Nee, ze moet een bh dragenquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:50 schreef Radobe het volgende:
Tara Reid moet eens een goeie BH kopen![]()
[afbeelding]
Nou, als een Hilary Duff daar zo bij had gezeten was het ook onflatteus geweest. Nu dus ookquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:23 schreef KinkyGiraf het volgende:
Hmm die van Paris vind ik niet zo onflatteus eigenlijk..., zo kennen we haar toch?
moet zeggen dat ik paris nog nooit zo leuk heb gezien, kruising tussen hippie meisje en sletquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:35 schreef Nuna het volgende:
Paris
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die foto van Tyra was sowieso al eerder geplaatst, maar nu staat ie zelfs al op dezelfde pagina.. kijk dan eerst even of we hem al kennenquote:
Ik denk dat Juweel de gelijkenis tussen Tyra en 'De Schreeuw' wou laten zienquote:Op donderdag 8 december 2005 13:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
die foto van Tyra was sowieso al eerder geplaatst, maar nu staat ie zelfs al op dezelfde pagina.. kijk dan eerst even of we hem al kennen![]()
Gelukkig iemand die het snaptquote:Op donderdag 8 december 2005 13:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk dat Juweel de gelijkenis tussen Tyra en 'De Schreeuw' wou laten zien
Die olie op gebruinde buik ook hequote:Op donderdag 8 december 2005 20:12 schreef MUUS het volgende:
Colin Farrell ziet eruit alsof hij elk moment YMCA kan gaan zingen..
Haha ja, ik schoot ook echt in de lachquote:Op donderdag 8 december 2005 22:12 schreef Tokay het volgende:
Die kerel met die wattenstaafjes in zijn mond!![]()
![]()
![]()
Bij Mary Kate heb ik altijd het idee alsof ze haar gebit niet in heeftquote:
Mariah heeft best een vaag hoofd. Veel breder dan langer. En die bril maakt het er niet echt beter op.quote:
Damn, zijn ze vergeten haar te begraven ofzoquote:
Wie is die hork naast Mariah?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:42 schreef Manneke_Pils het volgende:
Spoiled bitch Carey:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfs al ben je niet bekend, dan nog hoef je er niet verrot uit te zienquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wacht je van een personal assistant.
Tis iig geen bekend iemand.
Dat dus.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:06 schreef PeRi het volgende:
De bovenste twee zijn al eerder langs gekomen. En wat is er onflatteus aan Britney die een sigaret rookt?
Nou.. zij is van zichzelf gewoon erg.. lelijk ... beetje travestieterig ziet zij eruit vind ik..quote:Komt zij ooit wel flatteus op de kiek?
Ik geloof dat zij er de laatste tijd juist weer beter uit ziet... Even kijken of ik daar iets van kan vinden.quote:Op zondag 11 december 2005 17:28 schreef Copycat het volgende:
The always lovely Whitney Houston Brown:
[afbeelding]
Ik dacht dat het een nieuwe foto was... maar twijfelde wel een beetje.quote:Op zondag 11 december 2005 18:13 schreef beestjuh het volgende:
Ik geloof dat zij er de laatste tijd juist weer beter uit ziet... Even kijken of ik daar iets van kan vinden.
is dit haar geisha look?quote:Op zondag 11 december 2005 14:40 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Het is dan wel lachend, maar niet flatteus, wat een clown![]()
Deze is van 27 okt. 2005.quote:Op zondag 11 december 2005 18:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een nieuwe foto was... maar twijfelde wel een beetje.
Hij is dus echt oud?
![]()
IK dacht dat het Tina Turner wasquote:Op zondag 11 december 2005 19:11 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Deze is van 27 okt. 2005.
[afbeelding]
En ach, echt oud? Ze ziet er om de haverklap uit om op te schieten.
Ja, daar zijn ze een middagje zoet mee geweestquote:
En dan toch kunnen zingen zonder te scheuren?quote:Op zondag 11 december 2005 19:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, daar zijn ze een middagje zoet mee geweest.
Ongelooflijk wat ze daarmee kunnen. Die papparazzifoto is idd erg. Maar nog niet zo erg als Monica Seles op die foto op een van de vorige pagina's.quote:Op zondag 11 december 2005 19:28 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ja ok, maar die van 27 okt is met waarschijnlijk een pruik en zeker goede belichting en make-up.. die daarboven is een paparazzi-shot ofzo, en zo ziet ze er dus echt uit..
Of: aan Kelly O. kun je zien hoe haar moeder er voor de plastische chirurgie uitzagquote:Op maandag 12 december 2005 03:05 schreef Sessy het volgende:
Volgens mij is Kelly het levende bewijs dat je geen drugs moet gebruiken als je nog van plan bent kinderen te verwekken.
Ik zie het opeens; mijn linkerkaak lijkt op die van Kelly Osborne. Alleen bij mij trekt het weg... (verstandskies is eruit gerost vrijdag)quote:
Dat wist ik helemaal niet, wat heeft ze allemaal laten doen danquote:Op maandag 12 december 2005 08:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Of: aan Kelly O. kun je zien hoe haar moeder er voor de plastische chirurgie uitzag
Vooral die letter-tattoo in d'r gezicht is nogal lelijkquote:
Ha. Hahahaha.quote:Op maandag 12 december 2005 13:42 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Vooral die letter-tattoo in d'r gezicht is nogal lelijk![]()
Linkerkaak?quote:Op maandag 12 december 2005 10:02 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik zie het opeens; mijn linkerkaak lijkt op die van Kelly Osborne. Alleen bij mij trekt het weg... (verstandskies is eruit gerost vrijdag)
Jahaa, linkerkant-van-m'n-kaak. Voor de kijkers rechts. Die bedoel ik...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |