Heeft ze nu kousen zonder tenen aan, of is ze eruit gescheurd?quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Damn, zij lijkt hartstikke veel op Fajah Lourens qua gezicht..
Whehehe, wat een domme hoer is het toch ook.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heeft ze nu kousen zonder tenen aan, of is ze eruit gescheurd?
Haha! Ik wilde net posten dat ik de gelijkenis wel extreem vond en dat me dat nog nooit was opgevallenquote:
Idd, zielig voor het hondjequote:Op vrijdag 2 december 2005 15:49 schreef apestaartje het volgende:
Arm beestje.
Zou hij wel weten hoe het is om lekker vrij rond te kunnen rennen? Zonder kleertjes aan?
Net een tropische palmboomquote:
Nee ze tuit ze, ze is dipperig, depri, gaat scheiden, dus een pruillipjequote:Op vrijdag 2 december 2005 20:05 schreef KinkyGiraf het volgende:
Heeft JS haar lippen laten opspuiten ofzo???
whehe, en Lindsey Lohan heeft zeker ook problemen, waardoor ze ook zulke pruillippen heeftquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee ze tuit ze, ze is dipperig, depri, gaat scheiden, dus een pruillipje![]()
Geen idee, maar Jessica heeft altijd wel een mooie volle mond gehad volgens mij..quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:59 schreef Andoire het volgende:
[..]
whehe, en Lindsey Lohan heeft zeker ook problemen, waardoor ze ook zulke pruillippen heeft![]()
Goede fotosoep.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie.
Tevens verbloemde tvp
Nou erg onflatteus hoor..quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:19 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Ik vind het echt een steeds grotere muts worden die Lohan![]()
quote:
Ik vind haar erg mooi zoquote:Op zondag 4 december 2005 10:11 schreef rena het volgende:
[..]
Ik had zin om d'r even af te zeikenMaar sowieso; ze weet gewoon niet wat ze wil qua uiterlijk: van mollig naar mager, dan weer naar gewoon, blond haar, zwart haar. Mens, maak eens een beslissing wat je nou wilt. Ze zou gewoon haar rode haar weer terug moeten krijgen, dan is ze echt mooi
![]()
Ze moeten juist wel oversized...des te meer leedvermaak heb je danquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:27 schreef TremorChrist het volgende:
Nog steeds zie ik het probleem niet, zolang het maar binnen het acceptabele blijft. Dus niet superoversized...
ja inderdaad, is toch leuk als ze regelmatig iets anders uitprobeert.. ik vind dit haar echt goed staan eigenlijk en die foto dus ook helemaaaaaaal niet onflatteus!quote:
Bespeur ik sarcasme of meen je het serieusquote:Op zondag 4 december 2005 18:22 schreef Copycat het volgende:
Als Dennis zichzelf niet zo vreselijk uitdost en opdoft vind ik het wel een erg mooie man
[afbeelding]
![]()
Wanneer dan?quote:Op zondag 4 december 2005 19:05 schreef Apfel het volgende:
Cynthia Nixon heeft ook betere dagen gekend![]()
Ik vind het daar al een griezel!quote:Op zondag 4 december 2005 18:47 schreef Copycat het volgende:
Geen sarcasme. Ik vind Dennis -ontdaan van al die tierelantijntjes- serieus een lekkere vent. Helaas is die basic Dennis tegenwoordig ver te zoeken.
Ach, beroemde mensen zijn ervoor om afgezeken te worden. Behalve degene die zich fatsoenlijk gedragen, er normaal uit zien en niet lelijk zijnquote:Op zondag 4 december 2005 19:56 schreef TremorChrist het volgende:
Welke zoekterm gebruik je in godsnaam op google?
Knetterslelijke mensen die toevallig ook nog eens beroemd zijn en dan maar op fok! worden gepost omdat ze er een keer wat minder uit zien![]()
Ik vindt dit anyway een idioot topic, laat die lui gewoon met rust![]()
Haha, die 3 dingen zijn meer regel dan uitzondering bij beroemde mensen. Alhoewel, er zijn wel veel knappe vrouwelijke beroemdhedenquote:Op zondag 4 december 2005 20:00 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ach, beroemde mensen zijn ervoor om afgezeken te worden. Behalve degene die zich fatsoenlijk gedragen, er normaal uit zien en niet lelijk zijn
quote:Op zondag 4 december 2005 19:53 schreef Nuna het volgende:
Dronken sterren uit de serie Lost
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 4 december 2005 21:30 schreef Duiveltja het volgende:
Een photoshop die staat te gebeuren![]()
[afbeelding]
Deze twee worden wel regulars in seizoen 2 (die nu bij aflevering 9 is in de VS)quote:Op zondag 4 december 2005 22:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Heb je de serie Lost ooit wel eens gezien?
Deze 2 mensen heb ik iig nog nooit in die serie gezien, of het moeten kleine bijrolletjes zijn geweest.
Die sproetenquote:
Ja. Jij hebt in ieder geval de eerste gezienquote:Op zondag 4 december 2005 22:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Heb je de serie Lost ooit wel eens gezien?
Deze 2 mensen heb ik iig nog nooit in die serie gezien, of het moeten kleine bijrolletjes zijn geweest.
Komt misschien omdat het al een erg oude foto is... die ook al vaker is langsgekomen in deze reeks...quote:Op maandag 5 december 2005 15:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat kijkt ze oud die Britney Spears![]()
aha, op zo'n manierquote:Op maandag 5 december 2005 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Komt misschien omdat het al een erg oude foto is... die ook al vaker is langsgekomen in deze reeks...
Mijn hemel wat ziet die OJ eruit.quote:Op maandag 5 december 2005 19:50 schreef SEMTEX het volgende:
Nee, ze moet een bh dragenquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:50 schreef Radobe het volgende:
Tara Reid moet eens een goeie BH kopen![]()
[afbeelding]
Nou, als een Hilary Duff daar zo bij had gezeten was het ook onflatteus geweest. Nu dus ookquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:23 schreef KinkyGiraf het volgende:
Hmm die van Paris vind ik niet zo onflatteus eigenlijk..., zo kennen we haar toch?
moet zeggen dat ik paris nog nooit zo leuk heb gezien, kruising tussen hippie meisje en sletquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:35 schreef Nuna het volgende:
Paris
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die foto van Tyra was sowieso al eerder geplaatst, maar nu staat ie zelfs al op dezelfde pagina.. kijk dan eerst even of we hem al kennenquote:
Ik denk dat Juweel de gelijkenis tussen Tyra en 'De Schreeuw' wou laten zienquote:Op donderdag 8 december 2005 13:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
die foto van Tyra was sowieso al eerder geplaatst, maar nu staat ie zelfs al op dezelfde pagina.. kijk dan eerst even of we hem al kennen![]()
Gelukkig iemand die het snaptquote:Op donderdag 8 december 2005 13:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk dat Juweel de gelijkenis tussen Tyra en 'De Schreeuw' wou laten zien
Die olie op gebruinde buik ook hequote:Op donderdag 8 december 2005 20:12 schreef MUUS het volgende:
Colin Farrell ziet eruit alsof hij elk moment YMCA kan gaan zingen..
Haha ja, ik schoot ook echt in de lachquote:Op donderdag 8 december 2005 22:12 schreef Tokay het volgende:
Die kerel met die wattenstaafjes in zijn mond!![]()
![]()
![]()
Bij Mary Kate heb ik altijd het idee alsof ze haar gebit niet in heeftquote:
Mariah heeft best een vaag hoofd. Veel breder dan langer. En die bril maakt het er niet echt beter op.quote:
Damn, zijn ze vergeten haar te begraven ofzoquote:
Wie is die hork naast Mariah?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:42 schreef Manneke_Pils het volgende:
Spoiled bitch Carey:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfs al ben je niet bekend, dan nog hoef je er niet verrot uit te zienquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wacht je van een personal assistant.
Tis iig geen bekend iemand.
Dat dus.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:06 schreef PeRi het volgende:
De bovenste twee zijn al eerder langs gekomen. En wat is er onflatteus aan Britney die een sigaret rookt?
Nou.. zij is van zichzelf gewoon erg.. lelijk ... beetje travestieterig ziet zij eruit vind ik..quote:Komt zij ooit wel flatteus op de kiek?
Ik geloof dat zij er de laatste tijd juist weer beter uit ziet... Even kijken of ik daar iets van kan vinden.quote:Op zondag 11 december 2005 17:28 schreef Copycat het volgende:
The always lovely Whitney Houston Brown:
[afbeelding]
Ik dacht dat het een nieuwe foto was... maar twijfelde wel een beetje.quote:Op zondag 11 december 2005 18:13 schreef beestjuh het volgende:
Ik geloof dat zij er de laatste tijd juist weer beter uit ziet... Even kijken of ik daar iets van kan vinden.
is dit haar geisha look?quote:Op zondag 11 december 2005 14:40 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Het is dan wel lachend, maar niet flatteus, wat een clown![]()
Deze is van 27 okt. 2005.quote:Op zondag 11 december 2005 18:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een nieuwe foto was... maar twijfelde wel een beetje.
Hij is dus echt oud?
![]()
IK dacht dat het Tina Turner wasquote:Op zondag 11 december 2005 19:11 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Deze is van 27 okt. 2005.
[afbeelding]
En ach, echt oud? Ze ziet er om de haverklap uit om op te schieten.
Ja, daar zijn ze een middagje zoet mee geweestquote:
En dan toch kunnen zingen zonder te scheuren?quote:Op zondag 11 december 2005 19:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, daar zijn ze een middagje zoet mee geweest.
Ongelooflijk wat ze daarmee kunnen. Die papparazzifoto is idd erg. Maar nog niet zo erg als Monica Seles op die foto op een van de vorige pagina's.quote:Op zondag 11 december 2005 19:28 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ja ok, maar die van 27 okt is met waarschijnlijk een pruik en zeker goede belichting en make-up.. die daarboven is een paparazzi-shot ofzo, en zo ziet ze er dus echt uit..
Of: aan Kelly O. kun je zien hoe haar moeder er voor de plastische chirurgie uitzagquote:Op maandag 12 december 2005 03:05 schreef Sessy het volgende:
Volgens mij is Kelly het levende bewijs dat je geen drugs moet gebruiken als je nog van plan bent kinderen te verwekken.
Ik zie het opeens; mijn linkerkaak lijkt op die van Kelly Osborne. Alleen bij mij trekt het weg... (verstandskies is eruit gerost vrijdag)quote:
Dat wist ik helemaal niet, wat heeft ze allemaal laten doen danquote:Op maandag 12 december 2005 08:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Of: aan Kelly O. kun je zien hoe haar moeder er voor de plastische chirurgie uitzag
Vooral die letter-tattoo in d'r gezicht is nogal lelijkquote:
Ha. Hahahaha.quote:Op maandag 12 december 2005 13:42 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Vooral die letter-tattoo in d'r gezicht is nogal lelijk![]()
Linkerkaak?quote:Op maandag 12 december 2005 10:02 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik zie het opeens; mijn linkerkaak lijkt op die van Kelly Osborne. Alleen bij mij trekt het weg... (verstandskies is eruit gerost vrijdag)
Jahaa, linkerkant-van-m'n-kaak. Voor de kijkers rechts. Die bedoel ik...quote:
Dat geeft ze ook overal toe hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 13:27 schreef Moja het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet, wat heeft ze allemaal laten doen dan![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Of zoals iemand het bij Ohnotheydidn't! weet te zeggen: "Aretha Franklin has got so fat even her dress has cellulite."
Jezusquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Jeetje, Aretha...
Of zoals iemand het bij Ohnotheydidn't! weet te zeggen: "Aretha Franklin has got so fat even her dress has cellulite."
Doet 'ie toch al jaaaaren?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:08 schreef SEMTEX het volgende:
What's up met Dennis Rodman? Waarom kleedt hij zich de laatste tijd zo vaak als wijf?
Ik merk gewoon weer een opleving de laatste tijdquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ja dat doet ie idd al heeeeel lang
quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Jeetje, Aretha...
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:42 schreef Nuna het volgende:
Scarlett Johanssen staat op knappen.
[afbeelding]
Hoe kun je dat mooi vinden?! Zij heeft echt een karikatuur van haar eigen tieten gemaakt op zon manier!quote:
jemig lijkt hanna tokkie wel met die tatoeages.. tatoeages? nouja dat ding wat ze aanheeft danquote:Op woensdag 14 december 2005 22:42 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Britney..................
Dacht eerst dat het tatoeages waren. Maar gelukkig, het is en truitje ofzo.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:42 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:45 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wat ze bedoelen: TIETUHHH!!!
Maar ze zeggen
Zeer politiek correct.
Ze begint op Michael Jackson te lijken, zo met die handdoek over het hoofd van haar kindquote:Op woensdag 14 december 2005 22:42 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Ze zou in de film 'Scream' kunnen spelenquote:
\quote:Op woensdag 14 december 2005 22:42 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
En wie zien we daarachter... Lindsay Lohanquote:Op woensdag 14 december 2005 22:50 schreef KinkyGiraf het volgende:
In wat voor rare hoek bevindt (chagrijnige) Kate Moss zich??
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 december 2005 19:46 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb nog stééds geen onflatteuze foto vanKristin Davis
gezien!
Ga de uitdaging aan en post een onflatteuze KD.
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:18 schreef Shantee het volgende:
[..]
En wie zien we daarachter... Lindsay Lohan![]()
x = iets, mag je zelf wetenquote:
x=Tanden?quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:56 schreef LonelyWolf het volgende:
[..]
x = iets, mag je zelf weten
Hoeveel x passen in die bek?
Ja idd en ze was zo'n lief onschuldig ogend meisje in american pie 1.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:27 schreef One_conundrum het volgende:
Jezus kijk die tepels van Tara Reid dan. Fucking Freak Show
die van tara reid is een fotosjop, heb de echte gezien @ wireimage en ze had gewoon een normaal gezicht toen, en die tepels zijn ook gesjoptquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:14 schreef KinkyGiraf het volgende:
Tara is moe (ja die letters er doorheen... dat doet die kerel van perezhilton.com)
[afbeelding]
Ik snap soms niet dat actrices er zo slecht uit kunnen zien. De meeste mooie meisjes die ik ken zien er ook zonder make-up mooi uit.quote:
Gat verquote:Op zondag 18 december 2005 12:21 schreef Classique het volgende:
En Kate's haar down under is ook niet echt fris.
[afbeelding]
Dat werken ze over het algemeen wel bij hoorquote:Op zondag 18 december 2005 16:31 schreef N.icka het volgende:
[..]
Dat hebben volwassen vrouwen nou eenmaal
quote:Op zondag 18 december 2005 12:21 schreef Classique het volgende:
Dit is ook een oudje volgens mij; maar wilde hem toch nog even plaatsen.
[afbeelding]
JLo in de komende biopic over Gloria Estefan ofzo?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:09 schreef KinkyGiraf het volgende:
JLo met hele slechte make up/ slechte huid
[afbeelding]
Tis net een vader-dochter-uitjequote:Op zondag 18 december 2005 15:57 schreef Shantee het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vervolgens gingen ze ook nog schaatsen, maar dat zal ik jullie besparen![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 17:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Marilyn Manson. Die is vroeger dus gewoon enorm gepest
. Verklaart een hoop!
Die hele serie van zwangere Britney foto's hoeven voor mijn part niet meer gepost te worden.quote:Op zondag 18 december 2005 22:37 schreef Copycat het volgende:
Die fake van Britney heb ik nu wel meer dan genoeg langs zien komen.
Is van haar volgens mij wel een foto toen ze als kind Annie speelde.quote:Op maandag 19 december 2005 20:32 schreef Andoire het volgende:
Op die kinderfoto lijkt Sarah j Parker echt SPREKEND op dat blonde jongetje dat in de jaren '90 in veel films zo'n vervelend jochie speelde... (niet Macaulay, een andere) Damn, voorals als je snel kijkt..
Ben benieuwd wie je dan bedoelt, want ik vind haar eigenlijk wel op Macaulay lijkenquote:Op maandag 19 december 2005 20:32 schreef Andoire het volgende:
Op die kinderfoto lijkt Sarah j Parker echt SPREKEND op dat blonde jongetje dat in de jaren '90 in veel films zo'n vervelend jochie speelde... (niet Macaulay, een andere) Damn, voorals als je snel kijkt..
En Nicole... dies echt veranderd
Ja ik ben al een tijd aan het zoekenquote:Op maandag 19 december 2005 22:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie je dan bedoelt, want ik vind haar eigenlijk wel op Macaulay lijken
Tuurlijk.quote:Op maandag 19 december 2005 08:01 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Kelly Clarkson. Ja, die op de linker foto is dezelfde als die op de rechter.
Zoals de rechter foto ziet ze er in geen enkele recente clip uit.quote:Op maandag 19 december 2005 08:01 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Kelly Clarkson. Ja, die op de linker foto is dezelfde als die op de rechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |