hier nog 5 pc's en een Fujitsu laptopquote:Op zondag 4 december 2005 12:23 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Bij ons is er geen PC meer te bekennen!
Wel 2 Mac's en in Januari de 3de als het goed is!
quote:Op zondag 4 december 2005 12:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
hier nog 5 pc's en een Fujitsu laptop
Bij grootmoeder met een pakje kaarten.quote:Op zondag 4 december 2005 12:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan gaat mamma huilen
Waar moet ze nu in godsnaam gaan kaarten dan?
quote:Op zondag 4 december 2005 12:30 schreef Furious het volgende:
[afbeelding]
Die witte Nintendo.
Gaat mooi passen bij iBooks e.d.
jaquote:Op zondag 4 december 2005 12:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hugster, heb je echt 500 euro op straat gevonden?
Die controller gaat echt dikke lol worden met z'n 4-en. Mario Party e.d.quote:Op zondag 4 december 2005 12:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bij deze benoem ik je tot volwaardig kwaliteitsposter
Nintendo
Wat ontzettend cool voor je.quote:
ja ik was geschoktquote:Op zondag 4 december 2005 12:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat ontzettend cool voor je.Dat is vet veel geld.
Waar vond je het?
Zo kreeg ik deze week van een oude baan een nabetaling van 375 euro die ik niet verwachtte.Ik zit momenteel zonder betaald werk, dus dat kan ik heel goed gebruiken.
Geef mij maar de zwarte 'monolith' uitvoering.quote:Op zondag 4 december 2005 12:30 schreef Furious het volgende:
[afbeelding]
Die witte Nintendo.
Mazzelaar!quote:Op zondag 4 december 2005 12:48 schreef Hugster het volgende:
Inmiddels is hij via de stortingsautomaat op mijn rekening gezet dus hij is echt
Jammer dat de specs en de controller beide zuigen, en hij het van de games moet hebben.quote:Op zondag 4 december 2005 12:30 schreef Furious het volgende:
[afbeelding]
Die witte Nintendo.
Jij bent zo'n getallen freak.quote:Op zondag 4 december 2005 13:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jammer dat de specs en de controller beide zuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |