Leuk gesprek ookquote:Op donderdag 1 december 2005 21:37 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee hoe ik die naam daar iets kleiner krijg?
je bedoelt die geile 80-400?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:05 schreef Furious het volgende:
Ik heb de order van de lens gecancelled.
Ik heb alleen nog een oude versie liggen die ik "gekocht" had, maar die ondersteund geen Mighty Mousequote:Op donderdag 1 december 2005 22:37 schreef E.T. het volgende:
M"n muissnelheid is geweldig
en ik heb weer een 'back'-knop op m'n muis
alleen jammer dat 't shareware is, en ik de hele tijd dat login-scherm op 'later' moet klikken
Dat heb ik met SideTrack, helemaal om horendol van te wordenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:37 schreef E.T. het volgende:
alleen jammer dat 't shareware is, en ik de hele tijd dat login-scherm op 'later' moet klikken
1 2 3 4 5 | Qty. Product 1 PBG4 15/1.67 CTO |
Ik ben een arme student en als ik iet niet hoef te kopen om het te gebruiken doe ik dat dus ook niet. Dan maar af en toe wat wegklikkenquote:
Heb je werk voor 'm?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:14 schreef Hugster het volgende:
als je nou eens je mail adres neerplempt heb ik denk ik nog wel een vervroegd sinterklaas kadotje![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef Rock-shocker het volgende:![]()
Dat soort ongein mag je lekker zelf doen, Nietzman
Mijn mail staat ook in mijn profiel hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nice...Nederlandse Office 2004 op Torrent
Eindelijk![]()
Niet doen tonks.quote:Op vrijdag 2 december 2005 07:35 schreef tonks het volgende:
Huh Warez huh, walter moest mij gewoon mailen om iets anders, over punikken
Door hem erin te prikkenquote:Op vrijdag 2 december 2005 07:37 schreef tonks het volgende:
Heb trouwens net uitgevonden hoe ik mijn LaCie externe schijf deel met mijn xbox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |