Okay.quote:Op zondag 4 december 2005 11:14 schreef Hugster het volgende:
ENIGE
zo goed
en stop nu maar met slaan!!![]()

quote:Op zondag 4 december 2005 11:19 schreef Hugster het volgende:
SoW eY! mOoIe piCca !! aLlEen wAaR ZijN DiE cHicCaS yOw?!
Oh, whehe.quote:Op zondag 4 december 2005 11:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
je hebt de hotlink"beveiliging" nog niet gezien?![]()
Wat kost die 'kleinste wens' precies?quote:Op zondag 4 december 2005 12:00 schreef Furious het volgende:
Sinterklaas heeft het nu echt helemaal gedaan hier hoor. Ik heb mijn kleinste wens niet eens gekregen.
Mijn hoop gaat nu naar de kerstman.
afbeelding
Slechts 1625 euro, die zogenaamde gullaards worden met het jaar gieriger.quote:Op zondag 4 december 2005 12:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat kost die 'kleinste wens' precies?
Hebbert.quote:Op zondag 4 december 2005 12:02 schreef Furious het volgende:
Slechts 1625 euro, die zogenaamde gullaards worden met het jaar gieriger.![]()
quote:
Het wordt gemaakt met dezelfde precisie als rocket-science.quote:Op zondag 4 december 2005 12:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wrom is dat spul eik zo duur?
Dat zou je zeggen. Ik vraag me dan ook af waarom ik mijn luxe jacht niet heb gekregen.quote:Op zondag 4 december 2005 12:04 schreef Furious het volgende:
![]()
Ik las gister in de krant dat de Sint 700 miljoen euro heeft uitgegeven, daar kan dit toch ook nog wel van af?![]()
Wel flauw ja. Ik zei toch dat die Sint ieder jaar gieriger wordt.quote:Op zondag 4 december 2005 12:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen. Ik vraag me dan ook af waarom ik mijn luxe jacht niet heb gekregen.
quote:Op zondag 4 december 2005 12:18 schreef Hugster het volgende:
je moet je het ook allemaal zelf doen eh
Ik ga maar eens een leuk kerst cadeautje uitzoeken voor mezelf, ik heb een paar weken geleden ¤500 op straat gevonden dus dat komt nu wel van pas![]()
Ja en ik heb al 3 iPod sokkenquote:Op zondag 4 december 2005 12:18 schreef Furious het volgende:
[..]
![]()
Ik koop ook altijd cadeau's voor mezelf. Anders krijg ik weer sokken ofzo.![]()
hier nog 5 pc's en een Fujitsu laptopquote:Op zondag 4 december 2005 12:23 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Bij ons is er geen PC meer te bekennen!
Wel 2 Mac's en in Januari de 3de als het goed is!
quote:Op zondag 4 december 2005 12:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
hier nog 5 pc's en een Fujitsu laptop
Bij grootmoeder met een pakje kaarten.quote:Op zondag 4 december 2005 12:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan gaat mamma huilen
Waar moet ze nu in godsnaam gaan kaarten dan?
quote:Op zondag 4 december 2005 12:30 schreef Furious het volgende:
[afbeelding]
Die witte Nintendo.
Gaat mooi passen bij iBooks e.d.
jaquote:Op zondag 4 december 2005 12:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hugster, heb je echt 500 euro op straat gevonden?
Die controller gaat echt dikke lol worden met z'n 4-en. Mario Party e.d.quote:Op zondag 4 december 2005 12:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bij deze benoem ik je tot volwaardig kwaliteitsposter
Nintendo
Wat ontzettend cool voor je.quote:
ja ik was geschoktquote:Op zondag 4 december 2005 12:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat ontzettend cool voor je.Dat is vet veel geld.
Waar vond je het?
Zo kreeg ik deze week van een oude baan een nabetaling van 375 euro die ik niet verwachtte.Ik zit momenteel zonder betaald werk, dus dat kan ik heel goed gebruiken.
Geef mij maar de zwarte 'monolith' uitvoering.quote:Op zondag 4 december 2005 12:30 schreef Furious het volgende:
[afbeelding]
Die witte Nintendo.
Mazzelaar!quote:Op zondag 4 december 2005 12:48 schreef Hugster het volgende:
Inmiddels is hij via de stortingsautomaat op mijn rekening gezet dus hij is echt
Jammer dat de specs en de controller beide zuigen, en hij het van de games moet hebben.quote:Op zondag 4 december 2005 12:30 schreef Furious het volgende:
[afbeelding]
Die witte Nintendo.
Jij bent zo'n getallen freak.quote:Op zondag 4 december 2005 13:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jammer dat de specs en de controller beide zuigen.
Als of specs uitmaken bij een console. Als er maar leuke games voor zijn. En dat zit naar mijn idee wel goed bij nintendoquote:Op zondag 4 december 2005 13:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jammer dat de specs en de controller beide zuigen, en hij het van de games moet hebben.
En dat is dan weer persoonlijk, ik vind het sinds ik 8 was niet meer leuk om met een getekende loodgieter te spelen, of een paddestoel. Of een raar mytisch persoon ala Zeldaquote:Op zondag 4 december 2005 13:35 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Als of specs uitmaken bij een console. Als er maar leuke games voor zijn. En dat zit naar mijn idee wel goed bij nintendo
Dat zeker, dat doet geen enkele console hem na. Paar biertjes, gamecube aan, en brainless gamen maarquote:Op zondag 4 december 2005 13:36 schreef Furious het volgende:
Nintendo is gewoon nog steeds de leider in spellen en hardware voor 4 man achter 1 console.
*Mindcontrol* Wat jij wil, is een Nintendo Revolution en 4 goede vrienden.quote:
Wel een witte hequote:
Ik heb geen vrienden.quote:Op zondag 4 december 2005 13:40 schreef Furious het volgende:
*Mindcontrol* Wat jij wil, is een Nintendo Revolution en 4 goede vrienden.![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 13:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dát had je hier nou niet moeten zeggen
Daarom dusquote:Op zondag 4 december 2005 13:42 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik zou wel vrienden met je willen zijn, denk ik.![]()
Wel een dikke portomonnee.quote:Op zondag 4 december 2005 13:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als ik een PSP heb, heb ik geeneens vrienden nodig.
laat het m'n vriendin maar niet horenquote:Op zondag 4 december 2005 13:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hugster, koop je een PSP voor me? In ruil voor seks eventueel?
die foto komt rechtstreeks van m'n camera af...quote:Op zondag 4 december 2005 13:55 schreef Geqxon het volgende:
Photoshop?
Of is het echt zo extreem goed?
Leen me even 250 euro.quote:Op zondag 4 december 2005 13:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
laat het m'n vriendin maar niet horen
Maar als ik in een PSP topic, Gamecube topic en/of Playstation topic over Apple begin wordt het ook net zo hard verwijderd.quote:
Wij zijn tolerant.quote:Op zondag 4 december 2005 13:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar als ik in een PSP topic, Gamecube topic en/of Playstation topic over Apple begin wordt het ook net zo hard verwijderd.
OMGquote:Op zondag 4 december 2005 13:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
die foto komt rechtstreeks van m'n camera af...
Dat zijn dan ook geen slowchat-topics, + dat het vrij specifieke producttopics zijn.quote:Op zondag 4 december 2005 13:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar als ik in een PSP topic, Gamecube topic en/of Playstation topic over Apple begin wordt het ook net zo hard verwijderd.
En barslechte films die de eerste gameboy nog niet waardig zijn.quote:Op zondag 4 december 2005 13:54 schreef Geqxon het volgende:
De PSP is uber natuurlijk he
Films, TiVo-compatibility, Games, Wifi, Fokken en meer
Je kan er in principe alle films opzetten d.m.v. de Sony Media Manager, of bijvoorbeeld je TiVo machinequote:Op zondag 4 december 2005 14:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
En barslechte films die de eerste gameboy nog niet waardig zijn..
En hier gaat het niet om een vrij specifiek product?quote:Op zondag 4 december 2005 14:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook geen slowchat-topics, + dat het vrij specifieke producttopics zijn.
Nou je meent 't.quote:Op zondag 4 december 2005 14:02 schreef Geqxon het volgende:
Je kan er in principe alle films opzetten d.m.v. de Sony Media Manager, of bijvoorbeeld je TiVo machine
quote:Op zondag 4 december 2005 14:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
My lips are sealed.De bovenste dan.
quote:Op zondag 4 december 2005 14:05 schreef Hugster het volgende:
Nee sorry, ik kom geen seks tekort dus ga toch voor de iPod denk ik![]()
Niet nog een collectie minnaars die je lief aan kunt kijken om gezamelijk een psp voor je te kopen?quote:
Ik heb 1 minnaar en die heeft geen cent te makken.quote:Op zondag 4 december 2005 14:14 schreef Hugster het volgende:
Niet nog een collectie minnaars die je lief aan kunt kijken om gezamelijk een psp voor je te kopen?![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 14:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb 1 minnaar en die heeft geen cent te makken.
Nope, het gaat hier over productenquote:Op zondag 4 december 2005 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En hier gaat het niet om een vrij specifiek product?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |