Leuk gesprek ookquote:Op donderdag 1 december 2005 21:37 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee hoe ik die naam daar iets kleiner krijg?
je bedoelt die geile 80-400?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:05 schreef Furious het volgende:
Ik heb de order van de lens gecancelled.
Ik heb alleen nog een oude versie liggen die ik "gekocht" had, maar die ondersteund geen Mighty Mousequote:Op donderdag 1 december 2005 22:37 schreef E.T. het volgende:
M"n muissnelheid is geweldig
en ik heb weer een 'back'-knop op m'n muis
alleen jammer dat 't shareware is, en ik de hele tijd dat login-scherm op 'later' moet klikken
Dat heb ik met SideTrack, helemaal om horendol van te wordenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:37 schreef E.T. het volgende:
alleen jammer dat 't shareware is, en ik de hele tijd dat login-scherm op 'later' moet klikken
1 2 3 4 5 | Qty. Product 1 PBG4 15/1.67 CTO |
Ik ben een arme student en als ik iet niet hoef te kopen om het te gebruiken doe ik dat dus ook niet. Dan maar af en toe wat wegklikkenquote:
Heb je werk voor 'm?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:14 schreef Hugster het volgende:
als je nou eens je mail adres neerplempt heb ik denk ik nog wel een vervroegd sinterklaas kadotje![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef Rock-shocker het volgende:![]()
Dat soort ongein mag je lekker zelf doen, Nietzman
Mijn mail staat ook in mijn profiel hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nice...Nederlandse Office 2004 op Torrent
Eindelijk![]()
Niet doen tonks.quote:Op vrijdag 2 december 2005 07:35 schreef tonks het volgende:
Huh Warez huh, walter moest mij gewoon mailen om iets anders, over punikken
Door hem erin te prikkenquote:Op vrijdag 2 december 2005 07:37 schreef tonks het volgende:
Heb trouwens net uitgevonden hoe ik mijn LaCie externe schijf deel met mijn xbox
Netwerk-kabeltje in je Airport router, netwerkkabeltje in je Mac, klaar.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dark Roast Senseo hier![]()
Nog steeds NAT fout op mijn iMac ffs
Als dat zo makkelijk was dan riep ik dat hier natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Netwerk-kabeltje in je Airport router, netwerkkabeltje in je Mac, klaar.
OSX is toch allemaal enorm makkelijk??quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als dat zo makkelijk was dan riep ik dat hier natuurlijk niet.
PB doet het met dezelfde instellingen wel zonder NAT en de iMac niet.
Luie moeder?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Heb je werk voor 'm?
Tof. Hij mag bij mij ook wel komen stofzuigen trouwens.
Aan die smiley te zien maak je een grapje?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Rooibosthee is voor heaumeaux![]()
Probeer F8 eensquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:24 schreef De_Hertog het volgende:
Zit weer eens noodgedwongen op Windows te werken. Al weer drie keer tevergeefs op F9 gedrukt..
Photoshop = Photoshop, Quark = Quark?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik ga nu even thee zetten en verder aan het DTP werk op een PC
Het is best fijn als het platform een beetje met je meewerkt hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:34 schreef Geqxon het volgende:
Het maakt toch niet uit op welk platform het draait?
Wat? M'n windows pc? Nee.quote:
Jij was toch overleden?quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat? M'n windows pc? Nee.
M'n iBook wel
toets combo's zijn ook andersquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Photoshop = Photoshop, Quark = Quark?
Het maakt toch niet uit op welk platform het draait?
Och, die vallen te mappenquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
toets combo's zijn ook andersDa's even wennen...
quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:57 schreef Furious het volgende:
Waar zie jij een d? Zeker teveel bier!![]()
Mits Appel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:04 schreef ChOas het volgende:
*proost mee*
Zou er behoefte zijn aan een Apple SC in Feedback?quote:Op vrijdag 2 december 2005 07:30 schreef Slarioux het volgende:
Laten we maar eens ophouden met warez uitwisselen via deze reeks want dan is het snel afgelopen met een Apple slowchat in DIG.
Wil je spank?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Stout van me...
U vraagt, wij draaienquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Alleen van een lekker blond wijf met grote ballen
Acht jaar oudquote:
Mijn lievelings reclame:quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
lol @ Intel: wisten zij veel destijds
Mooi.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:06 schreef ChOas het volgende:
[..]
Mijn lievelings reclame:
http://choas.smdc-network.org/Think-Different.mov
(Tandjes wat heb ik een snelle server)
Nee, maar het is wel slecht voor je gebit.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:37 schreef E.T. het volgende:
sinds m'n iMac heb ik vaker trek in appelsap...
Is dat raar?
Okay pjee, dit is geen geintje... ik WIL die background!!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:38 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
[[url=http://img109.imagevenue.com/loc264/th_598_Picture_1.jpg]afbeelding][/URL]
Inderdaad
5 Euro.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:40 schreef ChOas het volgende:
[..]
Okay pjee, dit is geen geintje... ik WIL die background!!!
Waar vind ik die ???
Als ik je nou eens niet in elkaar sla op de Apple meet ?quote:
Ik heb altijd nog een iPod photo 40GB achter de hand.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:43 schreef tonks het volgende:
Furious mag daar niet komen. hij heeft geen apple![]()
![]()
Dan stuur ik mijn soldaten op je af. Deze SC is een dictatuur.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:43 schreef ChOas het volgende:
[..]
Als ik je nou eens niet in elkaar sla op de Apple meet ?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:40 schreef ChOas het volgende:
[..]
Okay pjee, dit is geen geintje... ik WIL die background!!!
Waar vind ik die ???
Thanks!quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:45 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
[[url=http://img106.imagevenue.com/loc50/th_998_16.jpg]afbeelding][/URL]
Tadaa! Ik heb hem alleen niet groter dan 1024x768... Destijds heb ik hem gewoon via google gevonden
Geen idee, maar misschien is het wel leuk!quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Apple Meet? Wo und wenn?
Prefs -> Keyboard and mouse -> mouse -> trackingquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:46 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
even een stom vraagje
maar is er in osx ook een manier om de versnelling van de muis in te stellen.
ik kan die optie nergens vinden
Die is er. System Preferences-->Keyboard & Mouse-->Mouse (of Trackpad)quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:46 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
even een stom vraagje
maar is er in osx ook een manier om de versnelling van de muis in te stellen.
ik kan die optie nergens vinden
Ik heb een 10gig uploadlimietquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:41 schreef ChOas het volgende:
Willen misschien wat meer mensen dat filmpje downloaden, ik heb hier een Gig aan bandbreedte welk gebruikt moet worden!
Nadeel is dat er maar een 100Mb kaart in die server zit
Leider van watquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:46 schreef Furious het volgende:
[..]
Mini ook niet, heb ik zojuist als leider besloten. Whehe!![]()
Draai jij maar 1024*768 dan??quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:46 schreef ChOas het volgende:
[..]
Thanks!
Die resolutie is perfect voor mijn Mini!!
quote:
Ja, op mijn mini wel, zit hier met een pauper Liteon 15" :quote:
Hoax!quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Geloof het niet jongens! DIT IS NIET STEVE JOBS!!!
Ja, weet ik, maar dit is zo'n Cobalt appliance, niet uit te bouwen...quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:51 schreef Geqxon het volgende:
Wow, dat is wel lekker
Een cheap gigabyte-kaartje heb je al voor 30 euro
Dat is nou bier, Tonksquote:
Oh, en mijn powerbook ligt op de grond naast mijn bed, flip je al ?quote:
O was dat die stilte die ik hoorde.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:56 schreef Furious het volgende:
[..]
Mijn overheidssoldaten zijn nu onderweg naar je huis. [afbeelding]
nee.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:56 schreef ChOas het volgende:
[..]
Oh, en mijn powerbook ligt op de grond naast mijn bed, flip je al ?
Vloeken in de kerk!quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:00 schreef Furious het volgende:
[afbeelding]
Na de iBook kon ik niet meer wennen aan een balk onder in beeld dus heb 'em naar boven verplaatst.20" Wide
Nu heb ik pijn in mijn nekquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:00 schreef Furious het volgende:
[afbeelding]
Na de iBook kon ik niet meer wennen aan een balk onder in beeld dus heb 'em naar boven verplaatst.20" Wide
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:02 schreef Furious het volgende:
[..]
Als ik 'em horizontaal had gelaten had je helemaal niets kunnen zien.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:43 schreef ChOas het volgende:
[..]
Als ik je nou eens niet in elkaar sla op de Apple meet ?
ja die is makkelijk te vindenquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:48 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Die is er. System Preferences-->Keyboard & Mouse-->Mouse (of Trackpad)
He damn, Chaos was me net voor
Pjee.... Je bent een man... 79 Jaar oud als ik zo kijk, en als ik naar je registratiedatum kijk een newbie ook...quote:
1 2 | Shipment Picked Up SHANGHAI, SH, CN 01 Dec 2005 14:00 |
Dat ik geen 17000 nutteloze posts maak wil niet zeggen dat ik newbie ben.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:11 schreef ChOas het volgende:
[..]
Pjee.... Je bent een man... 79 Jaar oud als ik zo kijk, en als ik naar je registratiedatum kijk een newbie ook...
Kijk, ik wil je best de pijn geven welke je zo graag wil () maar misschien moet ik gewoon een iBuzz oraal bij je inbrengen
Dat filmpjequote:Op vrijdag 2 december 2005 21:11 schreef ChOas het volgende:
[..]
Kijk, ik wil je best de pijn geven welke je zo graag wil () maar misschien moet ik gewoon een iBuzz oraal bij je inbrengen
En dit is er weer 1!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:12 schreef Furious het volgende:
[..]
Dat ik geen 17000 nutteloze posts maak wil niet zeggen dat ik newbie ben.
Ik heb 6000 nuttige posts gemaakt.![]()
Newbie!![]()
Je wilt je kunnen vergelijken met tonks he.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:13 schreef ChOas het volgende:
[..]
En dit is er weer 1!!
Dammit, geen idee dat ik 17000 posts had
En bedankt! Welk filmpje ???? Nu heb ik net die site van binnen naar buiten geklikt en geen filmpje kunnen vindne!!quote:
Troost je, ik denk nog steeds dat Tonks een chick isquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:15 schreef Furious het volgende:
[..]
Je wilt je kunnen vergelijken met tonks he.
Iew.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:16 schreef ChOas het volgende:
[..]
Troost je, ik denk nog steeds dat Tonks een chick is
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:20 schreef Furious het volgende:
Audi screensavers voor Mac.
http://www.audi.com/audi/(...)udi_screensaver.html
De twee geilste dingen op aarde.
Inderdaad pauper.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:52 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ja, op mijn mini wel, zit hier met een pauper Liteon 15" :
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad pauper.
* Geqxon vernaggelt dagelijks zijn ogen met 2048*1536
Filmpje/animatie/reclame achtig ding.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:15 schreef ChOas het volgende:
[..]
En bedankt! Welk filmpje ???? Nu heb ik net die site van binnen naar buiten geklikt en geen filmpje kunnen vindne!!
Samsung Syncmaster 975MB 19"quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:37 schreef Furious het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niet met wat daar achter je stoel staat neem ik aan? Ziet er uit als 15"![]()
Ik heb ook zo'n pauper liteon, heeft me 400 EUR gekostquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:52 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ja, op mijn mini wel, zit hier met een pauper Liteon 15" :
[afbeelding]
Mijn oude CD-speler was van LiteOn.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:40 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n pauper liteon, heeft me 400 EUR gekost![]()
Ik vind liteon eigenlijk wel goed.. maar dat ik zoveel geld heb betaald voor een 15" TFT, die niet eens een digitale aansluiting heeft, jeetje ik was niet echt goed bij mijn hoofd.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:43 schreef Furious het volgende:
[..]
Mijn oude CD-speler was van LiteOn.
Net als de batterij van de nieuwe 15" PB; de mijne heeft nog maar 5% van zijn oorspronkelijke capaciteit.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:11 schreef LudoSanders het volgende:
[ code verwijderd ]
Zit geen tempo in mên![]()
Hoe Lang? *proest*quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn PowerBook zit nog steeds vast in Shanghai
quote:
Ik ook.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:56 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb me pa en ma een iMac aangepraat. Maar eerst moet deze PC nog overlijden.
Verdomme heb hem vanmiddag net gemaakt..
Onzin.quote:Op zondag 4 december 2005 10:07 schreef Remzz het volgende:
Men zusje en moeder blijven volhouden dat ze er niet op kunnen werken![]()
Ja dat vertel ik ze ook, maar ik heb expose op mijn iBook in de hoeken ingestelt. Dat als je naar rechtsboven gaat je F9 krijgt. En als ze dan 1 keer op mijn iBook werken beginnen ze meteen weer te vloeken en zeggen ze dat het zo lastig vinden. En dat is alleen maar omdat ze met de muis naar rechtsboven gaanquote:Op zondag 4 december 2005 10:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Onzin.Ik had nog nooit een Mac aangeraakt, maar kon er vanaf de eerste dag prima mee werken. Als ze met Windoos kunnen werken, kunnen ze zeker met Mac werken.
Dan stel je dat toch even anders in, zodat ze zich niet vergissen.quote:Op zondag 4 december 2005 10:27 schreef Remzz het volgende:
Ja dat vertel ik ze ook, maar ik heb expose op mijn iBook in de hoeken ingestelt. Dat als je naar rechtsboven gaat je F9 krijgt. En als ze dan 1 keer op mijn iBook werken beginnen ze meteen weer te vloeken en zeggen ze dat het zo lastig vinden. En dat is alleen maar omdat ze met de muis naar rechtsboven gaan.
Angst voor het onbekende.quote:Op zondag 4 december 2005 10:23 schreef tonks het volgende:
Mijn vader zegt ook al dat hij niet met osx kan werken, nooit geprobeerd ook
Joa maar ik vind het handig, en ik gebruik hem dagelijks voor school die paar keren in het weekend dat ze hem gebruiken moeten ze gewoon niet naar de hoeken gaan of de handigheid ervan in zienquote:Op zondag 4 december 2005 10:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan stel je dat toch even anders in, zodat ze zich niet vergissen.
Sommige vrouwen zien het wel in hoor.quote:Op zondag 4 december 2005 10:32 schreef Remzz het volgende:
Joa maar ik vind het handig, en ik gebruik hem dagelijks voor school die paar keren in het weekend dat ze hem gebruiken moeten ze gewoon niet naar de hoeken gaan of de handigheid ervan in zien.
Maja nu kan ik ze toch al niet meer wijsmaken dat een Mac beter is dan windows....vrouwen....![]()
* Hugster laat de broek alvast zakkenquote:Op zondag 4 december 2005 11:05 schreef Furious het volgende:
[..]
Je zei enigste.![]()
* Furious pakt de mattenklopper.
quote:Op zondag 4 december 2005 11:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
* Hugster laat de broek alvast zakken
doe je wel voorzichtig![]()
Okay.quote:Op zondag 4 december 2005 11:14 schreef Hugster het volgende:
ENIGE
zo goed
en stop nu maar met slaan!!![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 11:19 schreef Hugster het volgende:
SoW eY! mOoIe piCca !! aLlEen wAaR ZijN DiE cHicCaS yOw?!
Oh, whehe.quote:Op zondag 4 december 2005 11:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
je hebt de hotlink"beveiliging" nog niet gezien?![]()
Wat kost die 'kleinste wens' precies?quote:Op zondag 4 december 2005 12:00 schreef Furious het volgende:
Sinterklaas heeft het nu echt helemaal gedaan hier hoor. Ik heb mijn kleinste wens niet eens gekregen.
Mijn hoop gaat nu naar de kerstman.
afbeelding
Slechts 1625 euro, die zogenaamde gullaards worden met het jaar gieriger.quote:Op zondag 4 december 2005 12:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat kost die 'kleinste wens' precies?
Hebbert.quote:Op zondag 4 december 2005 12:02 schreef Furious het volgende:
Slechts 1625 euro, die zogenaamde gullaards worden met het jaar gieriger.![]()
quote:
Het wordt gemaakt met dezelfde precisie als rocket-science.quote:Op zondag 4 december 2005 12:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wrom is dat spul eik zo duur?
Dat zou je zeggen. Ik vraag me dan ook af waarom ik mijn luxe jacht niet heb gekregen.quote:Op zondag 4 december 2005 12:04 schreef Furious het volgende:
![]()
Ik las gister in de krant dat de Sint 700 miljoen euro heeft uitgegeven, daar kan dit toch ook nog wel van af?![]()
Wel flauw ja. Ik zei toch dat die Sint ieder jaar gieriger wordt.quote:Op zondag 4 december 2005 12:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen. Ik vraag me dan ook af waarom ik mijn luxe jacht niet heb gekregen.
quote:Op zondag 4 december 2005 12:18 schreef Hugster het volgende:
je moet je het ook allemaal zelf doen eh
Ik ga maar eens een leuk kerst cadeautje uitzoeken voor mezelf, ik heb een paar weken geleden ¤500 op straat gevonden dus dat komt nu wel van pas![]()
Ja en ik heb al 3 iPod sokkenquote:Op zondag 4 december 2005 12:18 schreef Furious het volgende:
[..]
![]()
Ik koop ook altijd cadeau's voor mezelf. Anders krijg ik weer sokken ofzo.![]()
hier nog 5 pc's en een Fujitsu laptopquote:Op zondag 4 december 2005 12:23 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Bij ons is er geen PC meer te bekennen!
Wel 2 Mac's en in Januari de 3de als het goed is!
quote:Op zondag 4 december 2005 12:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
hier nog 5 pc's en een Fujitsu laptop
Bij grootmoeder met een pakje kaarten.quote:Op zondag 4 december 2005 12:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan gaat mamma huilen
Waar moet ze nu in godsnaam gaan kaarten dan?
quote:Op zondag 4 december 2005 12:30 schreef Furious het volgende:
[afbeelding]
Die witte Nintendo.
Gaat mooi passen bij iBooks e.d.
jaquote:Op zondag 4 december 2005 12:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hugster, heb je echt 500 euro op straat gevonden?
Die controller gaat echt dikke lol worden met z'n 4-en. Mario Party e.d.quote:Op zondag 4 december 2005 12:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bij deze benoem ik je tot volwaardig kwaliteitsposter
Nintendo
Wat ontzettend cool voor je.quote:
ja ik was geschoktquote:Op zondag 4 december 2005 12:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat ontzettend cool voor je.Dat is vet veel geld.
Waar vond je het?
Zo kreeg ik deze week van een oude baan een nabetaling van 375 euro die ik niet verwachtte.Ik zit momenteel zonder betaald werk, dus dat kan ik heel goed gebruiken.
Geef mij maar de zwarte 'monolith' uitvoering.quote:Op zondag 4 december 2005 12:30 schreef Furious het volgende:
[afbeelding]
Die witte Nintendo.
Mazzelaar!quote:Op zondag 4 december 2005 12:48 schreef Hugster het volgende:
Inmiddels is hij via de stortingsautomaat op mijn rekening gezet dus hij is echt
Jammer dat de specs en de controller beide zuigen, en hij het van de games moet hebben.quote:Op zondag 4 december 2005 12:30 schreef Furious het volgende:
[afbeelding]
Die witte Nintendo.
Jij bent zo'n getallen freak.quote:Op zondag 4 december 2005 13:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jammer dat de specs en de controller beide zuigen.
Als of specs uitmaken bij een console. Als er maar leuke games voor zijn. En dat zit naar mijn idee wel goed bij nintendoquote:Op zondag 4 december 2005 13:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jammer dat de specs en de controller beide zuigen, en hij het van de games moet hebben.
En dat is dan weer persoonlijk, ik vind het sinds ik 8 was niet meer leuk om met een getekende loodgieter te spelen, of een paddestoel. Of een raar mytisch persoon ala Zeldaquote:Op zondag 4 december 2005 13:35 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Als of specs uitmaken bij een console. Als er maar leuke games voor zijn. En dat zit naar mijn idee wel goed bij nintendo
Dat zeker, dat doet geen enkele console hem na. Paar biertjes, gamecube aan, en brainless gamen maarquote:Op zondag 4 december 2005 13:36 schreef Furious het volgende:
Nintendo is gewoon nog steeds de leider in spellen en hardware voor 4 man achter 1 console.
*Mindcontrol* Wat jij wil, is een Nintendo Revolution en 4 goede vrienden.quote:
Wel een witte hequote:
Ik heb geen vrienden.quote:Op zondag 4 december 2005 13:40 schreef Furious het volgende:
*Mindcontrol* Wat jij wil, is een Nintendo Revolution en 4 goede vrienden.![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 13:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dát had je hier nou niet moeten zeggen
Daarom dusquote:Op zondag 4 december 2005 13:42 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik zou wel vrienden met je willen zijn, denk ik.![]()
Wel een dikke portomonnee.quote:Op zondag 4 december 2005 13:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als ik een PSP heb, heb ik geeneens vrienden nodig.
laat het m'n vriendin maar niet horenquote:Op zondag 4 december 2005 13:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hugster, koop je een PSP voor me? In ruil voor seks eventueel?
die foto komt rechtstreeks van m'n camera af...quote:Op zondag 4 december 2005 13:55 schreef Geqxon het volgende:
Photoshop?
Of is het echt zo extreem goed?
Leen me even 250 euro.quote:Op zondag 4 december 2005 13:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
laat het m'n vriendin maar niet horen
Maar als ik in een PSP topic, Gamecube topic en/of Playstation topic over Apple begin wordt het ook net zo hard verwijderd.quote:
Wij zijn tolerant.quote:Op zondag 4 december 2005 13:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar als ik in een PSP topic, Gamecube topic en/of Playstation topic over Apple begin wordt het ook net zo hard verwijderd.
OMGquote:Op zondag 4 december 2005 13:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
die foto komt rechtstreeks van m'n camera af...
Dat zijn dan ook geen slowchat-topics, + dat het vrij specifieke producttopics zijn.quote:Op zondag 4 december 2005 13:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar als ik in een PSP topic, Gamecube topic en/of Playstation topic over Apple begin wordt het ook net zo hard verwijderd.
En barslechte films die de eerste gameboy nog niet waardig zijn.quote:Op zondag 4 december 2005 13:54 schreef Geqxon het volgende:
De PSP is uber natuurlijk he
Films, TiVo-compatibility, Games, Wifi, Fokken en meer
Je kan er in principe alle films opzetten d.m.v. de Sony Media Manager, of bijvoorbeeld je TiVo machinequote:Op zondag 4 december 2005 14:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
En barslechte films die de eerste gameboy nog niet waardig zijn..
En hier gaat het niet om een vrij specifiek product?quote:Op zondag 4 december 2005 14:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook geen slowchat-topics, + dat het vrij specifieke producttopics zijn.
Nou je meent 't.quote:Op zondag 4 december 2005 14:02 schreef Geqxon het volgende:
Je kan er in principe alle films opzetten d.m.v. de Sony Media Manager, of bijvoorbeeld je TiVo machine
quote:Op zondag 4 december 2005 14:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
My lips are sealed.De bovenste dan.
quote:Op zondag 4 december 2005 14:05 schreef Hugster het volgende:
Nee sorry, ik kom geen seks tekort dus ga toch voor de iPod denk ik![]()
Niet nog een collectie minnaars die je lief aan kunt kijken om gezamelijk een psp voor je te kopen?quote:
Ik heb 1 minnaar en die heeft geen cent te makken.quote:Op zondag 4 december 2005 14:14 schreef Hugster het volgende:
Niet nog een collectie minnaars die je lief aan kunt kijken om gezamelijk een psp voor je te kopen?![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 14:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb 1 minnaar en die heeft geen cent te makken.
Nope, het gaat hier over productenquote:Op zondag 4 december 2005 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En hier gaat het niet om een vrij specifiek product?.
Ik wel!quote:Op zondag 4 december 2005 15:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb Apple nog geen spelcomputer zien uitbrengen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |