Slaap lekker, flugeltje!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik duik m'n bedje in
Tot morgen...
Idd, dat zal het zijnquote:Op donderdag 1 december 2005 23:11 schreef Black_Orchid het volgende:
Ingrid heeft waarschijnlijk gestemd op basis van wat ze heeft gezien toen ze in het huisje was, want ze kan niets zeggen over de motivatie.
Ze hebben het aldoor toch over "de bank zo breed mogelijk houden"quote:Op donderdag 1 december 2005 23:10 schreef SuperMOM het volgende:
Je hoort ze gewoon weer zeggen: hadden we wel op ons allen moeten stemmenDit zijn toch stemafspraken en is niet geoorloofd??
Je bedoelt, dat de saaiheid in het huis nu echt het absolute punt gaat bereiken?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:07 schreef BONG4002 het volgende:
Nu gaat het echt gebeuren!
inderdaad daar had ik niet eens aan gedacht.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:11 schreef Black_Orchid het volgende:
Ingrid heeft waarschijnlijk gestemd op basis van wat ze heeft gezien toen ze in het huisje was, want ze kan niets zeggen over de motivatie.
Heeft waarschijnlijk met haar verblijf in het huis te maken.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:12 schreef Bocaj het volgende:
Waarom kan Ing het niet zeggen waarom?
Heeft te maken met het programma Katja vs. Bridgetquote:Op donderdag 1 december 2005 23:12 schreef teamlead het volgende:
ik heb het waarschijnlijk gemist.. maar wat is dat met die Bridget-shirtsIn de uitzending zaten er ook al mensen mee in het publiek...
Leuke bank volgende week.. Op lieske na mogen ze van mij allemaal optyfen
Bridget maakt een programma bij BNN: Bridget vs Katja.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:12 schreef teamlead het volgende:
ik heb het waarschijnlijk gemist.. maar wat is dat met die Bridget-shirtsIn de uitzending zaten er ook al mensen mee in het publiek...
Leuke bank volgende week.. Op lieske na mogen ze van mij allemaal optyfen
Haha, niet waar..quote:Op donderdag 1 december 2005 23:12 schreef pullup het volgende:
Ingrid heeft op dido gestemd en die is er natuurlijk weer pissed over
Omdat ze toen ze opgesloten zat dingen heeft gezien en ze mag niet vertellen dat ze toen meegekeken heeft.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:12 schreef Bocaj het volgende:
Waarom kan Ing het niet zeggen waarom?
Geeft niets hoor, ik denk nou eenmaal wat sneller.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad daar hadi k niet eens aan gedacht.
Jaaa... nog niet aan gedacht, dat moet het zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:13 schreef Day het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk met haar verblijf in het huis te maken.
Ja, die baalt als een vette stekker!!!!! Heerlijk !quote:Op donderdag 1 december 2005 23:13 schreef teamlead het volgende:Dido wordt gek,... Ing mag niks zeggen....
ah, thanksquote:Op donderdag 1 december 2005 23:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bridget maakt een programma bij BNN: Bridget vs Katja.
quote:
Bitchfight.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:16 schreef Bocaj het volgende:
Tussen Dido en Ing is het laatste woord nog niet gezegd.... Het wordt dus een Dido & Roel Ing week
Heerlijk hè?quote:
Leuke afwisselingquote:Op donderdag 1 december 2005 23:16 schreef Bocaj het volgende:
Tussen Dido en Ing is het laatste woord nog niet gezegd.... Het wordt dus een Dido & Roel Ing week
Lieske, omdat ze het meest door Naat is genomineerdquote:
Pokkenwijf.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:16 schreef Foreverblue het volgende:
Queen Dido weer op de bank... en ze is er niet blij mee
[afbeelding]
vergeet vooral niet de steun van de loi-spiecholoog die gaat proberen om Ingrid ervan te overtuigen dat ze het vooral wel moet uitleggenquote:
Ik gok Lieske. Ik verwacht ook nog een flinke clash tussen Lieske en Nathalie want dat zijn tegenpolen.quote:
Als Rob er nog was, dan had je allang "KLAAR!" gehoordquote:Op donderdag 1 december 2005 23:17 schreef D.Rose het volgende:
Ingrid zegt dat ze het er niet over wil hebben......dus gaan ze er nu een half uur over praten
Ja, Roel denkt nu: "Ok, Dido mag vanavond eigenlijk ook best bij Nathalie slapen, hier valt nu niks mee te beginnen"quote:Op donderdag 1 december 2005 23:16 schreef Bocaj het volgende:
Ze doet helemaal niet vaag!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:17 schreef riri het volgende:
Raar van Ingrid,denk niet dat BB zich bemoeit met het nomineren en dat dat niet gezegd mag worden,vindt het heel vaag wat ze doet
ok cheers, dacht al dat Inge zat te liegenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Lieske, omdat ze het meest door Naat is genomineerd
Je hoeft het niet te gokken hoor ze hebben dat beiden net zelf open in de groep gegooid.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:18 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik gok Lieske. Ik verwacht ook nog een flinke clash tussen Lieske en Nathalie want dat zijn tegenpolen.
Ja... Roel voelt geen nattigheid...quote:Op donderdag 1 december 2005 23:19 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ja, Roel denkt nu: "Ok, Dido mag vanavond eigenlijk ook best bij Nathalie slapen, hier valt nu niks mee te beginnen"![]()
Hij kan zichzelf weer een paar dagen een hand geven. helemaal als Ingrid het vol houdt en niet uitlegd waarom ze haar heeft genomineerd. Kan ze lekker de hele week in verwarring chagerijnenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:19 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ja, Roel denkt nu: "Ok, Dido mag vanavond eigenlijk ook best bij Nathalie slapen, hier valt nu niks mee te beginnen"![]()
Bereid je dan maar voor op de komende week.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:19 schreef teamlead het volgende:
Ingrid:"ik mag echt niks zeggen"
Dido:"ja, dan ben ik benieuwd naar wat dan"
![]()
![]()
welk deel van "ik mag er niks over zeggen" snapt die trut niet
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:22 schreef kissa het volgende:
Hier ook nog ff![]()
Hoera! R*b is eruit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry Bong![]()
als het even meezit, heb ik het vanaf volgende week toch te druk om de streams intensief te blijven volgenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bereid je dan maar voor op de komende week.![]()
Dido houd er echt niet over opquote:Op donderdag 1 december 2005 23:21 schreef Djoj het volgende:
Daar zou je eens een voorbeeld aan moeten nemen Dido...volwassen omgaan met een nominatie...
Omdat ze maar éen richting op denkt, haar eigen.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:21 schreef Day het volgende:
Oh my god, hoor die bitch nou.
Lieske kan het nomineren prima handelen en weet dat ik haar lief vind en dat het maar een spel is.
Waarom zeik je dan, KUTWIJF!
zo is het !quote:Op donderdag 1 december 2005 23:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ze doet helemaal niet vaag!
Dido moet gewoon d'r bek een keer houden en accepteren dat ze niet alles hoeft te weten!
Gedraag je es ff een beetje.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:21 schreef Day het volgende:
Oh my god, hoor die bitch nou.
Lieske kan het nomineren prima handelen en weet dat ik haar lief vind en dat het maar een spel is.
Waarom zeik je dan, KUTWIJF!
Wist je dan nog niet dat Dido het middelpunt van het universum is waar alles omdraait?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Dido houd er echt niet over opIk heb nog nooit iemand gezien die zo op zichzelf gericht is en absoluut niet gewend is dat ze niet door iedereen fantastisch gevonden word.
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:24 schreef TheVulture het volgende:![]()
Ik kom ook even meevieren dat de Manke eindelijk is gesneuveld. vanaf nu zal ik BB weer gaan volgen
En laat Roel volgende week maar gaan!
Meer een zwart gat... wil alle aandacht naar haar toe zuigenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:25 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Wist je dan nog niet dat Dido het middelpunt van het universum is waar alles omdraait?
Lieske is goed getraind en afgericht door Chantal.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:25 schreef Day het volgende:
Lieske is ook goed met steken onder water geven, hè?
Ik wist al dat ik op de bank kwam, ik kan tot 3 tellen.
En Naat glimlacht stiekum naar Roel en Dido.
Naat is stiekem en vreselijk jaloers op Lieske.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:25 schreef Day het volgende:
Lieske is ook goed met steken onder water geven, hè?
Ik wist al dat ik op de bank kwam, ik kan tot 3 tellen.
En Naat glimlacht stiekum naar Roel en Dido.
Precies! Ik heb nog nooit zo'n persoon meegemaakt!!! Ongeloofelijk zeg! Ik vraag me af hoe het prinsesje opgevoed is??quote:Op donderdag 1 december 2005 23:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Dido houd er echt niet over opIk heb nog nooit iemand gezien die zo op zichzelf gericht is en absoluut niet gewend is dat ze niet door iedereen fantastisch gevonden word.
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Meer een zwart gat... wil alle aandacht naar haar toe zuigen
Hoge mate van zelfbevlekking bij Dido.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef CartWOman het volgende:
En als Dido eens iets doet wat niet zelfzuchtig is, is ze de eerste die roept: "Lief, hè?"
ROB!!quote:
quote:
Dido4surequote:Op donderdag 1 december 2005 23:28 schreef kissa het volgende:
[..]
Wie mag er nu van jou uit? Misschien kunnen we het nu eensch worden?![]()
Ik hoop Dodo of Naat![]()
Zijn dochter kan hem vast wel naar "die gemene mensen" dirigerenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand Rob even op Fok wijzen. kan ie even bekijken hoe geweldig Nederland hem echt heeft gevonden
Aha leg eens uit waarom dan ?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Naat is stiekem en vreselijk jaloers op Lieske.
Hij denkt nu dat ie eruit ligt, vanwege de relatie tussen Roel en Naths opa en oma. Hoe kan ie het bedenken, hoe kun je jezelf zo in demaling nemen.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand Rob even op Fok wijzen. kan ie even bekijken hoe geweldig Nederland hem echt heeft gevonden
Deed ze dat maar eens bij Roel dan hield ze eindelijk haar bek eens.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:26 schreef Foreverblue het volgende:
Meer een zwart gat... wil alle aandacht naar haar toe zuigen
Ik denk dat zijn dochter FOK wel eens bekeken heeftquote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Misschien is Nath een beetje geil op Lieskequote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
De freaks... zoals ze zeiquote:Op donderdag 1 december 2005 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zijn dochter kan hem wel vast wel naar "die gemene mensen" dirigeren![]()
Euhm, niet heel Nederland denkt als jij hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef TheVulture het volgende:
FOK! is niet Nederland.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Niet alleen Naat, ook Dido en Joost..quote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ja daar moest ik ook aan denken toen Dido dat zei, daar kan Dido nog een boel van lerenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:21 schreef Djoj het volgende:
Daar zou je eens een voorbeeld aan moeten nemen Dido...volwassen omgaan met een nominatie...
Ik wil Rob niet op Fok hebben, weg is wegquote:Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef doka het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn dochter FOK wel eens bekeken heeft
He ja, dat vinden mensen leuk zegt Lieske: de UPS en de DOWNS....quote:Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef Day het volgende:
Lieske heeft helemaal gelijk. Roel en Dido zijn voor Hummie de nieuwe Tanja.
Zal hij die ook betaald hebben om positief over hem te reageren?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Euhm, niet heel Nederland dacht als jou hoorEr zijn hier heus wel Rob fans hoor
![]()
Hij zal hier ook niet komen, Chantal is hier ook niet geweest immers dus denk het nietquote:Op donderdag 1 december 2005 23:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik wil Rob niet op Fok hebben, weg is weg
SUPERMEMquote:Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Euhm, niet heel Nederland dacht als jou hoorEr zijn hier heus wel Rob fans hoor
![]()
Yeeeaahhhhhh.... we zijn de freaks hierquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:28 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Hij denkt nu dat ie eruit ligt, vanwege de relatie tussen Roel en Naths opa en oma. Hoe kan ie het bedenken, hoe kun je jezelf zo in demaling nemen.![]()
Whow, je bent een zeldzaam exemplaar Lamonquote:Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
FOK! is niet Nederland.
En hij mag hier best even komen trouwens. Want Rob is![]()
Als Rob er nu bij had gezeten hoorde je steeds: Ja KLAAR KLAAR toch? KLAAR...Die liet niemand uitpraten waardoor men maar weer iets anders ging doen. Laat ze maar lekker rellenquote:
Chantal moest trouwens niks hebben van Rob net... qua liefdequote:Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij zal hier ook niet komen, Chantal is hier ook niet geweest immers dus denk het niet
Als Rob er nog in had gezeten had hij de vrijwillige nominatie opgeeist i.p.v Joost.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:32 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Als Rob er nu bij had gezeten hoorde je steeds: Ja KLAAR KLAAR toch? KLAAR...Die liet niemand uitpraten waardoor men maar weer iets anders ging doen. Laat ze maar lekker rellen![]()
![]()
Ze heeft wel eens gezegd dat ze zich ergert aan Lieske omdat die veel aandacht vraagt (aandacht die zij dus niet krijgt). Ze stemmen al langer op elkaar, die twee hebben helemaal niets met elkaar. Heb nog nooit een gesprek tussen hun gehoord. Als ik zie hoe ijdel Naat is. Dat die eerst voor de spiegel gaat staan of ze haar ochtendjas open of dicht zal doen, open dus... en maar in d'r ondergoed rondlopen. Nu zit er toevallig nog eentjedie nog een mooier figuur heeft als zij... Dat is voor iemand die zo dom is als Naat en niet verder kan denken dan de spiegel heel vervelend.quote:
Dido denkt maar 1 ding: I want it all.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef Bocaj het volgende:
The Show Must Go On....
Ik hoop dat Dido Under Pressure gezet wordt!
Wie is die Rob trouwens waar jullie het steeds over hebbenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Chantal moest trouwens niks hebben van Rob net... qua liefde
Day wat ben je agressief opeensquote:Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef Day het volgende:
Oh, de Ice Queen draait weer bij. Het draait weer helemaal om haar en d'r hondje.
Menno kwam hier, dat was toch ook leuk voor de mensen die hem wat wilden vragen.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik wil Rob niet op Fok hebben, weg is weg
Nu The invisable man in huisquote:Op donderdag 1 december 2005 23:34 schreef doka het volgende:
[..]
Wie is die Rob trouwens waar jullie het steeds over hebben
Sjetquote:Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef Sjet het volgende:
[..]
SUPERMEM![]()
![]()
Ben je nou heel verdrietig?![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:34 schreef doka het volgende:
[..]
You Don't Fool Me!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:34 schreef doka het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat hij kan tikken, dan.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Menno kwam hier, dat was toch ook leuk voor de mensen die hem wat wilden vragen.
Ik zou het best geinig vinden als ie kwam.
Niet dat ik hem wil vereren ofzo, maar ik zou wel eens willen doorvragen over zijn zelfbedachte psychologieen, tijdens zijn verblijf. Hoe dat in zijn optiek werkte, en waarom hij dacht dat die dingen hem een betere kans zouden geven.
BB is toch een beetje een zwaar versimpelde sociologie studie voor hobbyisten tenslotte.
Doe eens niet zo egoistisch, joh.
Behálve zijn beenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nu The invisable man in huis
Het zelfde geldt voor Dido. Die kan Lieske niet uitstaan vanwege haar eerdere geflirt met Roel. Ze zal het nooit openlijk toegeven, maar reken maar dat de reden is. Dido en haar dubbelgangster en ja-knikker vinden zichzelf heel erg geweldig en wensen geen concurrentie.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:34 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ze heeft wel eens gezegd dat ze zich ergert aan Lieske omdat die veel aandacht vraagt (aandacht die zij dus niet krijgt). Ze stemmen al langer op elkaar, die twee hebben helemaal niets met elkaar. Heb nog nooit een gesprek tussen hun gehoord. Als ik zie hoe ijdel Naat is. Dat die eerst voor de spiegel gaat staan of ze haar ochtendjas open of dicht zal doen, open dus... en maar in d'r ondergoed rondlopen. Nu zit er toevallig nog eentjedie nog een mooier figuur heeft als zij... Dat is voor iemand die zo dom is als Naat en niet verder kan denken dan de spiegel heel vervelend.
Hoezo, heeft hij er eentje verstopt in het huis achtergelaten?quote:
Ja hij was de enige, wie Joost niet kon overrompelen. Die rekende ook sowieso op een stem van Nathalie dus had de mogelijkheid zeker aangegrepen. Met Nathalie op de bank had ie dan zo door gekund naar de finale. Creepy ideetjequote:Op donderdag 1 december 2005 23:34 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Als Rob er nog in had gezeten had hij de vrijwillige nominatie opgeeist i.p.v Joost.
BRRRRRRRRR...quote:Op donderdag 1 december 2005 23:38 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ja hij was de enige, wie Joost niet kon overrompelen. Die rekende ook sowieso op een stem van Nathalie dus had de mogelijkheid zeker aangegrepen. Met Nathalie op de bank had ie dan zo door gekund naar de finale. Creepy ideetje![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:34 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ze heeft wel eens gezegd dat ze zich ergert aan Lieske omdat die veel aandacht vraagt (aandacht die zij dus niet krijgt). Ze stemmen al langer op elkaar, die twee hebben helemaal niets met elkaar. Heb nog nooit een gesprek tussen hun gehoord. Als ik zie hoe ijdel Naat is. Dat die eerst voor de spiegel gaat staan of ze haar ochtendjas open of dicht zal doen, open dus... en maar in d'r ondergoed rondlopen. Nu zit er toevallig nog eentjedie nog een mooier figuur heeft als zij... Dat is voor iemand die zo dom is als Naat en niet verder kan denken dan de spiegel heel vervelend.
je weet wel.. die death on two one legquote:Op donderdag 1 december 2005 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nu The invisable man in huis
Sorry!quote:
Oh, Rob dat is iemand met een houtenbeen heeft een beetje weekje in het huis gezeten.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:34 schreef doka het volgende:
[..]
Idd, alleen wat ze niet doorhebben is dat Ingrid een goed gevoel voor humor heeft, wat ze m.i. helaas nog te weinig heeft laten zien.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
Het zelfde geldt voor Dido. Die kan Lieske niet uitstaan vanwege haar eerdere geflirt met Roel. Ze zal het nooit openlijk toegeven, maar reken maar dat de reden is. Dido en haar dubbelgangster en ja-knikker vinden zichzelf heel erg geweldig en wensen geen concurrentie.
Ze zullen ook nooit Ingrid als concurrente zien, want die is, in hun ogen, lelijk en heeft een grotere broekmaat.
Goede analyse vanr Dido en haar lakeien Day.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
Het zelfde geldt voor Dido. Die kan Lieske niet uitstaan vanwege haar eerdere geflirt met Roel. Ze zal het nooit openlijk toegeven, maar reken maar dat de reden is. Dido en haar dubbelgangster en ja-knikker vinden zichzelf heel erg geweldig en wensen geen concurrentie.
Ze zullen ook nooit Ingrid als concurrente zien, want die is, in hun ogen, lelijk en heeft een grotere broekmaat.
Sinds wanneer had Rob wat te vertellen dan, k hoorde eenhoop woorden, waar geen touw aan vast te knopen was.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:37 schreef Minouishere het volgende:
Deze mensen hebben elkaar echt helemaal niks meer te vertellen, ik mis Rob ook ......had deze uitslag niet verwacht.
Een lange verklaring waar ik het maar ten dele eens kan zijnquote:Op donderdag 1 december 2005 23:34 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
Ervan uitgaande dat hij kan tikken, dan.
Iemand is al in vakantiestemmingquote:Op donderdag 1 december 2005 23:39 schreef Gert het volgende:
Wié er ook uit gaat volgende week, ik vind het allemaal prima!
![]()
Hou op!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry moest ffquote:Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef doka het volgende:
offtopic: Paul de Leeuw is ook lekker goed! bezig
Zie toch eens Gert, jij hebt Ingrid niet genoemd... ik ga ook steeds meer voor INgrid als winnaar...quote:Op donderdag 1 december 2005 23:39 schreef Gert het volgende:
O god, ik merk het al weer aan dit topic... nóg een week dat furieuze gezeik over Dido.
Laat haar alsjebliéft het huis verlaten volgende week.
Alhoewel... nee Nathalie moet weg!
Of toch Lieske, de 11-jarige.
Of, nee: die effectjankert van een Joost!
Pfff ik weet het ook niet meer hoor..
Wié er ook uit gaat volgende week, ik vind het allemaal prima!
![]()
Weekopdracht is mislukt.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:41 schreef teamlead het volgende:ze hebben heel de week geen alcohol? why not?
Ik niet, eindelijk is die dominate droplul weg.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:37 schreef Minouishere het volgende:
Deze mensen hebben elkaar echt helemaal niks meer te vertellen, ik mis Rob ook ......had deze uitslag niet verwacht.
En die dominante droptrut dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik niet, eindelijk is die dominate droplul weg.
Omdat Naat zonodig de weekopdracht moest verstieren.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:41 schreef teamlead het volgende:ze hebben heel de week geen alcohol? why not?
Ik snap het hoor, ik had dat toen met Menno. Dat vond ik toen ook zo ontzettend achterlijk.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
SjetMoet eerlijk zeggen dat ik best wel pissed was toen ik de uitslag zag en het niet eerlijk vind!!
Jammer, jammer dat Diedje er niet uitging, had het interessanter gemaakt in het huis, nu kijken we naar een zeikende Dido over Roel, Naadje die geil in de spiegel naar haarzelf kijkt en Josti die "spontaan" op de bank zit en gewoon de finale haalt
![]()
Ik dacht niet dat Rob het ging winnen hoor, of de finale zou halen (gewoon de leeftijd en de sms-ers verschil) maar had hem wel iets meer gegund dat dit, dit was gewoon gelul deze uitslag.
Ik erger me al zo lang aan die lamzakken in dat huis dat agressie ondertussen is veranderd in een soort ongemakkelijk amusement.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:39 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry!![]()
Maar ik ga me gewoon steeds meer ergeren aan dat mens
Die gaat volgende weekquote:Op donderdag 1 december 2005 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En die dominante droptrut dan?
Weekopdracht mislukt dus beperkt rantsoenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:41 schreef teamlead het volgende:ze hebben heel de week geen alcohol? why not?
En ook jij slaat Ingrid over... raar tochquote:Op donderdag 1 december 2005 23:41 schreef trith het volgende:
Shit niemand mag meer winnen van mij alhoewel, dan maar naat, nog een beetje ijdel enigzins wel ok. lieske net een kind, dido queen bitch, roel luie hond en joost een wijf.
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:41 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: "Zo keek Roel net naar me"
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Weekopdracht mislukt dus beperkt rantsoen
Ik ook! Al gun ik het Lieske ook nog steeds.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:41 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Zie toch eens Gert, jij hebt Ingrid niet genoemd... ik ga ook steeds meer voor INgrid als winnaar...![]()
UUUHHMMM, je vergeet Ingrid. Vrouw met de meeste humor, lekkerste figuur en mooistee borsten in het huis. Die mag absoluut winnen.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:41 schreef trith het volgende:
Shit niemand mag meer winnen van mij alhoewel, dan maar naat, nog een beetje ijdel enigzins wel ok. lieske net een kind, dido queen bitch, roel luie hond en joost een wijf.
Is er helemaal KLAAR meequote:
omdat Nathalie de weekopdracht verziekt heeftquote:Op donderdag 1 december 2005 23:41 schreef teamlead het volgende:ze hebben heel de week geen alcohol? why not?
Wat was de weekopdracht: dat een van de acht? Wist naat de helft maaar?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een héél karig rantsoen krijgen![]()
Hij moest in de internetuitzending 'een rolstoelrace houden' met als bedoeling Zo snel mogelijk Roel's moeder laten racen. Dat vond hij niet zo goed idee, dus zei hij: Ik doe het als ruud in de rolstoel gaat zittenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:43 schreef weyden het volgende:
Maar wat heeft Menno nou gezegd???? Blijf het vragen
Nee ze kwam een heel eind. Maar toen raakte haar enige hersencel oververhit.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:45 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Wat was de weekopdracht: dat een van de acht? Wist naat de helft maaar?
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een héél karig rantsoen krijgen![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee ze kwam een heel eind. Maar toen raakte haar enige hersencel oververhit.
Mooi, dan hoeven we daar tenminste niet naar te kijken.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:46 schreef BONG4002 het volgende:
Joost gaat bij de meiden slapen en dus hebben Dido+Roel de kamer voor zichzelf
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Iemand is al in vakantiestemming![]()
Bedoel je toen in september?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:43 schreef weyden het volgende:
Maar wat heeft Menno nou gezegd???? Blijf het vragen
Uiterlijk is dé reden om BB te winnen?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:45 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
UUUHHMMM, je vergeet Ingrid. Vrouw met de meeste humor, lekkerste figuur en mooistee borsten in het huis. Die mag absoluut winnen.
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:46 schreef F4iTH het volgende:
Dido zegt tegen Joost dat ze het vreemd vindt om de relatie nu weer voort te zetten omdat het net leek alsof ze het uitmaakten en nu toch weer door moeten.
Roel succes nog vanavond.![]()
In Dido's hól?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:47 schreef regenworm het volgende:
Roel ligt alweer klaar om zijn vingers in Dido's hol te steken,
Ze zei in nette woorden dat Dido nu haar bek moest houden daarover...quote:Op donderdag 1 december 2005 23:47 schreef Black_Orchid het volgende:
Ohnee hè , gaat Ingrid zich verontschuldigen bij Dido dat ze niets kan vertellen over de motivatie voor de nominatie. Ze had het lekker moeten laten door borrelen bij Dido.
Ze mekkerde nog wat na over het feit dat ze zich verplicht voelde om bij dido langs te gaaan over die nominatie.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:48 schreef avonne het volgende:
wat zei Ingrid tegen Lieske? Ik kon he niet verstaan...
Je vergeet de humor die ik noemde. En als ik een keuze moet maken tussen dat stel lamzakken in huis daar , ga ik voor het uiterlijk.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Uiterlijk is dé reden om BB te winnen?
Ok, dan is het goed.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:50 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ze zei in nette woorden dat Dido nu haar bek moest houden daarover...
Mee eens! En dan Roel maar winnen, omdat ie uit m'n stadje komt.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zijn jouw favoriete finale-3 dan?
Ik kan het nauwelijks voor elkaar krijgen om dat te verzinnen.
Nou, mijn keuze: in godsnaam dan maar Ingrid, Roel en Lieske.
Volgens mij moeten er vier overblijvenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
maar los daarvan: ál die fuckers mogen toch oprotten!
![]()
Wat zijn jouw favoriete finale-3 dan?
Ik kan het nauwelijks voor elkaar krijgen om dat te verzinnen.
Nou, mijn keuze: in godsnaam dan maar Ingrid, Roel en Lieske.
Lassie laten winnenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mee eens! En dan Roel maar winnen, omdat ie uit m'n stadje komt.
Het is een schrikkelijk zeik wijfquote:Op donderdag 1 december 2005 23:50 schreef Apie74 het volgende:
Gadver wat zit die Dildo irritant nep te gapen van frustratie zeg hahhahha
Ja en hun eigen motivatie wijven ze gewoon maar wegquote:Op donderdag 1 december 2005 23:51 schreef melke het volgende:
Jeeeezus wat een zeikerds zeg! Dido pissig dat Ingrid op haar gestemd heeft en Roel was gister pissig omdat Lieske op hem gestemd heeft, eerder ook op Joost. Idioten!
Oppervlakkig typequote:Op donderdag 1 december 2005 23:50 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Je vergeet de humor die ik noemde. En als ik een keuze moet maken tussen dat stel lamzakken in huis daar , ga ik voor het uiterlijk.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Mag ik iets heeeeeeeeeeel blonddtts aan jullie kenners vragen?
Is er ooit in de BB historie zooo uitgebreidt en niet ophoudend over "het nomineren" gesproken als in deze BB
Yepp, en regel zeven van de bb rules is:quote:Op donderdag 1 december 2005 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Is er ooit in de BB historie zooo uitgebreidt en niet ophoudend over "het nomineren" gesproken als in deze BB
Het hoort toch bij het spel!!!!
Het gáát nergens anders meer over.
Volgens mij tijdens BB1 alleen over de laatste nominatie-ronde.. Verder werd het gewoon geaccepteerd.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:52 schreef Bluezz het volgende:
En dat blijkt maar weer wat een meeloper het is!quote:
Idd. ze zegt wel 100x het is geen big deal. Het WEL EEN BIG DEAL voor d'r!!! Wat een trut hola zeg. Ik snap Roel de nep psycholoog ook niet dat ie haar niet door heeft. Wat een loser.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is een schrikkelijk zeik wijf
Alsjeblieft nie zegquote:
HAHAHA doet ze goed!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:54 schreef Foreverblue het volgende:
Ingrid doet auditie om lijk te spelen in Baantjer
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:53 schreef F4iTH het volgende:
Ik plaats ook maar weer een Lieske-cap...gewoon even lief doen
[afbeelding]
Er wordt bij BB5 niet anders dan over nominaties gesproken.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Sterker nog, hij zal het ALTIJD voor d'r opnemen!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:54 schreef Apie74 het volgende:
[..]
Idd. ze zegt wel 100x het is geen big deal. Het WEL EEN BIG DEAL voor d'r!!! Wat een trut hola zeg. Ik snap Roel de nep psycholoog ook niet dat ie haar niet door heeft. Wat een loser.![]()
Dat is idd idioot ja. Het is heel normaal om op Lieske te stemmen, maar owee andersom.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja en hun eigen motivatie wijven ze gewoon maar weg![]()
Maar het is natuurlijk ook veel zieliger voor Dido enn Roel dan dat het voor de anderen is![]()
![]()
en zelfs het poetsen komt er niet tussen deze keerquote:Op donderdag 1 december 2005 23:56 schreef pullup het volgende:
O jee Lieske is op haar eigen langdradige manier nog langer bezig dan Dido om het over de nominaties te hebben![]()
Ja dat wel , maar ze laat zichzelf nu wel goed kennenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Blèèh Dido.
Er is niet veel meer over van het verzorgende gezellige tiepje.
Ze heeft wél de dingen goed door, dat moet ik haar nageven.
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:56 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Thats me, ik beoordeel vrouwen puur op het uiterlijk. Inhoud geef ik geen donder om.
Haha dat zou een zijn, Roel, Dido en Lieske in de finale en dan die 2 eruit spelen. Dan vind ik dit de beste BB ooitquote:Op donderdag 1 december 2005 23:56 schreef Apie74 het volgende:
Ik zeg Lieske de finale winnen tussen Roel en Dildo in![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:56 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Thats me, ik beoordeel vrouwen puur op het uiterlijk. Inhoud geef ik geen donder om.
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:56 schreef Apie74 het volgende:
Ik zeg Lieske de finale winnen tussen Roel en Dildo in![]()
![]()
Al woonde hij naast me, ik zou me rot schamen voor die droplulquote:Op donderdag 1 december 2005 23:51 schreef Shirley het volgende:
Mee eens! En dan Roel maar winnen, omdat ie uit m'n stadje komt.
dat is ook de reden waarom er zo veel op haar gestemd wordt.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:57 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Dat is idd idioot ja. Het is heel normaal om op Lieske te stemmen, maar owee andersom.
Heerlen hè? Jammer, is wel erg ver wegquote:Op donderdag 1 december 2005 23:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat misschien de reden kan zijn dat ik vrijgezel ben
reiskostenvergoeding is een optie hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heerlen hè? Jammer, is wel erg ver weg![]()
Best wel hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 23:58 schreef Bluezz het volgende:
En Lieske zegt soms ook op haar kinderlijke manier ook goeie dingen
Sorry hoor
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:57 schreef teamlead het volgende:
[..]Inhoud
Als ik een goed gesprek wil, ga ik wel naar de kroeg met een paar vrienden.. Vrouwen moeten vooral lekker zijn
Ze zijn gewoon helemaal vol van zichzelf! Dat is hun probleem.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:59 schreef melke het volgende:
Hebben die Dido, Roel en Nathalie nou echt oogkleppen op of hoe zit dat?!
Amsterdam dichterbij voor je ?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heerlen hè? Jammer, is wel erg ver weg![]()
Heel dichtbij zelfs.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:01 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Amsterdam dichterbij voor je ?![]()
Lieske is allang blij als ze een keer aandacht krijgt in het huis, positief of negatief, dat maakt niet zoveel uit.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
dat is ook de reden waarom er zo veel op haar gestemd wordt.
Lieske gaat het meest volwassen met nominaties om.
Dat weten de anderen, en dus stemmen ze allemaal op lieske om het gezeik voor te zijn.
Oooh, dan gaat het helemaal goed komen tussen ons. Sex is altijd het lekkerste tussen mensen die elkaar puur op uiterlijk uitzoeken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heel dichtbij zelfs.
Wel even een foto sturen, want ik beoordeel kerels puur op hun uiterlijk![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heel dichtbij zelfs.
Wel even een foto sturen, want ik beoordeel kerels puur op hun uiterlijk![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:02 schreef BONG4002 het volgende:
Dido kan niet bevatten dat Rob Ingrid boven Dido verkoos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |