Precies! Ik heb nog nooit zo'n persoon meegemaakt!!! Ongeloofelijk zeg! Ik vraag me af hoe het prinsesje opgevoed is??quote:Op donderdag 1 december 2005 23:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Dido houd er echt niet over opIk heb nog nooit iemand gezien die zo op zichzelf gericht is en absoluut niet gewend is dat ze niet door iedereen fantastisch gevonden word.
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Meer een zwart gat... wil alle aandacht naar haar toe zuigen
Hoge mate van zelfbevlekking bij Dido.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef CartWOman het volgende:
En als Dido eens iets doet wat niet zelfzuchtig is, is ze de eerste die roept: "Lief, hè?"
ROB!!quote:
quote:
Dido4surequote:Op donderdag 1 december 2005 23:28 schreef kissa het volgende:
[..]
Wie mag er nu van jou uit? Misschien kunnen we het nu eensch worden?![]()
Ik hoop Dodo of Naat![]()
Zijn dochter kan hem vast wel naar "die gemene mensen" dirigerenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand Rob even op Fok wijzen. kan ie even bekijken hoe geweldig Nederland hem echt heeft gevonden
Aha leg eens uit waarom dan ?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Naat is stiekem en vreselijk jaloers op Lieske.
Hij denkt nu dat ie eruit ligt, vanwege de relatie tussen Roel en Naths opa en oma. Hoe kan ie het bedenken, hoe kun je jezelf zo in demaling nemen.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand Rob even op Fok wijzen. kan ie even bekijken hoe geweldig Nederland hem echt heeft gevonden
Deed ze dat maar eens bij Roel dan hield ze eindelijk haar bek eens.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:26 schreef Foreverblue het volgende:
Meer een zwart gat... wil alle aandacht naar haar toe zuigen
Ik denk dat zijn dochter FOK wel eens bekeken heeftquote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Misschien is Nath een beetje geil op Lieskequote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
De freaks... zoals ze zeiquote:Op donderdag 1 december 2005 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zijn dochter kan hem wel vast wel naar "die gemene mensen" dirigeren![]()
Euhm, niet heel Nederland denkt als jij hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef TheVulture het volgende:
FOK! is niet Nederland.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Niet alleen Naat, ook Dido en Joost..quote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ja daar moest ik ook aan denken toen Dido dat zei, daar kan Dido nog een boel van lerenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:21 schreef Djoj het volgende:
Daar zou je eens een voorbeeld aan moeten nemen Dido...volwassen omgaan met een nominatie...
Ik wil Rob niet op Fok hebben, weg is wegquote:Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef doka het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn dochter FOK wel eens bekeken heeft
He ja, dat vinden mensen leuk zegt Lieske: de UPS en de DOWNS....quote:Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef Day het volgende:
Lieske heeft helemaal gelijk. Roel en Dido zijn voor Hummie de nieuwe Tanja.
Zal hij die ook betaald hebben om positief over hem te reageren?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Euhm, niet heel Nederland dacht als jou hoorEr zijn hier heus wel Rob fans hoor
![]()
Hij zal hier ook niet komen, Chantal is hier ook niet geweest immers dus denk het nietquote:Op donderdag 1 december 2005 23:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik wil Rob niet op Fok hebben, weg is weg
SUPERMEMquote:Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Euhm, niet heel Nederland dacht als jou hoorEr zijn hier heus wel Rob fans hoor
![]()
Yeeeaahhhhhh.... we zijn de freaks hierquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:28 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Hij denkt nu dat ie eruit ligt, vanwege de relatie tussen Roel en Naths opa en oma. Hoe kan ie het bedenken, hoe kun je jezelf zo in demaling nemen.![]()
Whow, je bent een zeldzaam exemplaar Lamonquote:Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
FOK! is niet Nederland.
En hij mag hier best even komen trouwens. Want Rob is![]()
Als Rob er nu bij had gezeten hoorde je steeds: Ja KLAAR KLAAR toch? KLAAR...Die liet niemand uitpraten waardoor men maar weer iets anders ging doen. Laat ze maar lekker rellenquote:
Chantal moest trouwens niks hebben van Rob net... qua liefdequote:Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij zal hier ook niet komen, Chantal is hier ook niet geweest immers dus denk het niet
Als Rob er nog in had gezeten had hij de vrijwillige nominatie opgeeist i.p.v Joost.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:32 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Als Rob er nu bij had gezeten hoorde je steeds: Ja KLAAR KLAAR toch? KLAAR...Die liet niemand uitpraten waardoor men maar weer iets anders ging doen. Laat ze maar lekker rellen![]()
![]()
Ze heeft wel eens gezegd dat ze zich ergert aan Lieske omdat die veel aandacht vraagt (aandacht die zij dus niet krijgt). Ze stemmen al langer op elkaar, die twee hebben helemaal niets met elkaar. Heb nog nooit een gesprek tussen hun gehoord. Als ik zie hoe ijdel Naat is. Dat die eerst voor de spiegel gaat staan of ze haar ochtendjas open of dicht zal doen, open dus... en maar in d'r ondergoed rondlopen. Nu zit er toevallig nog eentjedie nog een mooier figuur heeft als zij... Dat is voor iemand die zo dom is als Naat en niet verder kan denken dan de spiegel heel vervelend.quote:
Dido denkt maar 1 ding: I want it all.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef Bocaj het volgende:
The Show Must Go On....
Ik hoop dat Dido Under Pressure gezet wordt!
Wie is die Rob trouwens waar jullie het steeds over hebbenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Chantal moest trouwens niks hebben van Rob net... qua liefde
Day wat ben je agressief opeensquote:Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef Day het volgende:
Oh, de Ice Queen draait weer bij. Het draait weer helemaal om haar en d'r hondje.
Menno kwam hier, dat was toch ook leuk voor de mensen die hem wat wilden vragen.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik wil Rob niet op Fok hebben, weg is weg
Nu The invisable man in huisquote:Op donderdag 1 december 2005 23:34 schreef doka het volgende:
[..]
Wie is die Rob trouwens waar jullie het steeds over hebben
Sjetquote:Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef Sjet het volgende:
[..]
SUPERMEM![]()
![]()
Ben je nou heel verdrietig?![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:34 schreef doka het volgende:
[..]
You Don't Fool Me!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:34 schreef doka het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |