inderdaad daar had ik niet eens aan gedacht.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:11 schreef Black_Orchid het volgende:
Ingrid heeft waarschijnlijk gestemd op basis van wat ze heeft gezien toen ze in het huisje was, want ze kan niets zeggen over de motivatie.
Heeft waarschijnlijk met haar verblijf in het huis te maken.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:12 schreef Bocaj het volgende:
Waarom kan Ing het niet zeggen waarom?
Heeft te maken met het programma Katja vs. Bridgetquote:Op donderdag 1 december 2005 23:12 schreef teamlead het volgende:
ik heb het waarschijnlijk gemist.. maar wat is dat met die Bridget-shirtsIn de uitzending zaten er ook al mensen mee in het publiek...
Leuke bank volgende week.. Op lieske na mogen ze van mij allemaal optyfen
Bridget maakt een programma bij BNN: Bridget vs Katja.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:12 schreef teamlead het volgende:
ik heb het waarschijnlijk gemist.. maar wat is dat met die Bridget-shirtsIn de uitzending zaten er ook al mensen mee in het publiek...
Leuke bank volgende week.. Op lieske na mogen ze van mij allemaal optyfen
Haha, niet waar..quote:Op donderdag 1 december 2005 23:12 schreef pullup het volgende:
Ingrid heeft op dido gestemd en die is er natuurlijk weer pissed over
Omdat ze toen ze opgesloten zat dingen heeft gezien en ze mag niet vertellen dat ze toen meegekeken heeft.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:12 schreef Bocaj het volgende:
Waarom kan Ing het niet zeggen waarom?
Geeft niets hoor, ik denk nou eenmaal wat sneller.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad daar hadi k niet eens aan gedacht.
Jaaa... nog niet aan gedacht, dat moet het zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:13 schreef Day het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk met haar verblijf in het huis te maken.
Ja, die baalt als een vette stekker!!!!! Heerlijk !quote:Op donderdag 1 december 2005 23:13 schreef teamlead het volgende:Dido wordt gek,... Ing mag niks zeggen....
ah, thanksquote:Op donderdag 1 december 2005 23:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bridget maakt een programma bij BNN: Bridget vs Katja.
quote:
Bitchfight.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:16 schreef Bocaj het volgende:
Tussen Dido en Ing is het laatste woord nog niet gezegd.... Het wordt dus een Dido & Roel Ing week
Heerlijk hè?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |