Dat vond ik ook leuk jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:25 schreef Jelleee het volgende:
Die Merle bij dat telefoonnummer-gesprekje na haar preformance,
quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:35 schreef Svensational het volgende:
Ik ga niet stemmen, ook in de komende shows niet.
Ovber twee weken toch wel mag ik hopenquote:
22:05 RTL4.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:38 schreef Dizer het volgende:
Zeg hoe laat (en op welke zender) is de uitslag?
Ze wint tochquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Ovber twee weken toch wel mag ik hopen.
Thxquote:
ikkequote:Op zaterdag 3 december 2005 21:34 schreef BVO het volgende:
Nou, vertel op, wie heeft er hier gestemd?!.
Mja, dat dachten ze 2,5 jaar terug ook over de jarige job van vandaag.quote:
Jim?quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Mja, dat dachten ze 2,5 jaar terug ook over de jarige job van vandaag.
Bagger..quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe waren de laatste twee? Die heb ik niet gezien.
ditoquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:36 schreef PeRi het volgende:
Ik stem niet, nooit niet. Ik weiger mee te werken aan commerciële doeleinden.
help me even: CDP?????quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:40 schreef PeRi het volgende:
Skaai heeft met CDP gekletst!
Je hebt niets gemist. Echt nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
KUTZOOI
was zo druk met een spelletje bezig dat ik het niet gezien heb
dus ik blijf even uit het idols forum om spoilers te voorkomen
mja, ik verwachtte wel dat het minder boeiend en verassend zou zijn dan voorgaande afleveringen, dit is dan ook het saaiste gedeelte van idols. daardoor zat ik er ook niet 100% naar uit te kijken.quote:
Dat is al 3 jaar een groot geheimquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:18 schreef Yeahinho het volgende:
Zijn die groepen door loting bekend geworden?
ik denk dat we ze wel genoeg stemmen krijgt, en mocht dit toch niet zo zijn,quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:51 schreef LeBeau het volgende:
Jammer dat Floortje er halverwege naast zat. Het was niet echt vals, ze zat gewoon niet goed in de maat. Verder vond ik haar alsnog het beste van de avond en zie ik haar ook wel doorgaan.
Ik ben thuis BVO, anders zou ik stranden op Hilversum Centraal of Utrecht of bij Skaai thuis en dat kan niet, want ik moet morgenochtend werkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:50 schreef BVO het volgende:
Maar hoe was het daar Peri??
Hehe, ja, dat wist ik wel, maar omdat je Skaai dus gesproken hadquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben thuis BVO, anders zou ik stranden op Hilversum Centraal of Utrecht of bij Skaai thuis en dat kan niet, want ik moet morgenochtend werken
Sinterklaaskapoentje; het was niet echt heel erg saai ofzo, maar meer teleurstellend. NU weet ik weer waarom ik nooit naar de workshops keek.![]()
Ohquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:56 schreef BVO het volgende:
Hehe, ja, dat wist ik wel, maar omdat je Skaai dus gesproken had.
dat vraag ik me ook af.... ik dácht dat de jury pas na de kijkers 'stemt'...quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:55 schreef BVO het volgende:
Geeft de jury eerst de wildcard, waarna ze de drie anderen met de meeste stemmen door laten gaan of gaan er eerst drie door waarna de jury nog een vierde aanwijst?
Ah, leuk. Zou ook weleens willenquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:58 schreef PeRi het volgende:
[..]
OhNou ze vind het er leuk, het is er gezellig. Em ze heeft op Sonny gestemd!
En CDP is een toffe knul. Hij gaat proberen met Martijn op de foto te gaan
Vorige keer was 'ie nog slechter wmb.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:59 schreef Cee het volgende:
De band klonk veel te hard, was volgens mij bij Idols 2 ook 't probleem. Alhoewel, in 't geval van sommige kandidaten kon 't voor mij niet hard genoeg gaan natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |