgende:
Christon!!!!!
AlexMaja hij heeft het ook wel verneukt. Ach, niks aan te doen.
Merle heeft de uitstraling van een pannenkoek. Yuli was een souldiva, en dat slaat toch beter aan dan de huisvrouwen-versie van Melissa Etheridge.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:38 schreef fayle het volgende:
[..]
Ja!
Boe, Merle was veruit het beste vanavond, ookal vind ik Charissa en Floortje ook terechte kandidaten voor de finale.
Meestal (in voorgaande jaren) was ik het vaak met publiek én jury eens (muv Yuli) maar dat Merle er nu uit ligt vind ik wat betreft zangtalent écht onterecht!
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
Laten we hopen dat de volgende ronde wat meer uitpuilt van talent![]()
Dat de jury hem op 1 had!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:39 schreef Dizer het volgende:
Jammer van I-Jay, maar voor de rest, kan ik er wel mee leven
Idols is veel leuker manquote:
Dat komt door Jerny en haar erotische fantasieën over hemquote:
15 mensen danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |