Oei, materiële wensen.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:36 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik ben van plan een dure investering te doen. Een nije versterker. Maar het is niet zo dat ik een structureel tekort heb.
kut amdquote:Op donderdag 1 december 2005 13:27 schreef DeLeider het volgende:
PUB SC #500-14 | _moder8or_ heeft...
Nog steeds de aandacht hoer![]()
![]()
Vind ik ook, en het houdt me van de straat.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:36 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Teruglezen = ok.... en in SC is alles van een paar uur terug al oud
Aangezien prostitutie wel geen succes zal worden lijkt me dat de enige oplossing.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:38 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Oei, materieële wensen.
Dan zal u uzelf toch zeker in het radarwerk van de grote boze industrie moeten plaatsen.
nou hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 13:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eerste post van de dag en meteen een teiltje nodig
Mijn kroeg-gedrag vereist eigenlijk ook een baan.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:40 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Aangezien prostitutie wel geen succes zal worden lijkt me dat de enige oplossing.
yeuhquote:Op donderdag 1 december 2005 13:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die mag op zich wel in de OP anders
Jouw romantiek houd in: Volg den leuter.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:42 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ze begrijpen mijn romantiek gewoon niet
Onbegrip ende jaloezie heerscht in jou...quote:Op donderdag 1 december 2005 13:43 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Jouw romantiek houd in: Volg den leuter.
Dat valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:44 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Onbegrip ende jaloezie heerscht in jou...
NOU GAAT IE ERAAN!quote:Op donderdag 1 december 2005 13:45 schreef Talietje het volgende:
DL je word begluurt
[[url=http://xs57.xs.to/pics/05484/ohnoes.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
niks mis mee toch?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:43 schreef xwrrw het volgende:
[..]
maar tochwel schattigquote:Op donderdag 1 december 2005 13:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oi, het is toch zo. Het is een slijmjurk!
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:47 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Ja ok, dat vind jij wel erg prettig ja.
Dat is romantiek volgens alle leden van het mannelijke geslachtquote:Op donderdag 1 december 2005 13:43 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Topickiller, en terecht.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
*jou ook wel leuk vind hooooooor![]()
Dat heeft vast te maken met het feit dat ik niet meer kan posten in Pubquote:Op donderdag 1 december 2005 14:04 schreef DeLeider het volgende:voegt een of ander mensch me net toe op msn...... blijkt het brechtje te zijn
!
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:04 schreef DeLeider het volgende:voegt een of ander mensch me net toe op msn...... blijkt het brechtje te zijn
!
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:08 schreef Natalie het volgende:
DeLeider heeft niets geleerd van z'n weekban PUB. Dan maar twee weken.
Als je dat weet, waarom zijn er dan vrouwen die andere dingen verwachten?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is romantiek volgens alle leden van het mannelijke geslacht![]()
Er zijn nog steeds mutsen die hoop blijven houden, dat stadium ben ik al lang gepasseerdquote:Op donderdag 1 december 2005 14:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je dat weet, waarom zijn er dan vrouwen die andere dingen verwachten?
Kom zo eensch op msn, dan pleurt die ene die me net toevoegde aa em de in het gesprekquote:
Of ze zijn gewoon nog niet de juiste tegen gekomen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mutsen die hoop blijven houden, dat stadium ben ik al lang gepasseerd![]()
Dat moet er gewoon tijdens de opvoeding worden ingemept! "Zie je dat rare ding van papa? Daar zitten zijn hersens!"quote:Op donderdag 1 december 2005 14:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mutsen die hoop blijven houden, dat stadium ben ik al lang gepasseerd![]()
Jij gaat dus zelf de lullen achterna.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
De juiste die ze helemaal uit die droom kunnen helpen ja. Maar dat moment van inzicht is onvermijdelijk vroeger of laterquote:Op donderdag 1 december 2005 14:12 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Of ze zijn gewoon nog niet de juiste tegen gekomen.
Ik weiger te klikkenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:13 schreef Talietje het volgende:
omfg DL
PUB SC #500-14 | _moder8or_ heeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |