Heb je werk voor 'm?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:14 schreef Hugster het volgende:
als je nou eens je mail adres neerplempt heb ik denk ik nog wel een vervroegd sinterklaas kadotje![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef Rock-shocker het volgende:![]()
Dat soort ongein mag je lekker zelf doen, Nietzman
Mijn mail staat ook in mijn profiel hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nice...Nederlandse Office 2004 op Torrent
Eindelijk![]()
Niet doen tonks.quote:Op vrijdag 2 december 2005 07:35 schreef tonks het volgende:
Huh Warez huh, walter moest mij gewoon mailen om iets anders, over punikken
Door hem erin te prikkenquote:Op vrijdag 2 december 2005 07:37 schreef tonks het volgende:
Heb trouwens net uitgevonden hoe ik mijn LaCie externe schijf deel met mijn xbox
Netwerk-kabeltje in je Airport router, netwerkkabeltje in je Mac, klaar.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dark Roast Senseo hier![]()
Nog steeds NAT fout op mijn iMac ffs
Als dat zo makkelijk was dan riep ik dat hier natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Netwerk-kabeltje in je Airport router, netwerkkabeltje in je Mac, klaar.
OSX is toch allemaal enorm makkelijk??quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als dat zo makkelijk was dan riep ik dat hier natuurlijk niet.
PB doet het met dezelfde instellingen wel zonder NAT en de iMac niet.
Luie moeder?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Heb je werk voor 'm?
Tof. Hij mag bij mij ook wel komen stofzuigen trouwens.
Aan die smiley te zien maak je een grapje?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Rooibosthee is voor heaumeaux![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |