abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32742418
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:28 schreef pullup het volgende:

[..]

Aha leg eens uit waarom dan ?
Ze heeft wel eens gezegd dat ze zich ergert aan Lieske omdat die veel aandacht vraagt (aandacht die zij dus niet krijgt). Ze stemmen al langer op elkaar, die twee hebben helemaal niets met elkaar. Heb nog nooit een gesprek tussen hun gehoord. Als ik zie hoe ijdel Naat is. Dat die eerst voor de spiegel gaat staan of ze haar ochtendjas open of dicht zal doen, open dus... en maar in d'r ondergoed rondlopen. Nu zit er toevallig nog eentjedie nog een mooier figuur heeft als zij... Dat is voor iemand die zo dom is als Naat en niet verder kan denken dan de spiegel heel vervelend.
---- gaat winnen
pi_32742428
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef Bocaj het volgende:
The Show Must Go On....
Ik hoop dat Dido Under Pressure gezet wordt!
Dido denkt maar 1 ding: I want it all.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_32742437
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Chantal moest trouwens niks hebben van Rob net... qua liefde
Wie is die Rob trouwens waar jullie het steeds over hebben

Too old to Trick or Treat, too young to die
  donderdag 1 december 2005 @ 23:35:03 #144
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32742449
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef Day het volgende:
Oh, de Ice Queen draait weer bij. Het draait weer helemaal om haar en d'r hondje.
Day wat ben je agressief opeens
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_32742454
Dido vind het toch maar raar dat ze moet blijven, ze heeft zó'n zware week gehad en dan steeds afscheid nemen van Roel en dan toch blijven

Je mag ook vrijwillig Exit gaan hoor Dido
pi_32742458
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:30 schreef regenworm het volgende:

[..]

Ik wil Rob niet op Fok hebben, weg is weg
Menno kwam hier, dat was toch ook leuk voor de mensen die hem wat wilden vragen.
Ik zou het best geinig vinden als ie kwam.
Niet dat ik hem wil vereren ofzo, maar ik zou wel eens willen doorvragen over zijn zelfbedachte psychologieen, tijdens zijn verblijf. Hoe dat in zijn optiek werkte, en waarom hij dacht dat die dingen hem een betere kans zouden geven.
BB is toch een beetje een zwaar versimpelde sociologie studie voor hobbyisten tenslotte.

Doe eens niet zo egoistisch, joh.
pi_32742473
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:34 schreef doka het volgende:

[..]

Nu The invisable man in huis
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_32742481
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef Sjet het volgende:

[..]

SUPERMEM
Ben je nou heel verdrietig?
Sjet Moet eerlijk zeggen dat ik best wel pissed was toen ik de uitslag zag en het niet eerlijk vind!! Jammer, jammer dat Diedje er niet uitging, had het interessanter gemaakt in het huis, nu kijken we naar een zeikende Dido over Roel, Naadje die geil in de spiegel naar haarzelf kijkt en Josti die "spontaan" op de bank zit en gewoon de finale haalt

Ik dacht niet dat Rob het ging winnen hoor, of de finale zou halen (gewoon de leeftijd en de sms-ers verschil) maar had hem wel iets meer gegund dat dit, dit was gewoon gelul deze uitslag.
pi_32742496
quote:

[..]

-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
  donderdag 1 december 2005 @ 23:36:43 #150
65846 Bocaj
47th President.
pi_32742503
quote:

[..]

You Don't Fool Me!
  donderdag 1 december 2005 @ 23:36:54 #151
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32742506
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:35 schreef Lamon het volgende:

[..]

Menno kwam hier, dat was toch ook leuk voor de mensen die hem wat wilden vragen.
Ik zou het best geinig vinden als ie kwam.
Niet dat ik hem wil vereren ofzo, maar ik zou wel eens willen doorvragen over zijn zelfbedachte psychologieen, tijdens zijn verblijf. Hoe dat in zijn optiek werkte, en waarom hij dacht dat die dingen hem een betere kans zouden geven.
BB is toch een beetje een zwaar versimpelde sociologie studie voor hobbyisten tenslotte.

Doe eens niet zo egoistisch, joh.
Ervan uitgaande dat hij kan tikken, dan.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  donderdag 1 december 2005 @ 23:37:08 #152
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32742515
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:35 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Behálve zijn been
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  donderdag 1 december 2005 @ 23:37:18 #153
58921 Day
You can fly!
pi_32742519
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:34 schreef Utwodublin het volgende:

[..]

Ze heeft wel eens gezegd dat ze zich ergert aan Lieske omdat die veel aandacht vraagt (aandacht die zij dus niet krijgt). Ze stemmen al langer op elkaar, die twee hebben helemaal niets met elkaar. Heb nog nooit een gesprek tussen hun gehoord. Als ik zie hoe ijdel Naat is. Dat die eerst voor de spiegel gaat staan of ze haar ochtendjas open of dicht zal doen, open dus... en maar in d'r ondergoed rondlopen. Nu zit er toevallig nog eentjedie nog een mooier figuur heeft als zij... Dat is voor iemand die zo dom is als Naat en niet verder kan denken dan de spiegel heel vervelend.
Het zelfde geldt voor Dido. Die kan Lieske niet uitstaan vanwege haar eerdere geflirt met Roel. Ze zal het nooit openlijk toegeven, maar reken maar dat de reden is. Dido en haar dubbelgangster en ja-knikker vinden zichzelf heel erg geweldig en wensen geen concurrentie.
Ze zullen ook nooit Ingrid als concurrente zien, want die is, in hun ogen, lelijk en heeft een grotere broekmaat.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_32742534
Deze mensen hebben elkaar echt helemaal niks meer te vertellen, ik mis Rob ook ......had deze uitslag niet verwacht.
Minou was here
pi_32742535
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:37 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Behálve zijn been
Hoezo, heeft hij er eentje verstopt in het huis achtergelaten?
Too old to Trick or Treat, too young to die
  donderdag 1 december 2005 @ 23:38:04 #156
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32742543
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:34 schreef Black_Orchid het volgende:

[..]

Als Rob er nog in had gezeten had hij de vrijwillige nominatie opgeeist i.p.v Joost.
Ja hij was de enige, wie Joost niet kon overrompelen. Die rekende ook sowieso op een stem van Nathalie dus had de mogelijkheid zeker aangegrepen. Met Nathalie op de bank had ie dan zo door gekund naar de finale. Creepy ideetje
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
  donderdag 1 december 2005 @ 23:38:41 #157
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32742561
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:38 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Ja hij was de enige, wie Joost niet kon overrompelen. Die rekende ook sowieso op een stem van Nathalie dus had de mogelijkheid zeker aangegrepen. Met Nathalie op de bank had ie dan zo door gekund naar de finale. Creepy ideetje
BRRRRRRRRR...
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_32742573
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:34 schreef Utwodublin het volgende:

[..]

Back in business.
  donderdag 1 december 2005 @ 23:39:01 #159
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32742578
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:35 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

je weet wel.. die death on two one leg
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  Moderator donderdag 1 december 2005 @ 23:39:06 #160
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32742581
O god, ik merk het al weer aan dit topic... nóg een week dat furieuze gezeik over Dido.
Laat haar alsjebliéft het huis verlaten volgende week.

Alhoewel... nee Nathalie moet weg!

Of toch Lieske, de 11-jarige.

Of, nee: die effectjankert van een Joost!

Pfff ik weet het ook niet meer hoor..

Wié er ook uit gaat volgende week, ik vind het allemaal prima!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')