Zij kijkt inderdaad óveral en altijd hetzelfdequote:Op woensdag 16 november 2005 20:59 schreef Mr_Booze het volgende:
Paris Hilton
[afbeelding]
Kan het nog kitschiger..![]()
mja... volgens mij is het ook een ster in de C-categorie (of heeft iemand ooit van haar gehoord?) dus een designerjurk zal ze zich nog niet kunnen veroorloven..quote:Op woensdag 16 november 2005 22:55 schreef Copycat het volgende:
![]()
Wat een slecht excuus voor een jurk!
Met die onflatteuze pasvorm en dat slordig stukje wit label naast haar te beaderde borst.
Hoe durft ze Oranje zo te beschamen!
Het hoeft niet per se desinger & duur te zijn om fraai & flatteus te zijnquote:Op woensdag 16 november 2005 22:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
mja... volgens mij is het ook een ster in de C-categorie (of heeft iemand ooit van haar gehoord?) dus een designerjurk zal ze zich nog niet kunnen veroorloven..
Ik vind die eerste best wel een charmante foto.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:14 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Dit is overigens een Amerikaanse Celeb (Nooooooit van gehoord, liep ik toevallig tegenaan) die luisterd naar de enorm Nederlandse naam "Anneliese van der Pol".
Niet echt een flatteuze foto.
Dit is idd een Nederlands meisje, ken haar niet. Anneliese van der Pol Ze speelt kennelijk in een disney serie Thats so Ravenquote:Op woensdag 16 november 2005 22:14 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Dit is overigens een Amerikaanse Celeb (Nooooooit van gehoord, liep ik toevallig tegenaan) die luisterd naar de enorm Nederlandse naam "Anneliese van der Pol".
Niet echt een flatteuze foto.
Trouwens iemand hier die ooit van der gehoord heeft?
Ze heeft zelfs een Engelse Wiki-pagina.
Okee, deze foto is NOG erger![]()
![]()
[afbeelding]
Check haar onderarm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |