Slaap lekker, flugeltje!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik duik m'n bedje in
Tot morgen...
Idd, dat zal het zijnquote:Op donderdag 1 december 2005 23:11 schreef Black_Orchid het volgende:
Ingrid heeft waarschijnlijk gestemd op basis van wat ze heeft gezien toen ze in het huisje was, want ze kan niets zeggen over de motivatie.
Ze hebben het aldoor toch over "de bank zo breed mogelijk houden"quote:Op donderdag 1 december 2005 23:10 schreef SuperMOM het volgende:
Je hoort ze gewoon weer zeggen: hadden we wel op ons allen moeten stemmenDit zijn toch stemafspraken en is niet geoorloofd??
Je bedoelt, dat de saaiheid in het huis nu echt het absolute punt gaat bereiken?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:07 schreef BONG4002 het volgende:
Nu gaat het echt gebeuren!
inderdaad daar had ik niet eens aan gedacht.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:11 schreef Black_Orchid het volgende:
Ingrid heeft waarschijnlijk gestemd op basis van wat ze heeft gezien toen ze in het huisje was, want ze kan niets zeggen over de motivatie.
Heeft waarschijnlijk met haar verblijf in het huis te maken.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:12 schreef Bocaj het volgende:
Waarom kan Ing het niet zeggen waarom?
Heeft te maken met het programma Katja vs. Bridgetquote:Op donderdag 1 december 2005 23:12 schreef teamlead het volgende:
ik heb het waarschijnlijk gemist.. maar wat is dat met die Bridget-shirtsIn de uitzending zaten er ook al mensen mee in het publiek...
Leuke bank volgende week.. Op lieske na mogen ze van mij allemaal optyfen
Bridget maakt een programma bij BNN: Bridget vs Katja.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:12 schreef teamlead het volgende:
ik heb het waarschijnlijk gemist.. maar wat is dat met die Bridget-shirtsIn de uitzending zaten er ook al mensen mee in het publiek...
Leuke bank volgende week.. Op lieske na mogen ze van mij allemaal optyfen
Haha, niet waar..quote:Op donderdag 1 december 2005 23:12 schreef pullup het volgende:
Ingrid heeft op dido gestemd en die is er natuurlijk weer pissed over
Omdat ze toen ze opgesloten zat dingen heeft gezien en ze mag niet vertellen dat ze toen meegekeken heeft.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:12 schreef Bocaj het volgende:
Waarom kan Ing het niet zeggen waarom?
Geeft niets hoor, ik denk nou eenmaal wat sneller.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad daar hadi k niet eens aan gedacht.
Jaaa... nog niet aan gedacht, dat moet het zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:13 schreef Day het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk met haar verblijf in het huis te maken.
Ja, die baalt als een vette stekker!!!!! Heerlijk !quote:Op donderdag 1 december 2005 23:13 schreef teamlead het volgende:Dido wordt gek,... Ing mag niks zeggen....
ah, thanksquote:Op donderdag 1 december 2005 23:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bridget maakt een programma bij BNN: Bridget vs Katja.
quote:
Bitchfight.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:16 schreef Bocaj het volgende:
Tussen Dido en Ing is het laatste woord nog niet gezegd.... Het wordt dus een Dido & Roel Ing week
Heerlijk hè?quote:
Leuke afwisselingquote:Op donderdag 1 december 2005 23:16 schreef Bocaj het volgende:
Tussen Dido en Ing is het laatste woord nog niet gezegd.... Het wordt dus een Dido & Roel Ing week
Lieske, omdat ze het meest door Naat is genomineerdquote:
Pokkenwijf.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:16 schreef Foreverblue het volgende:
Queen Dido weer op de bank... en ze is er niet blij mee
[afbeelding]
vergeet vooral niet de steun van de loi-spiecholoog die gaat proberen om Ingrid ervan te overtuigen dat ze het vooral wel moet uitleggenquote:
Ik gok Lieske. Ik verwacht ook nog een flinke clash tussen Lieske en Nathalie want dat zijn tegenpolen.quote:
Als Rob er nog was, dan had je allang "KLAAR!" gehoordquote:Op donderdag 1 december 2005 23:17 schreef D.Rose het volgende:
Ingrid zegt dat ze het er niet over wil hebben......dus gaan ze er nu een half uur over praten
Ja, Roel denkt nu: "Ok, Dido mag vanavond eigenlijk ook best bij Nathalie slapen, hier valt nu niks mee te beginnen"quote:Op donderdag 1 december 2005 23:16 schreef Bocaj het volgende:
Ze doet helemaal niet vaag!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:17 schreef riri het volgende:
Raar van Ingrid,denk niet dat BB zich bemoeit met het nomineren en dat dat niet gezegd mag worden,vindt het heel vaag wat ze doet
ok cheers, dacht al dat Inge zat te liegenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Lieske, omdat ze het meest door Naat is genomineerd
Je hoeft het niet te gokken hoor ze hebben dat beiden net zelf open in de groep gegooid.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:18 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik gok Lieske. Ik verwacht ook nog een flinke clash tussen Lieske en Nathalie want dat zijn tegenpolen.
Ja... Roel voelt geen nattigheid...quote:Op donderdag 1 december 2005 23:19 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ja, Roel denkt nu: "Ok, Dido mag vanavond eigenlijk ook best bij Nathalie slapen, hier valt nu niks mee te beginnen"![]()
Hij kan zichzelf weer een paar dagen een hand geven. helemaal als Ingrid het vol houdt en niet uitlegd waarom ze haar heeft genomineerd. Kan ze lekker de hele week in verwarring chagerijnenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:19 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ja, Roel denkt nu: "Ok, Dido mag vanavond eigenlijk ook best bij Nathalie slapen, hier valt nu niks mee te beginnen"![]()
Bereid je dan maar voor op de komende week.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:19 schreef teamlead het volgende:
Ingrid:"ik mag echt niks zeggen"
Dido:"ja, dan ben ik benieuwd naar wat dan"
![]()
![]()
welk deel van "ik mag er niks over zeggen" snapt die trut niet
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:22 schreef kissa het volgende:
Hier ook nog ff![]()
Hoera! R*b is eruit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry Bong![]()
als het even meezit, heb ik het vanaf volgende week toch te druk om de streams intensief te blijven volgenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bereid je dan maar voor op de komende week.![]()
Dido houd er echt niet over opquote:Op donderdag 1 december 2005 23:21 schreef Djoj het volgende:
Daar zou je eens een voorbeeld aan moeten nemen Dido...volwassen omgaan met een nominatie...
Omdat ze maar éen richting op denkt, haar eigen.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:21 schreef Day het volgende:
Oh my god, hoor die bitch nou.
Lieske kan het nomineren prima handelen en weet dat ik haar lief vind en dat het maar een spel is.
Waarom zeik je dan, KUTWIJF!
zo is het !quote:Op donderdag 1 december 2005 23:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ze doet helemaal niet vaag!
Dido moet gewoon d'r bek een keer houden en accepteren dat ze niet alles hoeft te weten!
Gedraag je es ff een beetje.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:21 schreef Day het volgende:
Oh my god, hoor die bitch nou.
Lieske kan het nomineren prima handelen en weet dat ik haar lief vind en dat het maar een spel is.
Waarom zeik je dan, KUTWIJF!
Wist je dan nog niet dat Dido het middelpunt van het universum is waar alles omdraait?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Dido houd er echt niet over opIk heb nog nooit iemand gezien die zo op zichzelf gericht is en absoluut niet gewend is dat ze niet door iedereen fantastisch gevonden word.
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:24 schreef TheVulture het volgende:![]()
Ik kom ook even meevieren dat de Manke eindelijk is gesneuveld. vanaf nu zal ik BB weer gaan volgen
En laat Roel volgende week maar gaan!
Meer een zwart gat... wil alle aandacht naar haar toe zuigenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:25 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Wist je dan nog niet dat Dido het middelpunt van het universum is waar alles omdraait?
Lieske is goed getraind en afgericht door Chantal.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:25 schreef Day het volgende:
Lieske is ook goed met steken onder water geven, hè?
Ik wist al dat ik op de bank kwam, ik kan tot 3 tellen.
En Naat glimlacht stiekum naar Roel en Dido.
Naat is stiekem en vreselijk jaloers op Lieske.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:25 schreef Day het volgende:
Lieske is ook goed met steken onder water geven, hè?
Ik wist al dat ik op de bank kwam, ik kan tot 3 tellen.
En Naat glimlacht stiekum naar Roel en Dido.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |