ik heb die van mij zodra het kan in mn pakjequote:Op woensdag 30 november 2005 00:22 schreef DeLeider het volgende:
Ik wil zo'n aansteker als Inspector gadget hebben, in m'n duim..... ik ben die van mij elke keer kwijt!
ik ken een gast die was dronken en had dus dat probleem van de openerquote:
HOMO!!! en ik dan!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:28 schreef rompompom het volgende:
[..]Weer eentje voor de BeF meet! En zij wil me wél warm houden!
Dat was een prof!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik ken een gast die was dronken en had dus dat probleem van de opener, ramt ie gewoon de hals van z'n flesje bier verrot en zuipt hem leeg.... zonder te snijden
hip!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:33 schreef Janetje het volgende:
Doodt
Dat zal het wel zijn.quote:
Ach wie heeft die tegenwoordig niet?quote:
Dat is echt de enige reden waarom lelijke meisjes als jij aandacht krijgenquote:Op woensdag 30 november 2005 00:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach wie heeft die tegenwoordig niet?
Oh ja.. mannen!
Sorryquote:Op woensdag 30 november 2005 00:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat is echt de enige reden waarom lelijke meisjes als jij aandacht krijgen
Ik bedoel maar..quote:Op woensdag 30 november 2005 00:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat is echt de enige reden waarom lelijke meisjes als jij aandacht krijgen
snel terugkrabbelen he mietjequote:Op woensdag 30 november 2005 00:42 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Sorrydat is niet helemaal waar
![]()
Ach de waarheid mag altijd gezegd worden..quote:Op woensdag 30 november 2005 00:42 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Sorrydat is niet helemaal waar
![]()
Dude, wat ben je toch heerlijk tactloos.quote:
Dat is een logisch gevolg van:quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord zelf al
Als de huwelijksnacht bestaat uit enkel bier drinken en sigaretten roken vind ik het goedquote:Op woensdag 30 november 2005 00:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Dude, wat ben je toch heerlijk tactloos.
Trouwen?
Krieg!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:50 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als de huwelijksnacht bestaat uit enkel bier drinken en sigaretten roken vind ik het goed
Het is een heel lief kind ja.. [/finkers]quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is een heel lief kind ja.. [/finkers]
Hou nou maar weer op..
I'd hit it.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is een heel lief kind ja.. [/finkers]
Hou nou maar weer op..
Jij zou alles doen met tietenquote:
Nou dan niet!quote:
quote:
BIER!quote:
*reddingsboei aangooit..quote:Op woensdag 30 november 2005 00:57 schreef cerror het volgende:
[..]
BIER!
En ksssst, I'm drowning in selfsorrow!
Dat wilde ik quoten dus.quote:
Ach, het scheelt er maar ééntje..quote:
Ja duh! Drank maakt meer goed dan liefde stuk kan maken 14.gif..... Ojah in het wildeweg nuecken ookquote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
Ik ken je probleem, het ligt vast aan onze "eerlijkheid" subtiliteitquote:Op woensdag 30 november 2005 01:04 schreef cerror het volgende:
Ik word altijd afgeschreven als een vrouwenomnivoor.
Krijg allemaal longebola!
dat is best triestquote:Op woensdag 30 november 2005 01:06 schreef petre86 het volgende:
bijna
ik zeg alvast dag
ik heb in deze post al 5xzes keer mijn typfouten moeten verbeteren
*extra lucht in bloed pompt..quote:Op woensdag 30 november 2005 01:04 schreef cerror het volgende:
Ik word altijd afgeschreven als een vrouwenomnivoor.
Krijg allemaal longebola!
Ik weet dat dat niet voor mij bedoeld was.. maar welterusten..quote:Op woensdag 30 november 2005 01:14 schreef DeLeider het volgende:
Vrinden, ik ga slapen! Weltrusten voor later
slaap lekker hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 01:14 schreef DeLeider het volgende:
truste en tvp zo in het nieuwe topicquote:Op woensdag 30 november 2005 01:14 schreef DeLeider het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |