Precies! Ik heb nog nooit zo'n persoon meegemaakt!!! Ongeloofelijk zeg! Ik vraag me af hoe het prinsesje opgevoed is??quote:Op donderdag 1 december 2005 23:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Dido houd er echt niet over opIk heb nog nooit iemand gezien die zo op zichzelf gericht is en absoluut niet gewend is dat ze niet door iedereen fantastisch gevonden word.
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Meer een zwart gat... wil alle aandacht naar haar toe zuigen
Hoge mate van zelfbevlekking bij Dido.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef CartWOman het volgende:
En als Dido eens iets doet wat niet zelfzuchtig is, is ze de eerste die roept: "Lief, hè?"
ROB!!quote:
quote:
Dido4surequote:Op donderdag 1 december 2005 23:28 schreef kissa het volgende:
[..]
Wie mag er nu van jou uit? Misschien kunnen we het nu eensch worden?![]()
Ik hoop Dodo of Naat![]()
Zijn dochter kan hem vast wel naar "die gemene mensen" dirigerenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand Rob even op Fok wijzen. kan ie even bekijken hoe geweldig Nederland hem echt heeft gevonden
Aha leg eens uit waarom dan ?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Naat is stiekem en vreselijk jaloers op Lieske.
Hij denkt nu dat ie eruit ligt, vanwege de relatie tussen Roel en Naths opa en oma. Hoe kan ie het bedenken, hoe kun je jezelf zo in demaling nemen.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand Rob even op Fok wijzen. kan ie even bekijken hoe geweldig Nederland hem echt heeft gevonden
Deed ze dat maar eens bij Roel dan hield ze eindelijk haar bek eens.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:26 schreef Foreverblue het volgende:
Meer een zwart gat... wil alle aandacht naar haar toe zuigen
Ik denk dat zijn dochter FOK wel eens bekeken heeftquote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Misschien is Nath een beetje geil op Lieskequote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
De freaks... zoals ze zeiquote:Op donderdag 1 december 2005 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zijn dochter kan hem wel vast wel naar "die gemene mensen" dirigeren![]()
Euhm, niet heel Nederland denkt als jij hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef TheVulture het volgende:
FOK! is niet Nederland.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Niet alleen Naat, ook Dido en Joost..quote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ja daar moest ik ook aan denken toen Dido dat zei, daar kan Dido nog een boel van lerenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:21 schreef Djoj het volgende:
Daar zou je eens een voorbeeld aan moeten nemen Dido...volwassen omgaan met een nominatie...
Ik wil Rob niet op Fok hebben, weg is wegquote:Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef doka het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn dochter FOK wel eens bekeken heeft
He ja, dat vinden mensen leuk zegt Lieske: de UPS en de DOWNS....quote:Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef Day het volgende:
Lieske heeft helemaal gelijk. Roel en Dido zijn voor Hummie de nieuwe Tanja.
Zal hij die ook betaald hebben om positief over hem te reageren?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Euhm, niet heel Nederland dacht als jou hoorEr zijn hier heus wel Rob fans hoor
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |