Klinkt heerlijk. maar aan de andere kant was ik ook wel heel blij toen het sneeuwdequote:Op donderdag 1 december 2005 01:42 schreef rene29 het volgende:
[..]
Heb hier in ieder geval geen last van sneeuw gehad....
En verder... 8.40 in de ochtend, stralend blauwe hemel, en strand weer...
Heb t zo slecht nog niet...
*pindakaas pakt*quote:Op donderdag 1 december 2005 01:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Balletje Pinda zou er wél ingaan
*steekt had uit het raam...quote:Op donderdag 1 december 2005 01:42 schreef rene29 het volgende:
[..]
Het relaxte van Nederland is de lange zwoele zomerschemeravond, die heb je in de tropen niet zo. Daar pleurt de ploert binnen een uur de zee inquote:Op donderdag 1 december 2005 01:42 schreef rene29 het volgende:
[..]
Geloof je t zelf?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
*steekt had uit het raam...
*weer terugloopt naar pc.
Heerlijk, zo'n ijshand..
quote:
Liever dat ie na een wamre dag in ene keer naar beneden dondert,quote:Op donderdag 1 december 2005 01:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het relaxte van Nederland is de lange zwoele zomerschemeravond, die heb je in de tropen niet zo. Daar pleurt de ploert binnen een uur de zee in
Ik ook niet, want hier in Zwolle is het niet zo koud.quote:
Ben ik het niet mee eens eigenlijk, maar ik ben dan ook gewend dat het zo gaat als hierquote:Op donderdag 1 december 2005 01:45 schreef rene29 het volgende:
[..]
Liever dat ie na een wamre dag in ene keer naar beneden dondert,
als dat t na een grijze, koude dag een tijdje duurt....
*inkopt..quote:Op donderdag 1 december 2005 01:45 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Ik ook niet, want hier in Zwolle is het niet zo koud.
* xwrrw even op het balkon gaat staan
Heulemaal niet zo koud!
Hmm, zo slecht vind ik de Nederlandse zomers meestal nietquote:Op donderdag 1 december 2005 01:45 schreef rene29 het volgende:
[..]
Liever dat ie na een wamre dag in ene keer naar beneden dondert,
als dat t na een grijze, koude dag een tijdje duurt....
Harde tepels!quote:Op donderdag 1 december 2005 01:45 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Ik ook niet, want hier in Zwolle is het niet zo koud.
Heulemaal niet zo koud!
Was ik ook....quote:Op donderdag 1 december 2005 01:46 schreef the900 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens eigenlijk, maar ik ben dan ook gewend dat het zo gaat als hier
Graag.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
*inkopt..
Tja.. dan moet ik maar naar Zwolle gaan..
Jammer alleen dat die zomers maar een paar weken duren....quote:Op donderdag 1 december 2005 01:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, zo slecht vind ik de Nederlandse zomers meestal nietHet weer is veranderlijk hier, dat is wel tof.
[..]
Harde tepels!
Als ik later groot ben ga ik het oosten van de wereld bezoeken. Ik wil sowieso nog eens naar Thailand, Japan en Indiaquote:Op donderdag 1 december 2005 01:47 schreef rene29 het volgende:
[..]
Was ik ook....
Maar geloof me, dit went snel
Doe dat effe op MSN! Oh wacht, daar zijn jullie ook al bezig natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2005 01:48 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Graag.
Maar van slaap zal weinig komen.
Geeft niet, als het daar maar warmer is..quote:Op donderdag 1 december 2005 01:48 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Graag.
Maar van slaap zal weinig komen.
Duh.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Doe dat effe op MSN! Oh wacht, daar zijn jullie ook al bezig natuurlijk
hmmm...Wat zal ik daar nu op zeggen?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geeft niet, als het daar maar warmer is..
Ja qua warmte win jij iddquote:Op donderdag 1 december 2005 01:51 schreef rene29 het volgende:
[..]
hmmm...Wat zal ik daar nu op zeggen?
quote:
Ja leuk hoor.. nog verder weg..quote:Op donderdag 1 december 2005 01:51 schreef rene29 het volgende:
[..]
hmmm...Wat zal ik daar nu op zeggen?
ijsmeis.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:51 schreef the900 het volgende:
Ik wil ook met een meisje op msn praten
ow wacht, ik heb laatst nog met ijsmeis gechat
jupquote:
Ik wil d'r gewoon één in m'n bed, mag dat ook?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:51 schreef the900 het volgende:
Ik wil ook met een meisje op msn praten
ow wacht, ik heb laatst nog met ijsmeis gechat
Afwezig qua state of mind of MSNgewijs?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:53 schreef xwrrw het volgende:
[..]
ijsmeis.
Lekker wijf maar zoooo afwezig.
Met jou nog meer.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik wil d'r gewoon één in m'n bed, mag dat ook?
Ooh...shitquote:Op donderdag 1 december 2005 01:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar hebben ze de Odol voor uitgevondenquote:Op donderdag 1 december 2005 01:55 schreef rene29 het volgende:
[..]
Ooh...shit
da's waar ook.
die ligt boven....
Algemeen.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:54 schreef the900 het volgende:
[..]
Afwezig qua state of mind of MSNgewijs?
Voor mij een dude svp..quote:Op donderdag 1 december 2005 01:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ze is best tof.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:56 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Algemeen.
Naja, I don't really give a fuck.
*meldt*quote:
Ja dat zeggen ze allemaal..quote:
Odol met verlengsnoerquote:Op donderdag 1 december 2005 01:57 schreef rene29 het volgende:
weet ik....
maar ze lag nog zo lief te slapen toen ik wakker werd...
maar niet lastig gevallen met mn ODOL...
Doen ik later wel....
(uitgestelde ODOL)
Nope... afstandsbediening.quote:
Tof..quote:
Neuh.. iets warmbloediger..quote:
Ik bedoelde meer dat jij niet de enige bent die een meid in bed wilde.quote:
Zoals?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tof..
[..]
Neuh.. iets warmbloediger..
| Forum Opties | |