Ben net getrouwd.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:03 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Het enige dingen hier: we hebben het er altijd over maar sex hebben we nooit.
De laatste keer dat ik sekls met iemand anders had, in het echte leven, was rond 15 augustus 2004. How sad is that.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:03 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Het enige dingen hier: we hebben het er altijd over maar sex hebben we nooit.
pretty sad....quote:Op donderdag 1 december 2005 01:05 schreef the900 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik sekls met iemand anders had, in het echte leven, was rond 15 augustus 2004. How sad is that.
Hehe, nu nog wel jaquote:Op donderdag 1 december 2005 01:04 schreef rene29 het volgende:
[..]
Ben net getrouwd.
Dus dat gaat vast goed komen...
quote:Op donderdag 1 december 2005 01:05 schreef the900 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik sekls met iemand anders had, in het echte leven, was rond 15 augustus 2004. How sad is that.
Ja maar jij bent de grootste player uit bef.quote:
Nee daar moet je blij mee zijnquote:Op donderdag 1 december 2005 01:07 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Ja maar jij bent de grootste player uit bef.
Wat doe je op?! In vredesnaam?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:06 schreef rene29 het volgende:
uurtje of 8 in de ochtend
Te vroeg om wakker te zijn.....
Dus veel koffie
quote:Op donderdag 1 december 2005 01:01 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Uhm, ik ben het eigenlijk met hem eens.
Ja dat hoor ik ook wel eens over mij.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:07 schreef the900 het volgende:
En dat terwijl ik een lekker ding ben! kan je nagaan
Ik leef met je meequote:Op donderdag 1 december 2005 01:09 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik ook wel eens over mij.
See what I made of it.![]()
![]()
Hehehe! Kijk, een echte BeF'er: Hij loopt te klooien op werk/school en ligt tot in de middag op bed!quote:Op donderdag 1 december 2005 01:08 schreef rene29 het volgende:
Heb achterstand in mn werk....
Normaal lig ik in mn nest tot uur of twaalf....
op zn minst
Schuldig.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehehe! Kijk, een echte BeF'er: Hij loopt te klooien op werk/school en ligt tot in de middag op bed!
werk, gok ik.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehehe! Kijk, een echte BeF'er: Hij loopt te klooien op werk/school en ligt tot in de middag op bed!
Schuldigquote:Op donderdag 1 december 2005 01:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een nobel streven, beste man..quote:Op donderdag 1 december 2005 01:13 schreef Aurelianus het volgende:
Later als ik groot ben word ik ook een BeF-er.
Tof ren.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:13 schreef Aurelianus het volgende:
Later als ik groot ben word ik ook een BeF-er.
Mijn ultrageheime kloon, wat doe je?quote:
Slechts weinige zullen deze elite groep bereiken.... Maar de beloning is er naar!quote:
Sorry, ik doe wel alsof.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:14 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Mijn ultrageheime kloon, wat doe je?
Niet slim want dit gaat een deel per dag.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:15 schreef rene29 het volgende:
ga dit ff tot mn active topics toevoegen...
Een plek in dit nobele gezelschap verwerven lijkt me wel een mooi doel voor dit leven.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:15 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Slechts weinige zullen deze elite groep bereiken.... Maar de beloning is er naar!
Als jij daar blij van wordtquote:Op donderdag 1 december 2005 01:15 schreef the900 het volgende:
Ik heb geloof ik sinds deel 98 ofzo geen BeF meer aangemaakt...
mag ik de volgende?
sory, 109, 203 en 216 waren ook van mijquote:Op donderdag 1 december 2005 01:15 schreef the900 het volgende:
Ik heb geloof ik sinds deel 98 ofzo geen BeF meer aangemaakt...
mag ik de volgende?
hoe dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:15 schreef rene29 het volgende:
ga dit ff tot mn active topics toevoegen...
Geheel met je eens.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:16 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Een plek in dit nobele gezelschap verwerven lijkt me wel een mooi doel voor dit leven.
Zo traag gaat BEF niet hoor!quote:Op donderdag 1 december 2005 01:17 schreef rompompom het volgende:
Sgob!
Ik wou net zeggen, nergens voor nodigquote:
Geloof ik graag....quote:Op donderdag 1 december 2005 01:16 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Niet slim want dit gaat een deel per dag.
Eens kijken. Ik beschik over eigenwaarde, ben van het mannelijk geslacht en ik ben hetero. Geen twijfel mogelijk dat ik een fanatiek filatelist ben. En dat ik bier lust.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:18 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Geheel met je eens.
Alleen dan nog den vraag: Lust ge bier?
Ehhm.. beetje stom gezwets van mijn kant...quote:
Ik heb het duidelijk gemist, maar waar ben je nu, hoelang zit je daar al enzovoorts?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:19 schreef rene29 het volgende:
[..]
Geloof ik graag....
Maar (wanneer ik mn nederlands weer beetje geoefend heb) kan ik ook onzin l*llen hoor
Join the clubquote:Op donderdag 1 december 2005 01:20 schreef rene29 het volgende:
[..]
Ehhm.. beetje stom gezwets van mijn kant...
gaat automatisch..
En je hebt nooit tot haast nooit sex?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:20 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Eens kijken. Ik beschik over eigenwaarde, ben van het mannelijk geslacht en ik ben hetero. Geen twijfel mogelijk dat ik een fanatiek filatelist ben. En dat ik bier lust.
Echt niet?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:21 schreef xwrrw het volgende:
[..]
En je hebt nooit tot haast nooit sex?
Gelijk een priester (kinderen uitgezonderd).quote:Op donderdag 1 december 2005 01:21 schreef xwrrw het volgende:
[..]
En je hebt nooit tot haast nooit sex?
Zoals een rookworst uitdrukken in de asbak?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach, je moet wat met je vrije tijd
Word je niet zeeziek van Bier en de Dode zee? (of was het nu de rode?)quote:Op donderdag 1 december 2005 01:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach, je moet wat met je vrije tijd
Of observeren hoe de kat een rode plastic zak verkracht (mijn kat is tof!quote:Op donderdag 1 december 2005 01:22 schreef the900 het volgende:
[..]
Zoals een rookworst uitdrukken in de asbak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |