Hoax!quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Geloof het niet jongens! DIT IS NIET STEVE JOBS!!!
Ja, weet ik, maar dit is zo'n Cobalt appliance, niet uit te bouwen...quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:51 schreef Geqxon het volgende:
Wow, dat is wel lekker
Een cheap gigabyte-kaartje heb je al voor 30 euro
Dat is nou bier, Tonksquote:
Oh, en mijn powerbook ligt op de grond naast mijn bed, flip je al ?quote:
O was dat die stilte die ik hoorde.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:56 schreef Furious het volgende:
[..]
Mijn overheidssoldaten zijn nu onderweg naar je huis. [afbeelding]
nee.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:56 schreef ChOas het volgende:
[..]
Oh, en mijn powerbook ligt op de grond naast mijn bed, flip je al ?
Vloeken in de kerk!quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:00 schreef Furious het volgende:
[afbeelding]
Na de iBook kon ik niet meer wennen aan een balk onder in beeld dus heb 'em naar boven verplaatst.20" Wide
Nu heb ik pijn in mijn nekquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:00 schreef Furious het volgende:
[afbeelding]
Na de iBook kon ik niet meer wennen aan een balk onder in beeld dus heb 'em naar boven verplaatst.20" Wide
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:02 schreef Furious het volgende:
[..]
Als ik 'em horizontaal had gelaten had je helemaal niets kunnen zien.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:43 schreef ChOas het volgende:
[..]
Als ik je nou eens niet in elkaar sla op de Apple meet ?
ja die is makkelijk te vindenquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:48 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Die is er. System Preferences-->Keyboard & Mouse-->Mouse (of Trackpad)
He damn, Chaos was me net voor
Pjee.... Je bent een man... 79 Jaar oud als ik zo kijk, en als ik naar je registratiedatum kijk een newbie ook...quote:
| 1 2 | Shipment Picked Up SHANGHAI, SH, CN 01 Dec 2005 14:00 |
Dat ik geen 17000 nutteloze posts maak wil niet zeggen dat ik newbie ben.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:11 schreef ChOas het volgende:
[..]
Pjee.... Je bent een man... 79 Jaar oud als ik zo kijk, en als ik naar je registratiedatum kijk een newbie ook...
Kijk, ik wil je best de pijn geven welke je zo graag wil () maar misschien moet ik gewoon een iBuzz oraal bij je inbrengen
Dat filmpjequote:Op vrijdag 2 december 2005 21:11 schreef ChOas het volgende:
[..]
Kijk, ik wil je best de pijn geven welke je zo graag wil () maar misschien moet ik gewoon een iBuzz oraal bij je inbrengen
En dit is er weer 1!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:12 schreef Furious het volgende:
[..]
Dat ik geen 17000 nutteloze posts maak wil niet zeggen dat ik newbie ben.
Ik heb 6000 nuttige posts gemaakt.![]()
Newbie!![]()
Je wilt je kunnen vergelijken met tonks he.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:13 schreef ChOas het volgende:
[..]
En dit is er weer 1!!
Dammit, geen idee dat ik 17000 posts had
En bedankt! Welk filmpje ???? Nu heb ik net die site van binnen naar buiten geklikt en geen filmpje kunnen vindne!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |