quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Ja maar, het was wel heul erg snelquote:Op donderdag 1 december 2005 01:24 schreef the900 het volgende:
Hij stond al klaar C, wat dacht je dan
Je bent een postzegelverzamelaar?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:20 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Eens kijken. Ik beschik over eigenwaarde, ben van het mannelijk geslacht en ik ben hetero. Geen twijfel mogelijk dat ik een fanatiek filatelist ben. En dat ik bier lust.
Welterust, muziekliefhebber.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:25 schreef Aurelianus het volgende:
Charlie Laaggeluid en Mentale Theo zijn uitgespeeld dus ik keer bedwaarts. Tabee.
Ik ben het warp 2 BeFfen nog niet verleerdquote:Op donderdag 1 december 2005 01:25 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Ja maar, het was wel heul erg snel
quote:Op donderdag 1 december 2005 01:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Welterust, muziekliefhebber. barbaar
Dat is zonde!quote:Op donderdag 1 december 2005 01:22 schreef the900 het volgende:
[..]
Zoals een rookworst uitdrukken in de asbak?
Tabee Aur.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:25 schreef Aurelianus het volgende:
Charlie Laaggeluid en Mentale Theo zijn uitgespeeld dus ik keer bedwaarts. Tabee.
Zou je denken?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:26 schreef rene29 het volgende:
hier verder?
Jup, alweer een deeltje achter de rug..quote:Op donderdag 1 december 2005 01:26 schreef rene29 het volgende:
hier verder?
Gelukkig is het geen vervolgverhaal!quote:Op donderdag 1 december 2005 01:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jup, alweer een deeltje achter de rug..
Het gaat zo snel als de dagen.. zo snel als de tijd.. als je een keer je kont omdraait, ben je het kwijt..
stelletje mietjes!quote:Op donderdag 1 december 2005 01:27 schreef DeLeider het volgende:
Menschen ik ga slapen.... kzit er een beetje doorheen
Bedzequote:Op donderdag 1 december 2005 01:27 schreef DeLeider het volgende:
Vroegah ging zo'n topic tot pagionatje 11 ofzo....quote:Op donderdag 1 december 2005 01:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jup, alweer een deeltje achter de rug..
Het gaat zo snel als de dagen.. zo snel als de tijd.. als je een keer je kont omdraait, ben je het kwijt..
Hoe dat?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:27 schreef DeLeider het volgende:
Ik lees 101 posts per pagina dus bij mij eindigen ze altijd op 3.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:29 schreef rene29 het volgende:
[..]
Vroegah ging zo'n topic tot pagionatje 11 ofzo....
Of ben ik nu de weg kwijt?
Je kan zelf instellen hoeveel berichten per pagina je wilt zien, dus dat hangt er vanaf. Maximaal aantal replies op de OP is 300.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:29 schreef rene29 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2005 01:29 schreef rene29 het volgende:
[..]
Johquote:Op donderdag 1 december 2005 01:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Misschien met andere instellingen..
Neuh, ik ben geen koffie drinkert. Vinden m'n darmen niet zo'n goed idee enzoquote:Op donderdag 1 december 2005 01:31 schreef rene29 het volgende:
ahhh
dat is er dus verranderd
(misschien kon dat vroeger ook wel, nooit naar gekeken...)
Maar goed, ik schenk me nog maar s koffie in...
Iemand?
Vlak voor het slapen gaan koffie?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:31 schreef rene29 het volgende:
ahhh
dat is er dus verranderd
Iemand?
Waar zit je eigenlijk? En waarom enzo?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:31 schreef rene29 het volgende:
ahhh
dat is er dus verranderd
Iemand?
Koffie?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:31 schreef rene29 het volgende:
ahhh
dat is er dus verranderd
Iemand?
Heb ik nooit last van, gelukkigquote:Op donderdag 1 december 2005 01:32 schreef rene29 het volgende:
ik moet bijna wel zo vroeg in de ochtend
anders breek ik af...
Ik zit in de Filipijnen...quote:Op donderdag 1 december 2005 01:32 schreef the900 het volgende:
[..]
Waar zit je eigenlijk? En waarom enzo?
Het is daar half negen 's ochtends, c.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:33 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Koffie?
HEIDEN!
Hier is het bier 's avonds.
Het is daar ochten hequote:Op donderdag 1 december 2005 01:33 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Koffie?
HEIDEN!
wat gaaf zeg. wat voor bedrijfje?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:34 schreef rene29 het volgende:
[..]
Ik zit in de Filipijnen...
Ooit op vakantie gegaan, meisje (mn huidige vrouw) tegenwgekomen
en eigen bedrijf opgericht...
Weet ik...quote:Op donderdag 1 december 2005 01:33 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Koffie?
HEIDEN!
Ben fotograaf.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:34 schreef the900 het volgende:
[..]
wat gaaf zeg. wat voor bedrijfje?
Ah, best leuk werk lijkt mequote:Op donderdag 1 december 2005 01:36 schreef rene29 het volgende:
[..]
Ben fotograaf.
Doe hier voornamelijk bruiloften.
Is hier vrij Rooms Katoliek enzo..
Ik niet hoor.... De opdrachtgeverts
Oeps.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:35 schreef rene29 het volgende:
[..]
Weet ik...
Maar t is hier 8.30 in de ochtend....
Bier is al op (gisteravond enzo)
Frikandellen!!quote:Op donderdag 1 december 2005 01:38 schreef Janetje het volgende:
Bier!!!
*om de stemming er weer in te krijgen*
quote:
Ik eigenlijk ook niet, maar alles om de stemming weer op te krikkenquote:Op donderdag 1 december 2005 01:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik moet er momenteel níet aan denken.. maar ga vooral je gang..
Heb hier in ieder geval geen last van sneeuw gehad....quote:Op donderdag 1 december 2005 01:37 schreef the900 het volgende:
[..]
Ah, best leuk werk lijkt me![]()
Oom van me is ook fotograaf.
Lijkt me heerlijk, eens een tijd in een ander land wonen.
Balletje Pinda zou er wél ingaanquote:Op donderdag 1 december 2005 01:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik moet er momenteel níet aan denken.. maar ga vooral je gang..
Klinkt heerlijk. maar aan de andere kant was ik ook wel heel blij toen het sneeuwdequote:Op donderdag 1 december 2005 01:42 schreef rene29 het volgende:
[..]
Heb hier in ieder geval geen last van sneeuw gehad....
En verder... 8.40 in de ochtend, stralend blauwe hemel, en strand weer...
Heb t zo slecht nog niet...
*pindakaas pakt*quote:Op donderdag 1 december 2005 01:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Balletje Pinda zou er wél ingaan
*steekt had uit het raam...quote:Op donderdag 1 december 2005 01:42 schreef rene29 het volgende:
[..]
Het relaxte van Nederland is de lange zwoele zomerschemeravond, die heb je in de tropen niet zo. Daar pleurt de ploert binnen een uur de zee inquote:Op donderdag 1 december 2005 01:42 schreef rene29 het volgende:
[..]
Geloof je t zelf?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
*steekt had uit het raam...
*weer terugloopt naar pc.
Heerlijk, zo'n ijshand..
quote:
Liever dat ie na een wamre dag in ene keer naar beneden dondert,quote:Op donderdag 1 december 2005 01:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het relaxte van Nederland is de lange zwoele zomerschemeravond, die heb je in de tropen niet zo. Daar pleurt de ploert binnen een uur de zee in
Ik ook niet, want hier in Zwolle is het niet zo koud.quote:
Ben ik het niet mee eens eigenlijk, maar ik ben dan ook gewend dat het zo gaat als hierquote:Op donderdag 1 december 2005 01:45 schreef rene29 het volgende:
[..]
Liever dat ie na een wamre dag in ene keer naar beneden dondert,
als dat t na een grijze, koude dag een tijdje duurt....
*inkopt..quote:Op donderdag 1 december 2005 01:45 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Ik ook niet, want hier in Zwolle is het niet zo koud.
* xwrrw even op het balkon gaat staan
Heulemaal niet zo koud!
Hmm, zo slecht vind ik de Nederlandse zomers meestal nietquote:Op donderdag 1 december 2005 01:45 schreef rene29 het volgende:
[..]
Liever dat ie na een wamre dag in ene keer naar beneden dondert,
als dat t na een grijze, koude dag een tijdje duurt....
Harde tepels!quote:Op donderdag 1 december 2005 01:45 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Ik ook niet, want hier in Zwolle is het niet zo koud.
Heulemaal niet zo koud!
Was ik ook....quote:Op donderdag 1 december 2005 01:46 schreef the900 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens eigenlijk, maar ik ben dan ook gewend dat het zo gaat als hier
Graag.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
*inkopt..
Tja.. dan moet ik maar naar Zwolle gaan..
Jammer alleen dat die zomers maar een paar weken duren....quote:Op donderdag 1 december 2005 01:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, zo slecht vind ik de Nederlandse zomers meestal nietHet weer is veranderlijk hier, dat is wel tof.
[..]
Harde tepels!
Als ik later groot ben ga ik het oosten van de wereld bezoeken. Ik wil sowieso nog eens naar Thailand, Japan en Indiaquote:Op donderdag 1 december 2005 01:47 schreef rene29 het volgende:
[..]
Was ik ook....
Maar geloof me, dit went snel
Doe dat effe op MSN! Oh wacht, daar zijn jullie ook al bezig natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2005 01:48 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Graag.
Maar van slaap zal weinig komen.
Geeft niet, als het daar maar warmer is..quote:Op donderdag 1 december 2005 01:48 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Graag.
Maar van slaap zal weinig komen.
Duh.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Doe dat effe op MSN! Oh wacht, daar zijn jullie ook al bezig natuurlijk
hmmm...Wat zal ik daar nu op zeggen?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geeft niet, als het daar maar warmer is..
Ja qua warmte win jij iddquote:Op donderdag 1 december 2005 01:51 schreef rene29 het volgende:
[..]
hmmm...Wat zal ik daar nu op zeggen?
quote:
Ja leuk hoor.. nog verder weg..quote:Op donderdag 1 december 2005 01:51 schreef rene29 het volgende:
[..]
hmmm...Wat zal ik daar nu op zeggen?
ijsmeis.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:51 schreef the900 het volgende:
Ik wil ook met een meisje op msn praten
ow wacht, ik heb laatst nog met ijsmeis gechat
jupquote:
Ik wil d'r gewoon één in m'n bed, mag dat ook?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:51 schreef the900 het volgende:
Afwezig qua state of mind of MSNgewijs?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:53 schreef xwrrw het volgende:
[..]
ijsmeis.
Lekker wijf maar zoooo afwezig.
Met jou nog meer.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik wil d'r gewoon één in m'n bed, mag dat ook?
Ooh...shitquote:Op donderdag 1 december 2005 01:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar hebben ze de Odol voor uitgevondenquote:Op donderdag 1 december 2005 01:55 schreef rene29 het volgende:
[..]
Ooh...shit
da's waar ook.
die ligt boven....
Algemeen.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:54 schreef the900 het volgende:
[..]
Afwezig qua state of mind of MSNgewijs?
Voor mij een dude svp..quote:Op donderdag 1 december 2005 01:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ze is best tof.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:56 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Algemeen.
Naja, I don't really give a fuck.
*meldt*quote:
Ja dat zeggen ze allemaal..quote:
Odol met verlengsnoerquote:Op donderdag 1 december 2005 01:57 schreef rene29 het volgende:
weet ik....
maar ze lag nog zo lief te slapen toen ik wakker werd...
maar niet lastig gevallen met mn ODOL...
Doen ik later wel....
(uitgestelde ODOL)
Nope... afstandsbediening.quote:
Tof..quote:
Neuh.. iets warmbloediger..quote:
Ik bedoelde meer dat jij niet de enige bent die een meid in bed wilde.quote:
Zoals?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tof..
[..]
Neuh.. iets warmbloediger..
aan een kut likken, sukkel!quote:Op donderdag 1 december 2005 02:00 schreef PLAE@ het volgende:
wtf is bef?
Liever wat dichterbij..quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 01:59 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Jij kan beter gewoon helemaal niks zeggen
Ah, ok. Helder nu. Ik niet, en dat zonder drankquote:Op donderdag 1 december 2005 02:00 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat jij niet de enige bent die een meid in bed wilde.
Wanneer word jij 14?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Liever wat dichterbij..
[..]En van wie ben jij nou weer een kutkloon?
Een echt mens..quote:
Neuh..quote:
en terechtquote:
Over een jaartje of -6quote:
welkom buitenlander!quote:Op donderdag 1 december 2005 02:04 schreef rene29 het volgende:
Gezellig....
Voel me al bijna thuis hierzo...
Toch wel gemist, al dat gescheld enzo..
m.a.w.: Welkom in Nederland!
Als jij rijp genoeg bent mag je terug komen.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Over een jaartje of -6
Zeg eens even.. van wie ben jij? En, had diegene niet genoeg inspiratie voor een léuke kloon?
Haha....quote:
Zonde..quote:Op donderdag 1 december 2005 02:06 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Als jij rijp genoeg bent mag je terug komen.
Valt wel mee DL.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:06 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Als jij rijp genoeg bent mag je terug komen.
Wen er maar aan, teleurstellingen, met zo'n kop.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zonde..
Ik had toch wel een betere reply verwacht..
kun je echt niet beter?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:09 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Wen er maar aan, teleurstellingen, met zo'n kop.
Ach, die kop van mij kan ik niks aan doen..quote:Op donderdag 1 december 2005 02:09 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Wen er maar aan, teleurstellingen, met zo'n kop.
Dus je geeft toe dat je een misvormt gezicht hebt?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, die kop van mij kan ik niks aan doen..
Hmm... misvormd niet zozeer.. misschien heb ik wat lang klem gezeten..quote:Op donderdag 1 december 2005 02:13 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je een misvormt gezicht hebt?
Kom je nu nog eens met een toffe reply of blijf je zo zwak als een beekje?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:14 schreef Andriesje het volgende:
Oke ik ben in bad cya
Ik ben in bad jonge, stfu, kga mijn laptop niet meenemen in bad.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:15 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Kom je nu nog eens met een toffe reply of blijf je zo zwak als een beekje?
Je kent J. goed genoeg om te weten dat ze daarover niet in discussie gaat met dat minderwaardigheiscomplex van d'rquote:Op donderdag 1 december 2005 02:13 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je een misvormt gezicht hebt?
Maak je niet druk, mongolen heb je overal.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm... misvormd niet zozeer.. misschien heb ik wat lang klem gezeten..
Jij geeft toe dat je een spellingsprobleem hebt?
Doe maar wel..quote:Op donderdag 1 december 2005 02:15 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Ik ben in bad jonge, stfu, kga mijn laptop niet meenemen in bad.
Erg goed in rellen ben je niet jongeman.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:15 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Dat is niet mijn enige probleem.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij geeft toe dat je een spellingsprobleem hebt?
Johquote:Op donderdag 1 december 2005 02:18 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Erg goed in rellen ben je niet jongeman.
quote:Op donderdag 1 december 2005 02:19 schreef Andriesje het volgende:
Weetje, fuck jullie ja, ik neem gewoon een plank mee, die doe ik wel over het bad! Kan ik blijven internetten, stumpers.
quote:Op donderdag 1 december 2005 02:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Doe maar wel..
Even oplader in het stopcontact erbij..
Even laten vallen..
Schokkende ervaring..
Jij bent echt een pauperquote:Op donderdag 1 december 2005 02:19 schreef Andriesje het volgende:
Weetje, fuck jullie ja, ik neem gewoon een plank mee, die doe ik wel over het bad! Kan ik blijven internetten, stumpers.
Andere kant van de wereld lacht mee...quote:Op donderdag 1 december 2005 02:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij bent echt een pauper
* rompompom wijst naar Andriesje en lacht heel hard
Duw die laptop eens in het water..quote:Op donderdag 1 december 2005 02:25 schreef Andriesje het volgende:
Zo zit nu in bad en met laptop tegelijk, snoertje zit gewoon boven het water dus.
Nee gebeurde net al bijna, lijkt me niet goed voor dat dingquote:Op donderdag 1 december 2005 02:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Duw die laptop eens in het water..
Nooit gehoord van schoktherapie?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:29 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Nee gebeurde net al bijna, lijkt me niet goed voor dat ding
Toch benieuwd van wie je een kloon bent.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:29 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Nee gebeurde net al bijna, lijkt me niet goed voor dat ding
Nee, kost me een nieuwe laptop, dus heb daar geen baat bij.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:30 schreef rene29 het volgende:
[..]
Nooit gehoord van schoktherapie?
Je hebt gelijk: Niet goed voor je laptop,
maar jij kunt er best baat bij hebben..
Juist.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Toch benieuwd van wie je een kloon bent.
Vast weer zo'n nietsbetekende kutbaggeraar.
Ah, doe het dan voor onsquote:Op donderdag 1 december 2005 02:31 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Nee, kost me een nieuwe laptop, dus heb daar geen baat bij.
Ah, dan is het gissen naar een naald in een berg naalden.quote:
Het kan ook zonder je laptop (want da's best zonde)quote:Op donderdag 1 december 2005 02:31 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Nee, kost me een nieuwe laptop, dus heb daar geen baat bij.
Neen.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Ah, dan is het gissen naar een naald in een berg naalden.
Hmm.. geen leuke in ieder geval..quote:Op donderdag 1 december 2005 02:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Toch benieuwd van wie je een kloon bent.
Vast weer zo'n nietsbetekende kutbaggeraar.
Been there, done that.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:34 schreef rene29 het volgende:
[..]
Het kan ook zonder je laptop (want da's best zonde)
Gewoon je haardroger in het water gooien ofzo...
Ik ga hier niet allerlei baggerusers opnoemen.quote:
GoLLeMquote:Op donderdag 1 december 2005 02:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ga hier niet allerlei baggerusers opnoemen.
Dus vertel gewoon welke van de onzeggende kutbaggeraartjes je bent.
Die was toch nog bezig met z'n laatste?quote:
DP?quote:
Dat is wel té.quote:
Neuh.. zelfs hij is leuker..quote:
Wat? Dat ie z'n laptop niet in het water wil gooien?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:39 schreef rene29 het volgende:
beetje jammer...
Ja, maar dat heeft iedereen die een maand op Fok! zitquote:Op donderdag 1 december 2005 02:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Die was toch nog bezig met z'n laatste?
En hij moet wel beter kunnen posten dan die andries kneuzel.
Slangemans?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft iedereen die een maand op Fok! zit
Het is SNAKEY!!
Tof, kan ie hem aan mij verkopen..quote:Op donderdag 1 december 2005 02:42 schreef rene29 het volgende:
Neeee....van die haardroger.
Die laptop kan ie beter op marktplaats verkopen.
Heeft iemand er nog iets aan.
Wordt dat ding voor t eerst echt gebruikt...
Slangemans kan wel beter dan dit.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach ja, je kan je maar vervelen hè
Íedereen kan beter dan dit..quote:Op donderdag 1 december 2005 02:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Slangemans kan wel beter dan dit.
Misschien is er opzet in het spel!quote:Op donderdag 1 december 2005 02:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Slangemans kan wel beter dan dit.
Ja vast, en ik ben zo geil als Brat Pittquote:Op donderdag 1 december 2005 02:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien is er opzet in het spel!
Had je wel gewilt ja, sukkel.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja vast, en ik ben zo geil als Brat Pitt
Gewild.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:51 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Had je wel gewilt ja, sukkel.
Nogal moeilik om een paar stomme fouten te maken in het Nederlandsquote:Op donderdag 1 december 2005 02:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Gewild.
Niet goed in de nederlandse taal dus.....
Ik moet gelijk denken aan KS eerlijk gezegd.:')quote:Op donderdag 1 december 2005 02:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nogal moeilik om een paar stomme fouten te maken in het Nederlands
Zoiets doe ik nou nooid..quote:Op donderdag 1 december 2005 02:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nogal moeilik om een paar stomme fouten te maken in het Nederlands
Waarom dacht ik daar nou niet aan!quote:Op donderdag 1 december 2005 02:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik moet gelijk denken aan KS eerlijk gezegd.:')
Nee, daarvoor is het te netjes allemaalquote:Op donderdag 1 december 2005 02:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik moet gelijk denken aan KS eerlijk gezegd.:')
Janet.. ik kots van jequote:
Jij dan.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, daarvoor is het te netjes allemaal
Wie?quote:
Zoiets ja!quote:Op donderdag 1 december 2005 03:04 schreef Andriesje het volgende:
Ja want wat jullie niet weten is dat ik een smerige rat bendie cerror probeerd in te palmen met vuige praatjes
![]()
Ha mayoquote:Op donderdag 1 december 2005 03:04 schreef Andriesje het volgende:
Ja want wat jullie niet weten is dat ik een smerige rat bendie cerror probeerd in te palmen met vuige praatjes
![]()
vaut.quote:
Neen, die al helemaal niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 03:07 schreef rompompom het volgende:
Euf.
Nope.quote:Op donderdag 1 december 2005 03:10 schreef rompompom het volgende:
Lango dan?
Nope.quote:Op donderdag 1 december 2005 03:15 schreef rompompom het volgende:
Timbob?
Wie is het.... van MB.....!quote:
Heeft ie een snor en een pet met een klep? Dan is het Jack!quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 03:20 schreef cerror het volgende:
Jullie raden het nooit
Voor jullie tijd.
quote:Op donderdag 1 december 2005 03:19 schreef rompompom het volgende:
Drie keer geraden en nog steeds niet goed. Mijn beurt is voorbij
Yo slaapze gozert!quote:Op donderdag 1 december 2005 03:20 schreef Andriesje het volgende:
They'll never know, Cerror ik begin het koud te krijgen van het bier, sleep tight!
quote:Op donderdag 1 december 2005 03:20 schreef cerror het volgende:
Jullie raden het nooit
Voor jullie tijd.
Ok, you guys.. spill it..quote:Op donderdag 1 december 2005 03:20 schreef Andriesje het volgende:
They'll never know, Cerror ik begin het koud te krijgen van het bier, sleep tight!
Ik zal het hier niet melden.quote:
Ach zo interessant is het ook weer niet..quote:
Inderdaad, neuken?quote:Op donderdag 1 december 2005 03:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach zo interessant is het ook weer niet..
Over tot de orde van de [BeF]dag..
Welterusten dan maar weer rppquote:Op donderdag 1 december 2005 03:27 schreef rompompom het volgende:
Oi, wat hoor ik daar nou? Ah, mijn bed! Het roept me!Wat schattig!
Wie kan dat nou negeren, zoiets liefs
Arghh.. frietquote:Op donderdag 1 december 2005 03:29 schreef InsertCredit het volgende:
Tjemig.
Ik heb ineens zo gruwelijk veel zin in friet![]()
post dan ook niet in dit topicquote:Op donderdag 1 december 2005 03:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Arghh.. friet![]()
Net zoveel sinaasappelsap gedronken.. en dan het woord friet horen.. ik word al misselijk bij het idee
Praat me er niet van..quote:Op donderdag 1 december 2005 03:31 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Zucht. Honger en niets in huis... het studentenbestaan is hard.
Trek!quote:Op donderdag 1 december 2005 03:31 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
post dan ook niet in dit topic.
Zucht. Honger en niets in huis... het studentenbestaan is hard.
quote:
Goed idee, J.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 03:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt
Dag hoor!
Heb je die nog opgeslagen ook,nooit geweten dat die zo grappig zou zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:34 schreef the900 het volgende:
[..]
ok ok tussen pc-fr34k in een kooi ( die is echt maf) en een lekker ding zonder naam dan.
Hell yeah!quote:Op donderdag 1 december 2005 00:44 schreef the900 het volgende:
[..]
Omdat Wytske een geil wijffie is!
quote:
Jij hebt zo'n Nederlands toetsenboord he?quote:
Een biertje ala, maar waarom zou hij een lul mee willen pakken?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:57 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Pak een biertje en lul mee.
Persoonlijke verhalen doen er hier niet toe dude.
Ik iets van 3 weken geleden. Maar dat brengt het totaal dan ook weer op maar 3 en nog steeds maar 1 meisje.quote:
A-men brother!quote:Op donderdag 1 december 2005 01:21 schreef rene29 het volgende:
Idere man lust bier..
Zo niet, is t geen man
Dus kinderen nueck je wel?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:22 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Gelijk een priester (kinderen uitgezonderd).
En wat als er nou reacties zijn niet gericht op de OP, zowat alles in een SC?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je kan zelf instellen hoeveel berichten per pagina je wilt zien, dus dat hangt er vanaf. Maximaal aantal replies op de OP is 300.
En dan in de frituur ermee.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:43 schreef the900 het volgende:
[..]
*pindakaas pakt*
kan je best een bal van kneden.
Tiesto.quote:
Een tweede ijsmeis.rar?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:51 schreef the900 het volgende:
ijsmen.rar.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 02:15 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Doe maar wel!, J. mijn grap, wat doe je!quote:Op donderdag 1 december 2005 02:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Doe maar wel..
Even oplader in het stopcontact erbij..
Even laten vallen..
Schokkende ervaring.. [afbeelding]
Jij begint echt een persoonlijkheidscomplex te ontwikkelen he?quote:
Bekrompen geest.quote:
Teruglezen is okay.quote:
quote:
En wat ga je erin frituren?quote:Op donderdag 1 december 2005 12:37 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb weliswaar sinds deel één van BeF niet meer gepost, maar ik dacht dat het toch wel even de moeite waard was te melden dat ik zojuist de vetpot onstoken heb
Ja, alleen mag je het reageren op ouwe shit van mij sowieso wel achterwege latenquote:Op donderdag 1 december 2005 11:24 schreef pc-fr34k het volgende:
16 replies in 1, ben je nu niet trots op me rpp?.
Oja, morgeh, ben er al een tijdje uit maar was bezig terug te lezen vanaf pagina 2 het vorige topic..
Eerste post van de dag en meteen een teiltje nodigquote:Op donderdag 1 december 2005 13:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Schoonheid! alles goed zo vroeg op de morgen?
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, alleen mag je het reageren op ouwe shit van mij sowieso wel achterwege latenJe bent de enige op Fok! die dat doet mên!
En mijn toetsenbord is gewoon normaal. 8W is een smilie van een ander forum
Ik zou Italiaan kunnen zijnquote:Op donderdag 1 december 2005 13:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eerste post van de dag en meteen een teiltje nodig
I'm not a retard! i'm a verry special boyquote:Op donderdag 1 december 2005 13:20 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Dan ben je eigenlijk best wel speciaal DL.
Inderdaadquote:Op donderdag 1 december 2005 13:27 schreef DeLeider het volgende:
PUB SC #500-14 | _moder8or_ heeft...
Nog steeds de aandacht hoer![]()
![]()
Het is maar waar je te koop mee wil lopen.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:27 schreef DeLeider het volgende:
![]()
De één heeft een nieuwe fiets en de ander geen leven.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:32 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Het is maar waar je te koop mee wil lopen.
Puik plan beste man.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:34 schreef Aurelianus het volgende:
Als ik indien ik solliciteer word afgewezen zal ik er een topic over openen.
Het was van gisteravond en vanacht, dat is toch niet oud.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, alleen mag je het reageren op ouwe shit van mij sowieso wel achterwege latenJe bent de enige op Fok! die dat doet mên!
Ik ben van plan een dure investering te doen. Een nije versterker. Maar het is niet zo dat ik een structureel tekort heb.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:35 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Puik plan beste man.
Stufi niet genoeg?
Teruglezen = ok.... en in SC is alles van een paar uur terug al oudquote:Op donderdag 1 december 2005 13:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het was van gisteravond en vanacht, dat is toch niet oud.. Ik blijf graag bij en reageren is leuk.
.
Daarbij is het ook nog leuk om uniek te zijn, de enige die dit doet..
met mij welquote:Op donderdag 1 december 2005 13:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Schoonheid! alles goed zo vroeg op de morgen?
Oei, materiële wensen.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:36 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik ben van plan een dure investering te doen. Een nije versterker. Maar het is niet zo dat ik een structureel tekort heb.
kut amdquote:Op donderdag 1 december 2005 13:27 schreef DeLeider het volgende:
![]()
Vind ik ook, en het houdt me van de straat.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:36 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Teruglezen = ok.... en in SC is alles van een paar uur terug al oud
Aangezien prostitutie wel geen succes zal worden lijkt me dat de enige oplossing.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:38 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Oei, materieële wensen.
Dan zal u uzelf toch zeker in het radarwerk van de grote boze industrie moeten plaatsen.
nou hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 13:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eerste post van de dag en meteen een teiltje nodig
Mijn kroeg-gedrag vereist eigenlijk ook een baan.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:40 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Aangezien prostitutie wel geen succes zal worden lijkt me dat de enige oplossing.
yeuhquote:Op donderdag 1 december 2005 13:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die mag op zich wel in de OP anders
Jouw romantiek houd in: Volg den leuter.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:42 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ze begrijpen mijn romantiek gewoon niet
Onbegrip ende jaloezie heerscht in jou...quote:Op donderdag 1 december 2005 13:43 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Jouw romantiek houd in: Volg den leuter.
Dat valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:44 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Onbegrip ende jaloezie heerscht in jou...
NOU GAAT IE ERAAN!quote:Op donderdag 1 december 2005 13:45 schreef Talietje het volgende:
DL je word begluurt
[[url=http://xs57.xs.to/pics/05484/ohnoes.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
niks mis mee toch?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:43 schreef xwrrw het volgende:
[..]
maar tochwel schattigquote:Op donderdag 1 december 2005 13:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oi, het is toch zo. Het is een slijmjurk!
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:47 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Ja ok, dat vind jij wel erg prettig ja.
Dat is romantiek volgens alle leden van het mannelijke geslachtquote:Op donderdag 1 december 2005 13:43 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Topickiller, en terecht.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
*jou ook wel leuk vind hooooooor![]()
Dat heeft vast te maken met het feit dat ik niet meer kan posten in Pubquote:Op donderdag 1 december 2005 14:04 schreef DeLeider het volgende:voegt een of ander mensch me net toe op msn...... blijkt het brechtje te zijn
!
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:04 schreef DeLeider het volgende:voegt een of ander mensch me net toe op msn...... blijkt het brechtje te zijn
!
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:08 schreef Natalie het volgende:
DeLeider heeft niets geleerd van z'n weekban PUB. Dan maar twee weken.
Als je dat weet, waarom zijn er dan vrouwen die andere dingen verwachten?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is romantiek volgens alle leden van het mannelijke geslacht![]()
Er zijn nog steeds mutsen die hoop blijven houden, dat stadium ben ik al lang gepasseerdquote:Op donderdag 1 december 2005 14:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je dat weet, waarom zijn er dan vrouwen die andere dingen verwachten?
Kom zo eensch op msn, dan pleurt die ene die me net toevoegde aa em de in het gesprekquote:
Of ze zijn gewoon nog niet de juiste tegen gekomen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mutsen die hoop blijven houden, dat stadium ben ik al lang gepasseerd![]()
Dat moet er gewoon tijdens de opvoeding worden ingemept! "Zie je dat rare ding van papa? Daar zitten zijn hersens!"quote:Op donderdag 1 december 2005 14:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mutsen die hoop blijven houden, dat stadium ben ik al lang gepasseerd![]()
Jij gaat dus zelf de lullen achterna.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
De juiste die ze helemaal uit die droom kunnen helpen ja. Maar dat moment van inzicht is onvermijdelijk vroeger of laterquote:Op donderdag 1 december 2005 14:12 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Of ze zijn gewoon nog niet de juiste tegen gekomen.
Ik weiger te klikkenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:13 schreef Talietje het volgende:
omfg DL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |