Komt misschien omdat het al een erg oude foto is... die ook al vaker is langsgekomen in deze reeks...quote:Op maandag 5 december 2005 15:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat kijkt ze oud die Britney Spears![]()
aha, op zo'n manierquote:Op maandag 5 december 2005 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Komt misschien omdat het al een erg oude foto is... die ook al vaker is langsgekomen in deze reeks...
Mijn hemel wat ziet die OJ eruit.quote:Op maandag 5 december 2005 19:50 schreef SEMTEX het volgende:
Nee, ze moet een bh dragenquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:50 schreef Radobe het volgende:
Tara Reid moet eens een goeie BH kopen![]()
[afbeelding]
Nou, als een Hilary Duff daar zo bij had gezeten was het ook onflatteus geweest. Nu dus ookquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:23 schreef KinkyGiraf het volgende:
Hmm die van Paris vind ik niet zo onflatteus eigenlijk..., zo kennen we haar toch?
moet zeggen dat ik paris nog nooit zo leuk heb gezien, kruising tussen hippie meisje en sletquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:35 schreef Nuna het volgende:
Paris
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die foto van Tyra was sowieso al eerder geplaatst, maar nu staat ie zelfs al op dezelfde pagina.. kijk dan eerst even of we hem al kennenquote:
Ik denk dat Juweel de gelijkenis tussen Tyra en 'De Schreeuw' wou laten zienquote:Op donderdag 8 december 2005 13:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
die foto van Tyra was sowieso al eerder geplaatst, maar nu staat ie zelfs al op dezelfde pagina.. kijk dan eerst even of we hem al kennen![]()
Gelukkig iemand die het snaptquote:Op donderdag 8 december 2005 13:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk dat Juweel de gelijkenis tussen Tyra en 'De Schreeuw' wou laten zien
Die olie op gebruinde buik ook hequote:Op donderdag 8 december 2005 20:12 schreef MUUS het volgende:
Colin Farrell ziet eruit alsof hij elk moment YMCA kan gaan zingen..
Haha ja, ik schoot ook echt in de lachquote:Op donderdag 8 december 2005 22:12 schreef Tokay het volgende:
Die kerel met die wattenstaafjes in zijn mond!![]()
![]()
![]()
Bij Mary Kate heb ik altijd het idee alsof ze haar gebit niet in heeftquote:
Mariah heeft best een vaag hoofd. Veel breder dan langer. En die bril maakt het er niet echt beter op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |