Ze heeft wel eens gezegd dat ze zich ergert aan Lieske omdat die veel aandacht vraagt (aandacht die zij dus niet krijgt). Ze stemmen al langer op elkaar, die twee hebben helemaal niets met elkaar. Heb nog nooit een gesprek tussen hun gehoord. Als ik zie hoe ijdel Naat is. Dat die eerst voor de spiegel gaat staan of ze haar ochtendjas open of dicht zal doen, open dus... en maar in d'r ondergoed rondlopen. Nu zit er toevallig nog eentjedie nog een mooier figuur heeft als zij... Dat is voor iemand die zo dom is als Naat en niet verder kan denken dan de spiegel heel vervelend.quote:
Dido denkt maar 1 ding: I want it all.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef Bocaj het volgende:
The Show Must Go On....
Ik hoop dat Dido Under Pressure gezet wordt!
Wie is die Rob trouwens waar jullie het steeds over hebbenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Chantal moest trouwens niks hebben van Rob net... qua liefde
Day wat ben je agressief opeensquote:Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef Day het volgende:
Oh, de Ice Queen draait weer bij. Het draait weer helemaal om haar en d'r hondje.
Menno kwam hier, dat was toch ook leuk voor de mensen die hem wat wilden vragen.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik wil Rob niet op Fok hebben, weg is weg
Nu The invisable man in huisquote:Op donderdag 1 december 2005 23:34 schreef doka het volgende:
[..]
Wie is die Rob trouwens waar jullie het steeds over hebben
Sjetquote:Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef Sjet het volgende:
[..]
SUPERMEM![]()
![]()
Ben je nou heel verdrietig?![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:34 schreef doka het volgende:
[..]
You Don't Fool Me!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:34 schreef doka het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat hij kan tikken, dan.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Menno kwam hier, dat was toch ook leuk voor de mensen die hem wat wilden vragen.
Ik zou het best geinig vinden als ie kwam.
Niet dat ik hem wil vereren ofzo, maar ik zou wel eens willen doorvragen over zijn zelfbedachte psychologieen, tijdens zijn verblijf. Hoe dat in zijn optiek werkte, en waarom hij dacht dat die dingen hem een betere kans zouden geven.
BB is toch een beetje een zwaar versimpelde sociologie studie voor hobbyisten tenslotte.
Doe eens niet zo egoistisch, joh.
Behálve zijn beenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nu The invisable man in huis
Het zelfde geldt voor Dido. Die kan Lieske niet uitstaan vanwege haar eerdere geflirt met Roel. Ze zal het nooit openlijk toegeven, maar reken maar dat de reden is. Dido en haar dubbelgangster en ja-knikker vinden zichzelf heel erg geweldig en wensen geen concurrentie.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:34 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ze heeft wel eens gezegd dat ze zich ergert aan Lieske omdat die veel aandacht vraagt (aandacht die zij dus niet krijgt). Ze stemmen al langer op elkaar, die twee hebben helemaal niets met elkaar. Heb nog nooit een gesprek tussen hun gehoord. Als ik zie hoe ijdel Naat is. Dat die eerst voor de spiegel gaat staan of ze haar ochtendjas open of dicht zal doen, open dus... en maar in d'r ondergoed rondlopen. Nu zit er toevallig nog eentjedie nog een mooier figuur heeft als zij... Dat is voor iemand die zo dom is als Naat en niet verder kan denken dan de spiegel heel vervelend.
Hoezo, heeft hij er eentje verstopt in het huis achtergelaten?quote:
Ja hij was de enige, wie Joost niet kon overrompelen. Die rekende ook sowieso op een stem van Nathalie dus had de mogelijkheid zeker aangegrepen. Met Nathalie op de bank had ie dan zo door gekund naar de finale. Creepy ideetjequote:Op donderdag 1 december 2005 23:34 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Als Rob er nog in had gezeten had hij de vrijwillige nominatie opgeeist i.p.v Joost.
BRRRRRRRRR...quote:Op donderdag 1 december 2005 23:38 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ja hij was de enige, wie Joost niet kon overrompelen. Die rekende ook sowieso op een stem van Nathalie dus had de mogelijkheid zeker aangegrepen. Met Nathalie op de bank had ie dan zo door gekund naar de finale. Creepy ideetje![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:34 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ze heeft wel eens gezegd dat ze zich ergert aan Lieske omdat die veel aandacht vraagt (aandacht die zij dus niet krijgt). Ze stemmen al langer op elkaar, die twee hebben helemaal niets met elkaar. Heb nog nooit een gesprek tussen hun gehoord. Als ik zie hoe ijdel Naat is. Dat die eerst voor de spiegel gaat staan of ze haar ochtendjas open of dicht zal doen, open dus... en maar in d'r ondergoed rondlopen. Nu zit er toevallig nog eentjedie nog een mooier figuur heeft als zij... Dat is voor iemand die zo dom is als Naat en niet verder kan denken dan de spiegel heel vervelend.
je weet wel.. die death on two one legquote:Op donderdag 1 december 2005 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nu The invisable man in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |