Troost je, ik denk nog steeds dat Tonks een chick isquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:15 schreef Furious het volgende:
[..]
Je wilt je kunnen vergelijken met tonks he.
Iew.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:16 schreef ChOas het volgende:
[..]
Troost je, ik denk nog steeds dat Tonks een chick is
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:20 schreef Furious het volgende:
Audi screensavers voor Mac.
http://www.audi.com/audi/(...)udi_screensaver.html
De twee geilste dingen op aarde.
Inderdaad pauper.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:52 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ja, op mijn mini wel, zit hier met een pauper Liteon 15" :
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad pauper.
* Geqxon vernaggelt dagelijks zijn ogen met 2048*1536
Filmpje/animatie/reclame achtig ding.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:15 schreef ChOas het volgende:
[..]
En bedankt! Welk filmpje ???? Nu heb ik net die site van binnen naar buiten geklikt en geen filmpje kunnen vindne!!
Samsung Syncmaster 975MB 19"quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:37 schreef Furious het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niet met wat daar achter je stoel staat neem ik aan? Ziet er uit als 15"![]()
Ik heb ook zo'n pauper liteon, heeft me 400 EUR gekostquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:52 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ja, op mijn mini wel, zit hier met een pauper Liteon 15" :
[afbeelding]
Mijn oude CD-speler was van LiteOn.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:40 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n pauper liteon, heeft me 400 EUR gekost![]()
Ik vind liteon eigenlijk wel goed.. maar dat ik zoveel geld heb betaald voor een 15" TFT, die niet eens een digitale aansluiting heeft, jeetje ik was niet echt goed bij mijn hoofd.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:43 schreef Furious het volgende:
[..]
Mijn oude CD-speler was van LiteOn.
Net als de batterij van de nieuwe 15" PB; de mijne heeft nog maar 5% van zijn oorspronkelijke capaciteit.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:11 schreef LudoSanders het volgende:
[ code verwijderd ]
Zit geen tempo in mên![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |