Ik vind het daar al een griezel!quote:Op zondag 4 december 2005 18:47 schreef Copycat het volgende:
Geen sarcasme. Ik vind Dennis -ontdaan van al die tierelantijntjes- serieus een lekkere vent. Helaas is die basic Dennis tegenwoordig ver te zoeken.
Ach, beroemde mensen zijn ervoor om afgezeken te worden. Behalve degene die zich fatsoenlijk gedragen, er normaal uit zien en niet lelijk zijnquote:Op zondag 4 december 2005 19:56 schreef TremorChrist het volgende:
Welke zoekterm gebruik je in godsnaam op google?
Knetterslelijke mensen die toevallig ook nog eens beroemd zijn en dan maar op fok! worden gepost omdat ze er een keer wat minder uit zien![]()
Ik vindt dit anyway een idioot topic, laat die lui gewoon met rust![]()
Haha, die 3 dingen zijn meer regel dan uitzondering bij beroemde mensen. Alhoewel, er zijn wel veel knappe vrouwelijke beroemdhedenquote:Op zondag 4 december 2005 20:00 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ach, beroemde mensen zijn ervoor om afgezeken te worden. Behalve degene die zich fatsoenlijk gedragen, er normaal uit zien en niet lelijk zijn
quote:Op zondag 4 december 2005 19:53 schreef Nuna het volgende:
Dronken sterren uit de serie Lost
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 4 december 2005 21:30 schreef Duiveltja het volgende:
Een photoshop die staat te gebeuren![]()
[afbeelding]
Deze twee worden wel regulars in seizoen 2 (die nu bij aflevering 9 is in de VS)quote:Op zondag 4 december 2005 22:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Heb je de serie Lost ooit wel eens gezien?
Deze 2 mensen heb ik iig nog nooit in die serie gezien, of het moeten kleine bijrolletjes zijn geweest.
Die sproetenquote:
Ja. Jij hebt in ieder geval de eerste gezienquote:Op zondag 4 december 2005 22:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Heb je de serie Lost ooit wel eens gezien?
Deze 2 mensen heb ik iig nog nooit in die serie gezien, of het moeten kleine bijrolletjes zijn geweest.
Komt misschien omdat het al een erg oude foto is... die ook al vaker is langsgekomen in deze reeks...quote:Op maandag 5 december 2005 15:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat kijkt ze oud die Britney Spears![]()
aha, op zo'n manierquote:Op maandag 5 december 2005 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Komt misschien omdat het al een erg oude foto is... die ook al vaker is langsgekomen in deze reeks...
Mijn hemel wat ziet die OJ eruit.quote:Op maandag 5 december 2005 19:50 schreef SEMTEX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |