Ja idd en ze was zo'n lief onschuldig ogend meisje in american pie 1.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:27 schreef One_conundrum het volgende:
Jezus kijk die tepels van Tara Reid dan. Fucking Freak Show
die van tara reid is een fotosjop, heb de echte gezien @ wireimage en ze had gewoon een normaal gezicht toen, en die tepels zijn ook gesjoptquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:14 schreef KinkyGiraf het volgende:
Tara is moe (ja die letters er doorheen... dat doet die kerel van perezhilton.com)
[afbeelding]
Ik snap soms niet dat actrices er zo slecht uit kunnen zien. De meeste mooie meisjes die ik ken zien er ook zonder make-up mooi uit.quote:
Gat verquote:Op zondag 18 december 2005 12:21 schreef Classique het volgende:
En Kate's haar down under is ook niet echt fris.
[afbeelding]
Dat werken ze over het algemeen wel bij hoorquote:Op zondag 18 december 2005 16:31 schreef N.icka het volgende:
[..]
Dat hebben volwassen vrouwen nou eenmaal
quote:Op zondag 18 december 2005 12:21 schreef Classique het volgende:
Dit is ook een oudje volgens mij; maar wilde hem toch nog even plaatsen.
[afbeelding]
JLo in de komende biopic over Gloria Estefan ofzo?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:09 schreef KinkyGiraf het volgende:
JLo met hele slechte make up/ slechte huid
[afbeelding]
Tis net een vader-dochter-uitjequote:Op zondag 18 december 2005 15:57 schreef Shantee het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vervolgens gingen ze ook nog schaatsen, maar dat zal ik jullie besparen![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 17:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Marilyn Manson. Die is vroeger dus gewoon enorm gepest
. Verklaart een hoop!
Die hele serie van zwangere Britney foto's hoeven voor mijn part niet meer gepost te worden.quote:Op zondag 18 december 2005 22:37 schreef Copycat het volgende:
Die fake van Britney heb ik nu wel meer dan genoeg langs zien komen.
Is van haar volgens mij wel een foto toen ze als kind Annie speelde.quote:Op maandag 19 december 2005 20:32 schreef Andoire het volgende:
Op die kinderfoto lijkt Sarah j Parker echt SPREKEND op dat blonde jongetje dat in de jaren '90 in veel films zo'n vervelend jochie speelde... (niet Macaulay, een andere) Damn, voorals als je snel kijkt..
Ben benieuwd wie je dan bedoelt, want ik vind haar eigenlijk wel op Macaulay lijkenquote:Op maandag 19 december 2005 20:32 schreef Andoire het volgende:
Op die kinderfoto lijkt Sarah j Parker echt SPREKEND op dat blonde jongetje dat in de jaren '90 in veel films zo'n vervelend jochie speelde... (niet Macaulay, een andere) Damn, voorals als je snel kijkt..
En Nicole... dies echt veranderd
Ja ik ben al een tijd aan het zoekenquote:Op maandag 19 december 2005 22:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie je dan bedoelt, want ik vind haar eigenlijk wel op Macaulay lijken
Tuurlijk.quote:Op maandag 19 december 2005 08:01 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Kelly Clarkson. Ja, die op de linker foto is dezelfde als die op de rechter.
Zoals de rechter foto ziet ze er in geen enkele recente clip uit.quote:Op maandag 19 december 2005 08:01 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Kelly Clarkson. Ja, die op de linker foto is dezelfde als die op de rechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |