omdat Nathalie de weekopdracht verziekt heeftquote:Op donderdag 1 december 2005 23:41 schreef teamlead het volgende:ze hebben heel de week geen alcohol? why not?
Wat was de weekopdracht: dat een van de acht? Wist naat de helft maaar?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een héél karig rantsoen krijgen![]()
Hij moest in de internetuitzending 'een rolstoelrace houden' met als bedoeling Zo snel mogelijk Roel's moeder laten racen. Dat vond hij niet zo goed idee, dus zei hij: Ik doe het als ruud in de rolstoel gaat zittenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:43 schreef weyden het volgende:
Maar wat heeft Menno nou gezegd???? Blijf het vragen
Nee ze kwam een heel eind. Maar toen raakte haar enige hersencel oververhit.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:45 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Wat was de weekopdracht: dat een van de acht? Wist naat de helft maaar?
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een héél karig rantsoen krijgen![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee ze kwam een heel eind. Maar toen raakte haar enige hersencel oververhit.
Mooi, dan hoeven we daar tenminste niet naar te kijken.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:46 schreef BONG4002 het volgende:
Joost gaat bij de meiden slapen en dus hebben Dido+Roel de kamer voor zichzelf
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Iemand is al in vakantiestemming![]()
Bedoel je toen in september?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:43 schreef weyden het volgende:
Maar wat heeft Menno nou gezegd???? Blijf het vragen
Uiterlijk is dé reden om BB te winnen?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:45 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
UUUHHMMM, je vergeet Ingrid. Vrouw met de meeste humor, lekkerste figuur en mooistee borsten in het huis. Die mag absoluut winnen.
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:46 schreef F4iTH het volgende:
Dido zegt tegen Joost dat ze het vreemd vindt om de relatie nu weer voort te zetten omdat het net leek alsof ze het uitmaakten en nu toch weer door moeten.
Roel succes nog vanavond.![]()
In Dido's hól?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:47 schreef regenworm het volgende:
Roel ligt alweer klaar om zijn vingers in Dido's hol te steken,
Ze zei in nette woorden dat Dido nu haar bek moest houden daarover...quote:Op donderdag 1 december 2005 23:47 schreef Black_Orchid het volgende:
Ohnee hè , gaat Ingrid zich verontschuldigen bij Dido dat ze niets kan vertellen over de motivatie voor de nominatie. Ze had het lekker moeten laten door borrelen bij Dido.
Ze mekkerde nog wat na over het feit dat ze zich verplicht voelde om bij dido langs te gaaan over die nominatie.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:48 schreef avonne het volgende:
wat zei Ingrid tegen Lieske? Ik kon he niet verstaan...
Je vergeet de humor die ik noemde. En als ik een keuze moet maken tussen dat stel lamzakken in huis daar , ga ik voor het uiterlijk.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Uiterlijk is dé reden om BB te winnen?
Ok, dan is het goed.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:50 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ze zei in nette woorden dat Dido nu haar bek moest houden daarover...
Mee eens! En dan Roel maar winnen, omdat ie uit m'n stadje komt.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zijn jouw favoriete finale-3 dan?
Ik kan het nauwelijks voor elkaar krijgen om dat te verzinnen.
Nou, mijn keuze: in godsnaam dan maar Ingrid, Roel en Lieske.
Volgens mij moeten er vier overblijvenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
maar los daarvan: ál die fuckers mogen toch oprotten!
![]()
Wat zijn jouw favoriete finale-3 dan?
Ik kan het nauwelijks voor elkaar krijgen om dat te verzinnen.
Nou, mijn keuze: in godsnaam dan maar Ingrid, Roel en Lieske.
Lassie laten winnenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mee eens! En dan Roel maar winnen, omdat ie uit m'n stadje komt.
Het is een schrikkelijk zeik wijfquote:Op donderdag 1 december 2005 23:50 schreef Apie74 het volgende:
Gadver wat zit die Dildo irritant nep te gapen van frustratie zeg hahhahha
Ja en hun eigen motivatie wijven ze gewoon maar wegquote:Op donderdag 1 december 2005 23:51 schreef melke het volgende:
Jeeeezus wat een zeikerds zeg! Dido pissig dat Ingrid op haar gestemd heeft en Roel was gister pissig omdat Lieske op hem gestemd heeft, eerder ook op Joost. Idioten!
Oppervlakkig typequote:Op donderdag 1 december 2005 23:50 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Je vergeet de humor die ik noemde. En als ik een keuze moet maken tussen dat stel lamzakken in huis daar , ga ik voor het uiterlijk.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Mag ik iets heeeeeeeeeeel blonddtts aan jullie kenners vragen?
Is er ooit in de BB historie zooo uitgebreidt en niet ophoudend over "het nomineren" gesproken als in deze BB
Yepp, en regel zeven van de bb rules is:quote:Op donderdag 1 december 2005 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Is er ooit in de BB historie zooo uitgebreidt en niet ophoudend over "het nomineren" gesproken als in deze BB
Het hoort toch bij het spel!!!!
Het gáát nergens anders meer over.
Volgens mij tijdens BB1 alleen over de laatste nominatie-ronde.. Verder werd het gewoon geaccepteerd.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Het hoort toch bij het spel!!!!
Het gáát nergens anders meer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |