5 Euro.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:40 schreef ChOas het volgende:
[..]
Okay pjee, dit is geen geintje... ik WIL die background!!!
Waar vind ik die ???
Als ik je nou eens niet in elkaar sla op de Apple meet ?quote:
Ik heb altijd nog een iPod photo 40GB achter de hand.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:43 schreef tonks het volgende:
Furious mag daar niet komen. hij heeft geen apple![]()
![]()
Dan stuur ik mijn soldaten op je af. Deze SC is een dictatuur.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:43 schreef ChOas het volgende:
[..]
Als ik je nou eens niet in elkaar sla op de Apple meet ?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:40 schreef ChOas het volgende:
[..]
Okay pjee, dit is geen geintje... ik WIL die background!!!
Waar vind ik die ???
Thanks!quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:45 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
[[url=http://img106.imagevenue.com/loc50/th_998_16.jpg]afbeelding][/URL]
Tadaa! Ik heb hem alleen niet groter dan 1024x768... Destijds heb ik hem gewoon via google gevonden
Geen idee, maar misschien is het wel leuk!quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Apple Meet? Wo und wenn?
Prefs -> Keyboard and mouse -> mouse -> trackingquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:46 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
even een stom vraagje
maar is er in osx ook een manier om de versnelling van de muis in te stellen.
ik kan die optie nergens vinden
Die is er. System Preferences-->Keyboard & Mouse-->Mouse (of Trackpad)quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:46 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
even een stom vraagje
maar is er in osx ook een manier om de versnelling van de muis in te stellen.
ik kan die optie nergens vinden
Ik heb een 10gig uploadlimietquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:41 schreef ChOas het volgende:
Willen misschien wat meer mensen dat filmpje downloaden, ik heb hier een Gig aan bandbreedte welk gebruikt moet worden!
Nadeel is dat er maar een 100Mb kaart in die server zit
Leider van watquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:46 schreef Furious het volgende:
[..]
Mini ook niet, heb ik zojuist als leider besloten. Whehe!![]()
Draai jij maar 1024*768 dan??quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:46 schreef ChOas het volgende:
[..]
Thanks!
Die resolutie is perfect voor mijn Mini!!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |