Heeft ze nu kousen zonder tenen aan, of is ze eruit gescheurd?quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Damn, zij lijkt hartstikke veel op Fajah Lourens qua gezicht..
Whehehe, wat een domme hoer is het toch ook.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heeft ze nu kousen zonder tenen aan, of is ze eruit gescheurd?
Haha! Ik wilde net posten dat ik de gelijkenis wel extreem vond en dat me dat nog nooit was opgevallenquote:
Idd, zielig voor het hondjequote:Op vrijdag 2 december 2005 15:49 schreef apestaartje het volgende:
Arm beestje.
Zou hij wel weten hoe het is om lekker vrij rond te kunnen rennen? Zonder kleertjes aan?
Net een tropische palmboomquote:
Nee ze tuit ze, ze is dipperig, depri, gaat scheiden, dus een pruillipjequote:Op vrijdag 2 december 2005 20:05 schreef KinkyGiraf het volgende:
Heeft JS haar lippen laten opspuiten ofzo???
whehe, en Lindsey Lohan heeft zeker ook problemen, waardoor ze ook zulke pruillippen heeftquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee ze tuit ze, ze is dipperig, depri, gaat scheiden, dus een pruillipje![]()
Geen idee, maar Jessica heeft altijd wel een mooie volle mond gehad volgens mij..quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:59 schreef Andoire het volgende:
[..]
whehe, en Lindsey Lohan heeft zeker ook problemen, waardoor ze ook zulke pruillippen heeft![]()
Goede fotosoep.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie.
Tevens verbloemde tvp
Nou erg onflatteus hoor..quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:19 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Ik vind het echt een steeds grotere muts worden die Lohan![]()
quote:
Ik vind haar erg mooi zoquote:Op zondag 4 december 2005 10:11 schreef rena het volgende:
[..]
Ik had zin om d'r even af te zeikenMaar sowieso; ze weet gewoon niet wat ze wil qua uiterlijk: van mollig naar mager, dan weer naar gewoon, blond haar, zwart haar. Mens, maak eens een beslissing wat je nou wilt. Ze zou gewoon haar rode haar weer terug moeten krijgen, dan is ze echt mooi
![]()
Ze moeten juist wel oversized...des te meer leedvermaak heb je danquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:27 schreef TremorChrist het volgende:
Nog steeds zie ik het probleem niet, zolang het maar binnen het acceptabele blijft. Dus niet superoversized...
ja inderdaad, is toch leuk als ze regelmatig iets anders uitprobeert.. ik vind dit haar echt goed staan eigenlijk en die foto dus ook helemaaaaaaal niet onflatteus!quote:
Bespeur ik sarcasme of meen je het serieusquote:Op zondag 4 december 2005 18:22 schreef Copycat het volgende:
Als Dennis zichzelf niet zo vreselijk uitdost en opdoft vind ik het wel een erg mooie man
[afbeelding]
![]()
Wanneer dan?quote:Op zondag 4 december 2005 19:05 schreef Apfel het volgende:
Cynthia Nixon heeft ook betere dagen gekend![]()
Ik vind het daar al een griezel!quote:Op zondag 4 december 2005 18:47 schreef Copycat het volgende:
Geen sarcasme. Ik vind Dennis -ontdaan van al die tierelantijntjes- serieus een lekkere vent. Helaas is die basic Dennis tegenwoordig ver te zoeken.
Ach, beroemde mensen zijn ervoor om afgezeken te worden. Behalve degene die zich fatsoenlijk gedragen, er normaal uit zien en niet lelijk zijnquote:Op zondag 4 december 2005 19:56 schreef TremorChrist het volgende:
Welke zoekterm gebruik je in godsnaam op google?
Knetterslelijke mensen die toevallig ook nog eens beroemd zijn en dan maar op fok! worden gepost omdat ze er een keer wat minder uit zien![]()
Ik vindt dit anyway een idioot topic, laat die lui gewoon met rust![]()
Haha, die 3 dingen zijn meer regel dan uitzondering bij beroemde mensen. Alhoewel, er zijn wel veel knappe vrouwelijke beroemdhedenquote:Op zondag 4 december 2005 20:00 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ach, beroemde mensen zijn ervoor om afgezeken te worden. Behalve degene die zich fatsoenlijk gedragen, er normaal uit zien en niet lelijk zijn
quote:Op zondag 4 december 2005 19:53 schreef Nuna het volgende:
Dronken sterren uit de serie Lost
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 4 december 2005 21:30 schreef Duiveltja het volgende:
Een photoshop die staat te gebeuren![]()
[afbeelding]
Deze twee worden wel regulars in seizoen 2 (die nu bij aflevering 9 is in de VS)quote:Op zondag 4 december 2005 22:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Heb je de serie Lost ooit wel eens gezien?
Deze 2 mensen heb ik iig nog nooit in die serie gezien, of het moeten kleine bijrolletjes zijn geweest.
Die sproetenquote:
Ja. Jij hebt in ieder geval de eerste gezienquote:Op zondag 4 december 2005 22:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Heb je de serie Lost ooit wel eens gezien?
Deze 2 mensen heb ik iig nog nooit in die serie gezien, of het moeten kleine bijrolletjes zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |