Ik open dr een topic over denk ik zo.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, Ayaxola en -Globe- gingen ook nog..
Die conclusie hadden we al getrokken, Dizer.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fout, ze gaat er natuurlijk vanuit dat ze I-Jay gaat pijpen en dus haar kaak moest bijstellen want het is en blijft een neger en we weten allemaal hoe negers gebouwd zijn![]()
![]()
Ik vind het best eng hoe veel wij hetzelfde denken dit jaarquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:19 schreef BVO het volgende:
Maar goed, mooi om te zien dat Floortje ondanks die misser nog zóveel stemmen gekregen heeft. Jammer van Sonny.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:18 schreef Dizer het volgende:
I-Jay: Dat de jury meedeed, was flexus!"
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die conclusie hadden we al getrokken, Dizer.
Op dit moment absoluut jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het best eng hoe veel wij hetzelfde denken dit jaar
Beev, hoop jij ook op een Finale tussen Floortje en Raffie?
"over het hoofd gemist"..... da's dan wél weer grappigquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:21 schreef Dizer het volgende:Over het hoofd gemist... damn nou is mijn post niet meer grappig
Inderdaad, ik hoop nog op een hoop potentie van Gabriel en Clarissaquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Op dit moment absoluut ja![]()
![]()
.
Kan nog veranderen natuurlijk, maar nu steken ze er ver bovenuit wat mij betreft.
Het is half 12 en ik heb aardig wat bier opquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
"over het hoofd gemist"..... da's dan wél weer grappig
universiteit was het toch??
Contaminaties overkomen iedereen, al was deze wel erg grappig.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
"over het hoofd gemist"..... da's dan wél weer grappig
universiteit was het toch??
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoop nog op een hoop potentie van Gabriel en Clarissa
Hehe. Clarissa gaat het ver schoppen (hoop ik) Maar ik weet het niet van Gabriel. Ik vind hem wel cool alleen ik denk niet dat hij het goed gaat doenquote:
Zuip zequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:25 schreef Svensational het volgende:
DOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI
wat hij zegt...............quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:25 schreef Svensational het volgende:
DOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI
Wacht... heb je onze dochter nog haar flesje gegeven om 10 uur? Of moet ik dat nu dan gaan doen!quote:
Zo weinig? Hilbrand Nawijn had nog meer stemmenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:27 schreef BVO het volgende:
Toch wel weer zo'n 20.000 stemmen uitgebracht. Is niet niks.
PB!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo weinig? Hilbrand Nawijn had nog meer stemmen.
Meld je hier even Geq! CDP, Skaai, Vaduz, Sbien, C_A en de rest hun foto's topic.quote:Op zondag 4 december 2005 00:05 schreef Geqxon het volgende:
Globale samenvatting na een bezoekje in de studio:
-Chantal is lekker
-Het was heel zielig dat Floortje in de commercials zat te huilen
-Chantal is lekker
-Ik heb floortjes string gezien, maar ik durfde geen foto te nemen (security)
-Chantal maakte een geweldige opmerking met haar "Zingen vanuit je kruis".
Who care's nerdquote:Op zondag 4 december 2005 04:28 schreef Svensational het volgende:
Ik weet nog wel dat we tijdens Idols II deze smilie ontdekten: ""
Nostalgie!
Dat lijkt me lichtelijk overdreven.quote:Op zondag 4 december 2005 13:36 schreef PeRi het volgende:
Kunnen de mensen die dingen vragen die al tienduizend keer beantwoord zijn en/of makkelijk terug te vinden zijn, niet gewoon sterven ofzo.
Dat vond ik echt een diepe teleurstelling. Ik had er veel meer van verwacht, maar het was echt pijnlijk.quote:Op zondag 4 december 2005 13:35 schreef Svensational het volgende:
Ja, Alex bijvoorbeeld.
Ach hou op, als je zo een fout maakt mag je best wat traantjes laten rollenquote:Op zondag 4 december 2005 03:45 schreef Day het volgende:
Floortje: 49% is wel superveel voor een zangeres die zo'n mega-fout maakt. Goede stem, maar hoop wel dat ze kapt met door middel van janken stemmen te winnen. Hou ik niet zo van.![]()
Hmm, ik hou er niet zo van. Bovendien denk ik dan: komop, je was duidelijk de beste in deze groep dus wees wat reeeler over je eigen kunnen.quote:Op zondag 4 december 2005 13:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ach hou op, als je zo een fout maakt mag je best wat traantjes laten rollen
Ik weet niet, maar was dat huilen ook op tv te zien dan?quote:Op zondag 4 december 2005 14:18 schreef fayle het volgende:
[..]
Hmm, ik hou er niet zo van. Bovendien denk ik dan: komop, je was duidelijk de beste in deze groep dus wees wat reeeler over je eigen kunnen.
nee, het werd alleen even genoemd, maar toen kon er nauwelijks meer gestemd worden...quote:Op zondag 4 december 2005 14:49 schreef Ayaxola het volgende:
Ik weet niet, maar was dat huilen ook op tv te zien dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |