Wacht... heb je onze dochter nog haar flesje gegeven om 10 uur? Of moet ik dat nu dan gaan doen!quote:
Zo weinig? Hilbrand Nawijn had nog meer stemmenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:27 schreef BVO het volgende:
Toch wel weer zo'n 20.000 stemmen uitgebracht. Is niet niks.
PB!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo weinig? Hilbrand Nawijn had nog meer stemmen.
Meld je hier even Geq! CDP, Skaai, Vaduz, Sbien, C_A en de rest hun foto's topic.quote:Op zondag 4 december 2005 00:05 schreef Geqxon het volgende:
Globale samenvatting na een bezoekje in de studio:
-Chantal is lekker
-Het was heel zielig dat Floortje in de commercials zat te huilen
-Chantal is lekker
-Ik heb floortjes string gezien, maar ik durfde geen foto te nemen (security)
-Chantal maakte een geweldige opmerking met haar "Zingen vanuit je kruis".
Who care's nerdquote:Op zondag 4 december 2005 04:28 schreef Svensational het volgende:
Ik weet nog wel dat we tijdens Idols II deze smilie ontdekten: ""
Nostalgie!
Dat lijkt me lichtelijk overdreven.quote:Op zondag 4 december 2005 13:36 schreef PeRi het volgende:
Kunnen de mensen die dingen vragen die al tienduizend keer beantwoord zijn en/of makkelijk terug te vinden zijn, niet gewoon sterven ofzo.
Dat vond ik echt een diepe teleurstelling. Ik had er veel meer van verwacht, maar het was echt pijnlijk.quote:Op zondag 4 december 2005 13:35 schreef Svensational het volgende:
Ja, Alex bijvoorbeeld.
Ach hou op, als je zo een fout maakt mag je best wat traantjes laten rollenquote:Op zondag 4 december 2005 03:45 schreef Day het volgende:
Floortje: 49% is wel superveel voor een zangeres die zo'n mega-fout maakt. Goede stem, maar hoop wel dat ze kapt met door middel van janken stemmen te winnen. Hou ik niet zo van.![]()
Hmm, ik hou er niet zo van. Bovendien denk ik dan: komop, je was duidelijk de beste in deze groep dus wees wat reeeler over je eigen kunnen.quote:Op zondag 4 december 2005 13:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ach hou op, als je zo een fout maakt mag je best wat traantjes laten rollen
Ik weet niet, maar was dat huilen ook op tv te zien dan?quote:Op zondag 4 december 2005 14:18 schreef fayle het volgende:
[..]
Hmm, ik hou er niet zo van. Bovendien denk ik dan: komop, je was duidelijk de beste in deze groep dus wees wat reeeler over je eigen kunnen.
nee, het werd alleen even genoemd, maar toen kon er nauwelijks meer gestemd worden...quote:Op zondag 4 december 2005 14:49 schreef Ayaxola het volgende:
Ik weet niet, maar was dat huilen ook op tv te zien dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |