Ik gok Lieske. Ik verwacht ook nog een flinke clash tussen Lieske en Nathalie want dat zijn tegenpolen.quote:
Als Rob er nog was, dan had je allang "KLAAR!" gehoordquote:Op donderdag 1 december 2005 23:17 schreef D.Rose het volgende:
Ingrid zegt dat ze het er niet over wil hebben......dus gaan ze er nu een half uur over praten
Ja, Roel denkt nu: "Ok, Dido mag vanavond eigenlijk ook best bij Nathalie slapen, hier valt nu niks mee te beginnen"quote:Op donderdag 1 december 2005 23:16 schreef Bocaj het volgende:
Tussen Dido en Ing is het laatste woord nog niet gezegd.... Het wordt dus een Dido & Roel Ing week
Ze doet helemaal niet vaag!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:17 schreef riri het volgende:
Raar van Ingrid,denk niet dat BB zich bemoeit met het nomineren en dat dat niet gezegd mag worden,vindt het heel vaag wat ze doet
ok cheers, dacht al dat Inge zat te liegenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Lieske, omdat ze het meest door Naat is genomineerd
Je hoeft het niet te gokken hoor ze hebben dat beiden net zelf open in de groep gegooid.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:18 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik gok Lieske. Ik verwacht ook nog een flinke clash tussen Lieske en Nathalie want dat zijn tegenpolen.
Ja... Roel voelt geen nattigheid...quote:Op donderdag 1 december 2005 23:19 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ja, Roel denkt nu: "Ok, Dido mag vanavond eigenlijk ook best bij Nathalie slapen, hier valt nu niks mee te beginnen"![]()
Hij kan zichzelf weer een paar dagen een hand geven. helemaal als Ingrid het vol houdt en niet uitlegd waarom ze haar heeft genomineerd. Kan ze lekker de hele week in verwarring chagerijnenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:19 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ja, Roel denkt nu: "Ok, Dido mag vanavond eigenlijk ook best bij Nathalie slapen, hier valt nu niks mee te beginnen"![]()
Bereid je dan maar voor op de komende week.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:19 schreef teamlead het volgende:
Ingrid:"ik mag echt niks zeggen"
Dido:"ja, dan ben ik benieuwd naar wat dan"
![]()
![]()
welk deel van "ik mag er niks over zeggen" snapt die trut niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |