Ik ga hier niet allerlei baggerusers opnoemen.quote:
GoLLeMquote:Op donderdag 1 december 2005 02:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ga hier niet allerlei baggerusers opnoemen.
Dus vertel gewoon welke van de onzeggende kutbaggeraartjes je bent.
Die was toch nog bezig met z'n laatste?quote:
DP?quote:
Dat is wel té.quote:
Neuh.. zelfs hij is leuker..quote:
Wat? Dat ie z'n laptop niet in het water wil gooien?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:39 schreef rene29 het volgende:
beetje jammer...
Ja, maar dat heeft iedereen die een maand op Fok! zitquote:Op donderdag 1 december 2005 02:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Die was toch nog bezig met z'n laatste?
En hij moet wel beter kunnen posten dan die andries kneuzel.
Slangemans?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft iedereen die een maand op Fok! zit
Het is SNAKEY!!
Tof, kan ie hem aan mij verkopen..quote:Op donderdag 1 december 2005 02:42 schreef rene29 het volgende:
Neeee....van die haardroger.
Die laptop kan ie beter op marktplaats verkopen.
Heeft iemand er nog iets aan.
Wordt dat ding voor t eerst echt gebruikt...
Slangemans kan wel beter dan dit.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach ja, je kan je maar vervelen hč
Íedereen kan beter dan dit..quote:Op donderdag 1 december 2005 02:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Slangemans kan wel beter dan dit.
Misschien is er opzet in het spel!quote:Op donderdag 1 december 2005 02:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Slangemans kan wel beter dan dit.
Ja vast, en ik ben zo geil als Brat Pittquote:Op donderdag 1 december 2005 02:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien is er opzet in het spel!
Had je wel gewilt ja, sukkel.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja vast, en ik ben zo geil als Brat Pitt
Gewild.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:51 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Had je wel gewilt ja, sukkel.
Nogal moeilik om een paar stomme fouten te maken in het Nederlandsquote:Op donderdag 1 december 2005 02:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Gewild.
Niet goed in de nederlandse taal dus.....
Ik moet gelijk denken aan KS eerlijk gezegd.:')quote:Op donderdag 1 december 2005 02:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nogal moeilik om een paar stomme fouten te maken in het Nederlands
Zoiets doe ik nou nooid..quote:Op donderdag 1 december 2005 02:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nogal moeilik om een paar stomme fouten te maken in het Nederlands
Waarom dacht ik daar nou niet aan!quote:Op donderdag 1 december 2005 02:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik moet gelijk denken aan KS eerlijk gezegd.:')
Nee, daarvoor is het te netjes allemaalquote:Op donderdag 1 december 2005 02:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik moet gelijk denken aan KS eerlijk gezegd.:')
Janet.. ik kots van jequote:
Jij dan.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, daarvoor is het te netjes allemaal
Wie?quote:
Zoiets ja!quote:Op donderdag 1 december 2005 03:04 schreef Andriesje het volgende:
Ja want wat jullie niet weten is dat ik een smerige rat bendie cerror probeerd in te palmen met vuige praatjes
![]()
Ha mayoquote:Op donderdag 1 december 2005 03:04 schreef Andriesje het volgende:
Ja want wat jullie niet weten is dat ik een smerige rat bendie cerror probeerd in te palmen met vuige praatjes
![]()
vaut.quote:
Neen, die al helemaal niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 03:07 schreef rompompom het volgende:
Euf.
Nope.quote:Op donderdag 1 december 2005 03:10 schreef rompompom het volgende:
Lango dan?
Nope.quote:Op donderdag 1 december 2005 03:15 schreef rompompom het volgende:
Timbob?
Wie is het.... van MB.....!quote:
Heeft ie een snor en een pet met een klep? Dan is het Jack!quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 03:20 schreef cerror het volgende:
Jullie raden het nooit
Voor jullie tijd.
quote:Op donderdag 1 december 2005 03:19 schreef rompompom het volgende:
Drie keer geraden en nog steeds niet goed. Mijn beurt is voorbij
Yo slaapze gozert!quote:Op donderdag 1 december 2005 03:20 schreef Andriesje het volgende:
They'll never know, Cerror ik begin het koud te krijgen van het bier, sleep tight!
quote:Op donderdag 1 december 2005 03:20 schreef cerror het volgende:
Jullie raden het nooit
Voor jullie tijd.
Ok, you guys.. spill it..quote:Op donderdag 1 december 2005 03:20 schreef Andriesje het volgende:
They'll never know, Cerror ik begin het koud te krijgen van het bier, sleep tight!
Ik zal het hier niet melden.quote:
Ach zo interessant is het ook weer niet..quote:
Inderdaad, neuken?quote:Op donderdag 1 december 2005 03:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach zo interessant is het ook weer niet..
Over tot de orde van de [BeF]dag..
Welterusten dan maar weer rppquote:Op donderdag 1 december 2005 03:27 schreef rompompom het volgende:
Oi, wat hoor ik daar nou? Ah, mijn bed! Het roept me!Wat schattig!
Wie kan dat nou negeren, zoiets liefs
Arghh.. frietquote:Op donderdag 1 december 2005 03:29 schreef InsertCredit het volgende:
Tjemig.
Ik heb ineens zo gruwelijk veel zin in friet![]()
post dan ook niet in dit topicquote:Op donderdag 1 december 2005 03:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Arghh.. friet![]()
Net zoveel sinaasappelsap gedronken.. en dan het woord friet horen.. ik word al misselijk bij het idee
Praat me er niet van..quote:Op donderdag 1 december 2005 03:31 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Zucht. Honger en niets in huis... het studentenbestaan is hard.
Trek!quote:Op donderdag 1 december 2005 03:31 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
post dan ook niet in dit topic.
Zucht. Honger en niets in huis... het studentenbestaan is hard.
quote:
Goed idee, J.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 03:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt
Dag hoor!
Heb je die nog opgeslagen ook,nooit geweten dat die zo grappig zou zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:34 schreef the900 het volgende:
[..]
ok ok tussen pc-fr34k in een kooi ( die is echt maf) en een lekker ding zonder naam dan.
Hell yeah!quote:Op donderdag 1 december 2005 00:44 schreef the900 het volgende:
[..]
Omdat Wytske een geil wijffie is!
quote:
Jij hebt zo'n Nederlands toetsenboord he?quote:
Een biertje ala, maar waarom zou hij een lul mee willen pakken?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:57 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Pak een biertje en lul mee.
Persoonlijke verhalen doen er hier niet toe dude.
Ik iets van 3 weken geleden. Maar dat brengt het totaal dan ook weer op maar 3 en nog steeds maar 1 meisje.quote:
A-men brother!quote:Op donderdag 1 december 2005 01:21 schreef rene29 het volgende:
Idere man lust bier..
Zo niet, is t geen man
Dus kinderen nueck je wel?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:22 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Gelijk een priester (kinderen uitgezonderd).
En wat als er nou reacties zijn niet gericht op de OP, zowat alles in een SC?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je kan zelf instellen hoeveel berichten per pagina je wilt zien, dus dat hangt er vanaf. Maximaal aantal replies op de OP is 300.
En dan in de frituur ermee.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:43 schreef the900 het volgende:
[..]
*pindakaas pakt*
kan je best een bal van kneden.
Tiesto.quote:
Een tweede ijsmeis.rar?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:51 schreef the900 het volgende:
Ik wil ook met een meisje op msn praten
ow wacht, ik heb laatst nog met ijsmeis gechat
ijsmen.rar.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 02:15 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Ik ben in bad jonge, stfu, kga mijn laptop niet meenemen in bad.
Doe maar wel!, J. mijn grap, wat doe je!quote:Op donderdag 1 december 2005 02:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Doe maar wel..
Even oplader in het stopcontact erbij..
Even laten vallen..
Schokkende ervaring.. [afbeelding]
Jij begint echt een persoonlijkheidscomplex te ontwikkelen he?quote:
Bekrompen geest.quote:
Teruglezen is okay.quote:
quote:
En wat ga je erin frituren?quote:Op donderdag 1 december 2005 12:37 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb weliswaar sinds deel één van BeF niet meer gepost, maar ik dacht dat het toch wel even de moeite waard was te melden dat ik zojuist de vetpot onstoken heb
Ja, alleen mag je het reageren op ouwe shit van mij sowieso wel achterwege latenquote:Op donderdag 1 december 2005 11:24 schreef pc-fr34k het volgende:
16 replies in 1, ben je nu niet trots op me rpp?.
Oja, morgeh, ben er al een tijdje uit maar was bezig terug te lezen vanaf pagina 2 het vorige topic..
Eerste post van de dag en meteen een teiltje nodigquote:Op donderdag 1 december 2005 13:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Schoonheid! alles goed zo vroeg op de morgen?
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, alleen mag je het reageren op ouwe shit van mij sowieso wel achterwege latenJe bent de enige op Fok! die dat doet męn!
En mijn toetsenbord is gewoon normaal. 8W is een smilie van een ander forum
Ik zou Italiaan kunnen zijnquote:Op donderdag 1 december 2005 13:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eerste post van de dag en meteen een teiltje nodig
I'm not a retard! i'm a verry special boyquote:Op donderdag 1 december 2005 13:20 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Dan ben je eigenlijk best wel speciaal DL.
Inderdaadquote:Op donderdag 1 december 2005 13:27 schreef DeLeider het volgende:
PUB SC #500-14 | _moder8or_ heeft...
Nog steeds de aandacht hoer![]()
![]()
Het is maar waar je te koop mee wil lopen.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:27 schreef DeLeider het volgende:
![]()
De één heeft een nieuwe fiets en de ander geen leven.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:32 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Het is maar waar je te koop mee wil lopen.
Puik plan beste man.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:34 schreef Aurelianus het volgende:
Als ik indien ik solliciteer word afgewezen zal ik er een topic over openen.
Het was van gisteravond en vanacht, dat is toch niet oud.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, alleen mag je het reageren op ouwe shit van mij sowieso wel achterwege latenJe bent de enige op Fok! die dat doet męn!
Ik ben van plan een dure investering te doen. Een nije versterker. Maar het is niet zo dat ik een structureel tekort heb.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:35 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Puik plan beste man.
Stufi niet genoeg?
Teruglezen = ok.... en in SC is alles van een paar uur terug al oudquote:Op donderdag 1 december 2005 13:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het was van gisteravond en vanacht, dat is toch niet oud.. Ik blijf graag bij en reageren is leuk.
.
Daarbij is het ook nog leuk om uniek te zijn, de enige die dit doet..
met mij welquote:Op donderdag 1 december 2005 13:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Schoonheid! alles goed zo vroeg op de morgen?
Oei, materiële wensen.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:36 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik ben van plan een dure investering te doen. Een nije versterker. Maar het is niet zo dat ik een structureel tekort heb.
kut amdquote:Op donderdag 1 december 2005 13:27 schreef DeLeider het volgende:
![]()
Vind ik ook, en het houdt me van de straat.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:36 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Teruglezen = ok.... en in SC is alles van een paar uur terug al oud
Aangezien prostitutie wel geen succes zal worden lijkt me dat de enige oplossing.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:38 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Oei, materieële wensen.
Dan zal u uzelf toch zeker in het radarwerk van de grote boze industrie moeten plaatsen.
nou hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 13:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eerste post van de dag en meteen een teiltje nodig
Mijn kroeg-gedrag vereist eigenlijk ook een baan.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:40 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Aangezien prostitutie wel geen succes zal worden lijkt me dat de enige oplossing.
yeuhquote:Op donderdag 1 december 2005 13:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die mag op zich wel in de OP anders
Jouw romantiek houd in: Volg den leuter.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:42 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ze begrijpen mijn romantiek gewoon niet
Onbegrip ende jaloezie heerscht in jou...quote:Op donderdag 1 december 2005 13:43 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Jouw romantiek houd in: Volg den leuter.
Dat valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:44 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Onbegrip ende jaloezie heerscht in jou...
NOU GAAT IE ERAAN!quote:Op donderdag 1 december 2005 13:45 schreef Talietje het volgende:
DL je word begluurt
[[url=http://xs57.xs.to/pics/05484/ohnoes.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
niks mis mee toch?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:43 schreef xwrrw het volgende:
[..]
maar tochwel schattigquote:Op donderdag 1 december 2005 13:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oi, het is toch zo. Het is een slijmjurk!
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:47 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Ja ok, dat vind jij wel erg prettig ja.
Dat is romantiek volgens alle leden van het mannelijke geslachtquote:Op donderdag 1 december 2005 13:43 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Topickiller, en terecht.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
*jou ook wel leuk vind hooooooor![]()
Dat heeft vast te maken met het feit dat ik niet meer kan posten in Pubquote:Op donderdag 1 december 2005 14:04 schreef DeLeider het volgende:voegt een of ander mensch me net toe op msn...... blijkt het brechtje te zijn
!
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:04 schreef DeLeider het volgende:voegt een of ander mensch me net toe op msn...... blijkt het brechtje te zijn
!
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:08 schreef Natalie het volgende:
DeLeider heeft niets geleerd van z'n weekban PUB. Dan maar twee weken.
Als je dat weet, waarom zijn er dan vrouwen die andere dingen verwachten?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is romantiek volgens alle leden van het mannelijke geslacht![]()
Er zijn nog steeds mutsen die hoop blijven houden, dat stadium ben ik al lang gepasseerdquote:Op donderdag 1 december 2005 14:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je dat weet, waarom zijn er dan vrouwen die andere dingen verwachten?
Kom zo eensch op msn, dan pleurt die ene die me net toevoegde aa em de in het gesprekquote:
Of ze zijn gewoon nog niet de juiste tegen gekomen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mutsen die hoop blijven houden, dat stadium ben ik al lang gepasseerd![]()
Dat moet er gewoon tijdens de opvoeding worden ingemept! "Zie je dat rare ding van papa? Daar zitten zijn hersens!"quote:Op donderdag 1 december 2005 14:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mutsen die hoop blijven houden, dat stadium ben ik al lang gepasseerd![]()
Jij gaat dus zelf de lullen achterna.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
De juiste die ze helemaal uit die droom kunnen helpen ja. Maar dat moment van inzicht is onvermijdelijk vroeger of laterquote:Op donderdag 1 december 2005 14:12 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Of ze zijn gewoon nog niet de juiste tegen gekomen.
Ik weiger te klikkenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:13 schreef Talietje het volgende:
omfg DL
Het is ook een beetje kinderachtig wat DL daar zegtquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:13 schreef Talietje het volgende:
omfg DL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |