Damn, zijn ze vergeten haar te begraven ofzoquote:
Wie is die hork naast Mariah?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:42 schreef Manneke_Pils het volgende:
Spoiled bitch Carey:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfs al ben je niet bekend, dan nog hoef je er niet verrot uit te zienquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wacht je van een personal assistant.
Tis iig geen bekend iemand.
Dat dus.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:06 schreef PeRi het volgende:
De bovenste twee zijn al eerder langs gekomen. En wat is er onflatteus aan Britney die een sigaret rookt?
Nou.. zij is van zichzelf gewoon erg.. lelijk ... beetje travestieterig ziet zij eruit vind ik..quote:Komt zij ooit wel flatteus op de kiek?
Ik geloof dat zij er de laatste tijd juist weer beter uit ziet... Even kijken of ik daar iets van kan vinden.quote:Op zondag 11 december 2005 17:28 schreef Copycat het volgende:
The always lovely Whitney Houston Brown:
[afbeelding]
Ik dacht dat het een nieuwe foto was... maar twijfelde wel een beetje.quote:Op zondag 11 december 2005 18:13 schreef beestjuh het volgende:
Ik geloof dat zij er de laatste tijd juist weer beter uit ziet... Even kijken of ik daar iets van kan vinden.
is dit haar geisha look?quote:Op zondag 11 december 2005 14:40 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Het is dan wel lachend, maar niet flatteus, wat een clown![]()
Deze is van 27 okt. 2005.quote:Op zondag 11 december 2005 18:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een nieuwe foto was... maar twijfelde wel een beetje.
Hij is dus echt oud?
![]()
IK dacht dat het Tina Turner wasquote:Op zondag 11 december 2005 19:11 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Deze is van 27 okt. 2005.
[afbeelding]
En ach, echt oud? Ze ziet er om de haverklap uit om op te schieten.
Ja, daar zijn ze een middagje zoet mee geweestquote:
En dan toch kunnen zingen zonder te scheuren?quote:Op zondag 11 december 2005 19:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, daar zijn ze een middagje zoet mee geweest.
Ongelooflijk wat ze daarmee kunnen. Die papparazzifoto is idd erg. Maar nog niet zo erg als Monica Seles op die foto op een van de vorige pagina's.quote:Op zondag 11 december 2005 19:28 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ja ok, maar die van 27 okt is met waarschijnlijk een pruik en zeker goede belichting en make-up.. die daarboven is een paparazzi-shot ofzo, en zo ziet ze er dus echt uit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |