Als of specs uitmaken bij een console. Als er maar leuke games voor zijn. En dat zit naar mijn idee wel goed bij nintendoquote:Op zondag 4 december 2005 13:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jammer dat de specs en de controller beide zuigen, en hij het van de games moet hebben.
En dat is dan weer persoonlijk, ik vind het sinds ik 8 was niet meer leuk om met een getekende loodgieter te spelen, of een paddestoel. Of een raar mytisch persoon ala Zeldaquote:Op zondag 4 december 2005 13:35 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Als of specs uitmaken bij een console. Als er maar leuke games voor zijn. En dat zit naar mijn idee wel goed bij nintendo
Dat zeker, dat doet geen enkele console hem na. Paar biertjes, gamecube aan, en brainless gamen maarquote:Op zondag 4 december 2005 13:36 schreef Furious het volgende:
Nintendo is gewoon nog steeds de leider in spellen en hardware voor 4 man achter 1 console.
*Mindcontrol* Wat jij wil, is een Nintendo Revolution en 4 goede vrienden.quote:
Wel een witte hequote:
Ik heb geen vrienden.quote:Op zondag 4 december 2005 13:40 schreef Furious het volgende:
*Mindcontrol* Wat jij wil, is een Nintendo Revolution en 4 goede vrienden.![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 13:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dát had je hier nou niet moeten zeggen
Daarom dusquote:Op zondag 4 december 2005 13:42 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik zou wel vrienden met je willen zijn, denk ik.![]()
Wel een dikke portomonnee.quote:Op zondag 4 december 2005 13:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als ik een PSP heb, heb ik geeneens vrienden nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |