laat het m'n vriendin maar niet horenquote:Op zondag 4 december 2005 13:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hugster, koop je een PSP voor me? In ruil voor seks eventueel?
die foto komt rechtstreeks van m'n camera af...quote:Op zondag 4 december 2005 13:55 schreef Geqxon het volgende:
Photoshop?
Of is het echt zo extreem goed?
Leen me even 250 euro.quote:Op zondag 4 december 2005 13:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
laat het m'n vriendin maar niet horen
Maar als ik in een PSP topic, Gamecube topic en/of Playstation topic over Apple begin wordt het ook net zo hard verwijderd.quote:
Wij zijn tolerant.quote:Op zondag 4 december 2005 13:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar als ik in een PSP topic, Gamecube topic en/of Playstation topic over Apple begin wordt het ook net zo hard verwijderd.
OMGquote:Op zondag 4 december 2005 13:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
die foto komt rechtstreeks van m'n camera af...
Dat zijn dan ook geen slowchat-topics, + dat het vrij specifieke producttopics zijn.quote:Op zondag 4 december 2005 13:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar als ik in een PSP topic, Gamecube topic en/of Playstation topic over Apple begin wordt het ook net zo hard verwijderd.
En barslechte films die de eerste gameboy nog niet waardig zijn.quote:Op zondag 4 december 2005 13:54 schreef Geqxon het volgende:
De PSP is uber natuurlijk he
Films, TiVo-compatibility, Games, Wifi, Fokken en meer
Je kan er in principe alle films opzetten d.m.v. de Sony Media Manager, of bijvoorbeeld je TiVo machinequote:Op zondag 4 december 2005 14:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
En barslechte films die de eerste gameboy nog niet waardig zijn..
En hier gaat het niet om een vrij specifiek product?quote:Op zondag 4 december 2005 14:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook geen slowchat-topics, + dat het vrij specifieke producttopics zijn.
Nou je meent 't.quote:Op zondag 4 december 2005 14:02 schreef Geqxon het volgende:
Je kan er in principe alle films opzetten d.m.v. de Sony Media Manager, of bijvoorbeeld je TiVo machine
quote:Op zondag 4 december 2005 14:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
My lips are sealed.De bovenste dan.
quote:Op zondag 4 december 2005 14:05 schreef Hugster het volgende:
Nee sorry, ik kom geen seks tekort dus ga toch voor de iPod denk ik![]()
Niet nog een collectie minnaars die je lief aan kunt kijken om gezamelijk een psp voor je te kopen?quote:
Ik heb 1 minnaar en die heeft geen cent te makken.quote:Op zondag 4 december 2005 14:14 schreef Hugster het volgende:
Niet nog een collectie minnaars die je lief aan kunt kijken om gezamelijk een psp voor je te kopen?![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 14:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb 1 minnaar en die heeft geen cent te makken.
Nope, het gaat hier over productenquote:Op zondag 4 december 2005 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En hier gaat het niet om een vrij specifiek product?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |