mee eens, ik had zelf [bij Karlijn en Christon] 't idee dat er semi-live gezongen werd,quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:58 schreef blaaatkipje het volgende:
Ik vond de begeleidingsband niet zo geweldig, ben ik hier in de enige of?
heel goed!quote:hee een eva duijvestein-avatar!![]()
Spam!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:01 schreef PeRi het volgende:
BVO Wat is die Bridget banner.
Idols liep uit, dus dit zal ook wel een beetje uitlopen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:04 schreef Jelleee het volgende:
Rtl 4 om 22:05 toch? :/
crime scene investigation?
Ah, duurt nog 12 min ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
.... en toen rende ze weer terug
deel 1 liep uit, dus CSI natuurlijk ook...
Ja ik bedacht het me net toen ik weg wilde lopenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
.... en toen rende ze weer terug
deel 1 liep uit, dus CSI natuurlijk ook...
Fluitsma en consorten spelen dramatischquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:02 schreef babette21 het volgende:
mee eens, ik had zelf [bij Karlijn en Christon] 't idee dat er semi-live gezongen werd,
en bij Charissa [??] gingen ze véél te snel
Gelukkig niet neequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:13 schreef babette21 het volgende:
nou Svenniepennie, je kan veel zeggen, maar 't is hier níet rustig vanavond
Nee joh,quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:14 schreef flugeltje het volgende:
Gaan ze daar nu een half uur over doen?
Inderdaad!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Reinout en Chantal, dat was de goede combi geweest!
Weet je hoeveel een bedrijf moet betalen om tussen idols door hun reclame te mogen uitzenden? Dat is pas echt geld verdienen!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:21 schreef Zun het volgende:
Ik snap ze niet! Een reclameblok == extra inkomsten door de sms'ers. Maar we mogen nu niet meer stemmen!
Ga me nou niet vertellen dat de stemmen echt geteld moeten worden!
Martijn, Jeroen is zijn vaderquote:
Ik moest aan Krabbé denken.... Daarom zeil ik Jeroenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Martijn, Jeroen is zijn vader
En ik vind Martijn juist wel leuk..
schaam jequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moest aan Krabbé denken.... Daarom zeil ik Jeroen
Ik weet nog dat hij een keer DJ was op een schoolfeest toen ik in de brugklas zat. Alleen kwam hij toen veeeeel te laat, heb nog net een minuut van hem kunnen meemaken of zo (want zat in de brugklas en moest om elf uur weg zijn).quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:23 schreef Svensational het volgende:
En ik vind Martijn juist wel leuk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |