En dat blijkt maar weer wat een meeloper het is!quote:
Idd. ze zegt wel 100x het is geen big deal. Het WEL EEN BIG DEAL voor d'r!!! Wat een trut hola zeg. Ik snap Roel de nep psycholoog ook niet dat ie haar niet door heeft. Wat een loser.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is een schrikkelijk zeik wijf
Alsjeblieft nie zegquote:
HAHAHA doet ze goed!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:54 schreef Foreverblue het volgende:
Ingrid doet auditie om lijk te spelen in Baantjer
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:53 schreef F4iTH het volgende:
Ik plaats ook maar weer een Lieske-cap...gewoon even lief doen
[afbeelding]
Er wordt bij BB5 niet anders dan over nominaties gesproken.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Mag ik iets heeeeeeeeeeel blonddtts aan jullie kenners vragen?
Is er ooit in de BB historie zooo uitgebreidt en niet ophoudend over "het nomineren" gesproken als in deze BB
Het hoort toch bij het spel!!!!
Het gáát nergens anders meer over.
Sterker nog, hij zal het ALTIJD voor d'r opnemen!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:54 schreef Apie74 het volgende:
[..]
Idd. ze zegt wel 100x het is geen big deal. Het WEL EEN BIG DEAL voor d'r!!! Wat een trut hola zeg. Ik snap Roel de nep psycholoog ook niet dat ie haar niet door heeft. Wat een loser.![]()
Dat is idd idioot ja. Het is heel normaal om op Lieske te stemmen, maar owee andersom.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja en hun eigen motivatie wijven ze gewoon maar weg![]()
Maar het is natuurlijk ook veel zieliger voor Dido enn Roel dan dat het voor de anderen is![]()
![]()
en zelfs het poetsen komt er niet tussen deze keerquote:Op donderdag 1 december 2005 23:56 schreef pullup het volgende:
O jee Lieske is op haar eigen langdradige manier nog langer bezig dan Dido om het over de nominaties te hebben![]()
Ja dat wel , maar ze laat zichzelf nu wel goed kennenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Blèèh Dido.
Er is niet veel meer over van het verzorgende gezellige tiepje.
Ze heeft wél de dingen goed door, dat moet ik haar nageven.
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:56 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Thats me, ik beoordeel vrouwen puur op het uiterlijk. Inhoud geef ik geen donder om.
Haha dat zou een zijn, Roel, Dido en Lieske in de finale en dan die 2 eruit spelen. Dan vind ik dit de beste BB ooitquote:Op donderdag 1 december 2005 23:56 schreef Apie74 het volgende:
Ik zeg Lieske de finale winnen tussen Roel en Dildo in![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:56 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Thats me, ik beoordeel vrouwen puur op het uiterlijk. Inhoud geef ik geen donder om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |