Goede fotosoep.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie.
Tevens verbloemde tvp
Nou erg onflatteus hoor..quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:19 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Ik vind het echt een steeds grotere muts worden die Lohan![]()
quote:
Ik vind haar erg mooi zoquote:Op zondag 4 december 2005 10:11 schreef rena het volgende:
[..]
Ik had zin om d'r even af te zeikenMaar sowieso; ze weet gewoon niet wat ze wil qua uiterlijk: van mollig naar mager, dan weer naar gewoon, blond haar, zwart haar. Mens, maak eens een beslissing wat je nou wilt. Ze zou gewoon haar rode haar weer terug moeten krijgen, dan is ze echt mooi
![]()
Ze moeten juist wel oversized...des te meer leedvermaak heb je danquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:27 schreef TremorChrist het volgende:
Nog steeds zie ik het probleem niet, zolang het maar binnen het acceptabele blijft. Dus niet superoversized...
ja inderdaad, is toch leuk als ze regelmatig iets anders uitprobeert.. ik vind dit haar echt goed staan eigenlijk en die foto dus ook helemaaaaaaal niet onflatteus!quote:
Bespeur ik sarcasme of meen je het serieusquote:Op zondag 4 december 2005 18:22 schreef Copycat het volgende:
Als Dennis zichzelf niet zo vreselijk uitdost en opdoft vind ik het wel een erg mooie man
[afbeelding]
![]()
Wanneer dan?quote:Op zondag 4 december 2005 19:05 schreef Apfel het volgende:
Cynthia Nixon heeft ook betere dagen gekend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |