En dat blijkt maar weer wat een meeloper het is!quote:
Idd. ze zegt wel 100x het is geen big deal. Het WEL EEN BIG DEAL voor d'r!!! Wat een trut hola zeg. Ik snap Roel de nep psycholoog ook niet dat ie haar niet door heeft. Wat een loser.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is een schrikkelijk zeik wijf
Alsjeblieft nie zegquote:
HAHAHA doet ze goed!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:54 schreef Foreverblue het volgende:
Ingrid doet auditie om lijk te spelen in Baantjer
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:53 schreef F4iTH het volgende:
Ik plaats ook maar weer een Lieske-cap...gewoon even lief doen
[afbeelding]
Er wordt bij BB5 niet anders dan over nominaties gesproken.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Mag ik iets heeeeeeeeeeel blonddtts aan jullie kenners vragen?
Is er ooit in de BB historie zooo uitgebreidt en niet ophoudend over "het nomineren" gesproken als in deze BB
Het hoort toch bij het spel!!!!
Het gáát nergens anders meer over.
Sterker nog, hij zal het ALTIJD voor d'r opnemen!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:54 schreef Apie74 het volgende:
[..]
Idd. ze zegt wel 100x het is geen big deal. Het WEL EEN BIG DEAL voor d'r!!! Wat een trut hola zeg. Ik snap Roel de nep psycholoog ook niet dat ie haar niet door heeft. Wat een loser.![]()
Dat is idd idioot ja. Het is heel normaal om op Lieske te stemmen, maar owee andersom.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja en hun eigen motivatie wijven ze gewoon maar weg![]()
Maar het is natuurlijk ook veel zieliger voor Dido enn Roel dan dat het voor de anderen is![]()
![]()
en zelfs het poetsen komt er niet tussen deze keerquote:Op donderdag 1 december 2005 23:56 schreef pullup het volgende:
O jee Lieske is op haar eigen langdradige manier nog langer bezig dan Dido om het over de nominaties te hebben![]()
Ja dat wel , maar ze laat zichzelf nu wel goed kennenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Blèèh Dido.
Er is niet veel meer over van het verzorgende gezellige tiepje.
Ze heeft wél de dingen goed door, dat moet ik haar nageven.
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:56 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Thats me, ik beoordeel vrouwen puur op het uiterlijk. Inhoud geef ik geen donder om.
Haha dat zou een zijn, Roel, Dido en Lieske in de finale en dan die 2 eruit spelen. Dan vind ik dit de beste BB ooitquote:Op donderdag 1 december 2005 23:56 schreef Apie74 het volgende:
Ik zeg Lieske de finale winnen tussen Roel en Dildo in![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:56 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Thats me, ik beoordeel vrouwen puur op het uiterlijk. Inhoud geef ik geen donder om.
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:56 schreef Apie74 het volgende:
Ik zeg Lieske de finale winnen tussen Roel en Dildo in![]()
![]()
Al woonde hij naast me, ik zou me rot schamen voor die droplulquote:Op donderdag 1 december 2005 23:51 schreef Shirley het volgende:
Mee eens! En dan Roel maar winnen, omdat ie uit m'n stadje komt.
dat is ook de reden waarom er zo veel op haar gestemd wordt.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:57 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Dat is idd idioot ja. Het is heel normaal om op Lieske te stemmen, maar owee andersom.
Heerlen hè? Jammer, is wel erg ver wegquote:Op donderdag 1 december 2005 23:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat misschien de reden kan zijn dat ik vrijgezel ben
reiskostenvergoeding is een optie hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heerlen hè? Jammer, is wel erg ver weg![]()
Best wel hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 23:58 schreef Bluezz het volgende:
En Lieske zegt soms ook op haar kinderlijke manier ook goeie dingen
Sorry hoor
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:57 schreef teamlead het volgende:
[..]Inhoud
Als ik een goed gesprek wil, ga ik wel naar de kroeg met een paar vrienden.. Vrouwen moeten vooral lekker zijn
Ze zijn gewoon helemaal vol van zichzelf! Dat is hun probleem.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:59 schreef melke het volgende:
Hebben die Dido, Roel en Nathalie nou echt oogkleppen op of hoe zit dat?!
Amsterdam dichterbij voor je ?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heerlen hè? Jammer, is wel erg ver weg![]()
Heel dichtbij zelfs.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:01 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Amsterdam dichterbij voor je ?![]()
Lieske is allang blij als ze een keer aandacht krijgt in het huis, positief of negatief, dat maakt niet zoveel uit.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
dat is ook de reden waarom er zo veel op haar gestemd wordt.
Lieske gaat het meest volwassen met nominaties om.
Dat weten de anderen, en dus stemmen ze allemaal op lieske om het gezeik voor te zijn.
Oooh, dan gaat het helemaal goed komen tussen ons. Sex is altijd het lekkerste tussen mensen die elkaar puur op uiterlijk uitzoeken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heel dichtbij zelfs.
Wel even een foto sturen, want ik beoordeel kerels puur op hun uiterlijk![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heel dichtbij zelfs.
Wel even een foto sturen, want ik beoordeel kerels puur op hun uiterlijk![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:02 schreef BONG4002 het volgende:
Dido kan niet bevatten dat Rob Ingrid boven Dido verkoos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |