Been there, done that.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:34 schreef rene29 het volgende:
[..]
Het kan ook zonder je laptop (want da's best zonde)
Gewoon je haardroger in het water gooien ofzo...
Ik ga hier niet allerlei baggerusers opnoemen.quote:
GoLLeMquote:Op donderdag 1 december 2005 02:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ga hier niet allerlei baggerusers opnoemen.
Dus vertel gewoon welke van de onzeggende kutbaggeraartjes je bent.
Die was toch nog bezig met z'n laatste?quote:
DP?quote:
Dat is wel té.quote:
Neuh.. zelfs hij is leuker..quote:
Wat? Dat ie z'n laptop niet in het water wil gooien?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:39 schreef rene29 het volgende:
beetje jammer...
Ja, maar dat heeft iedereen die een maand op Fok! zitquote:Op donderdag 1 december 2005 02:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Die was toch nog bezig met z'n laatste?
En hij moet wel beter kunnen posten dan die andries kneuzel.
Slangemans?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft iedereen die een maand op Fok! zit
Het is SNAKEY!!
Tof, kan ie hem aan mij verkopen..quote:Op donderdag 1 december 2005 02:42 schreef rene29 het volgende:
Neeee....van die haardroger.
Die laptop kan ie beter op marktplaats verkopen.
Heeft iemand er nog iets aan.
Wordt dat ding voor t eerst echt gebruikt...
Slangemans kan wel beter dan dit.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach ja, je kan je maar vervelen hč
Íedereen kan beter dan dit..quote:Op donderdag 1 december 2005 02:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Slangemans kan wel beter dan dit.
Misschien is er opzet in het spel!quote:Op donderdag 1 december 2005 02:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Slangemans kan wel beter dan dit.
Ja vast, en ik ben zo geil als Brat Pittquote:Op donderdag 1 december 2005 02:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien is er opzet in het spel!
Had je wel gewilt ja, sukkel.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja vast, en ik ben zo geil als Brat Pitt
Gewild.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:51 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Had je wel gewilt ja, sukkel.
Nogal moeilik om een paar stomme fouten te maken in het Nederlandsquote:Op donderdag 1 december 2005 02:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Gewild.
Niet goed in de nederlandse taal dus.....
Ik moet gelijk denken aan KS eerlijk gezegd.:')quote:Op donderdag 1 december 2005 02:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nogal moeilik om een paar stomme fouten te maken in het Nederlands
Zoiets doe ik nou nooid..quote:Op donderdag 1 december 2005 02:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nogal moeilik om een paar stomme fouten te maken in het Nederlands
Waarom dacht ik daar nou niet aan!quote:Op donderdag 1 december 2005 02:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik moet gelijk denken aan KS eerlijk gezegd.:')
Nee, daarvoor is het te netjes allemaalquote:Op donderdag 1 december 2005 02:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik moet gelijk denken aan KS eerlijk gezegd.:')
Janet.. ik kots van jequote:
Jij dan.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, daarvoor is het te netjes allemaal
Wie?quote:
Zoiets ja!quote:Op donderdag 1 december 2005 03:04 schreef Andriesje het volgende:
Ja want wat jullie niet weten is dat ik een smerige rat bendie cerror probeerd in te palmen met vuige praatjes
![]()
Ha mayoquote:Op donderdag 1 december 2005 03:04 schreef Andriesje het volgende:
Ja want wat jullie niet weten is dat ik een smerige rat bendie cerror probeerd in te palmen met vuige praatjes
![]()
vaut.quote:
Neen, die al helemaal niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 03:07 schreef rompompom het volgende:
Euf.
Nope.quote:Op donderdag 1 december 2005 03:10 schreef rompompom het volgende:
Lango dan?
Nope.quote:Op donderdag 1 december 2005 03:15 schreef rompompom het volgende:
Timbob?
Wie is het.... van MB.....!quote:
Heeft ie een snor en een pet met een klep? Dan is het Jack!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |