Ik open dr een topic over denk ik zo.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, Ayaxola en -Globe- gingen ook nog..
Die conclusie hadden we al getrokken, Dizer.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fout, ze gaat er natuurlijk vanuit dat ze I-Jay gaat pijpen en dus haar kaak moest bijstellen want het is en blijft een neger en we weten allemaal hoe negers gebouwd zijn![]()
![]()
Ik vind het best eng hoe veel wij hetzelfde denken dit jaarquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:19 schreef BVO het volgende:
Maar goed, mooi om te zien dat Floortje ondanks die misser nog zóveel stemmen gekregen heeft. Jammer van Sonny.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:18 schreef Dizer het volgende:
I-Jay: Dat de jury meedeed, was flexus!"
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die conclusie hadden we al getrokken, Dizer.
Op dit moment absoluut jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het best eng hoe veel wij hetzelfde denken dit jaar
Beev, hoop jij ook op een Finale tussen Floortje en Raffie?
"over het hoofd gemist"..... da's dan wél weer grappigquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:21 schreef Dizer het volgende:Over het hoofd gemist... damn nou is mijn post niet meer grappig
Inderdaad, ik hoop nog op een hoop potentie van Gabriel en Clarissaquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Op dit moment absoluut ja![]()
![]()
.
Kan nog veranderen natuurlijk, maar nu steken ze er ver bovenuit wat mij betreft.
Het is half 12 en ik heb aardig wat bier opquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
"over het hoofd gemist"..... da's dan wél weer grappig
universiteit was het toch??
Contaminaties overkomen iedereen, al was deze wel erg grappig.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
"over het hoofd gemist"..... da's dan wél weer grappig
universiteit was het toch??
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoop nog op een hoop potentie van Gabriel en Clarissa
Hehe. Clarissa gaat het ver schoppen (hoop ik) Maar ik weet het niet van Gabriel. Ik vind hem wel cool alleen ik denk niet dat hij het goed gaat doenquote:
Zuip zequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:25 schreef Svensational het volgende:
DOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI
wat hij zegt...............quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:25 schreef Svensational het volgende:
DOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI
Wacht... heb je onze dochter nog haar flesje gegeven om 10 uur? Of moet ik dat nu dan gaan doen!quote:
Zo weinig? Hilbrand Nawijn had nog meer stemmenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:27 schreef BVO het volgende:
Toch wel weer zo'n 20.000 stemmen uitgebracht. Is niet niks.
PB!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo weinig? Hilbrand Nawijn had nog meer stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |